Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2715, 2716, 2717, 2718, 2719, 2720, 2721 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Heb het laatst ook nog een aantal keer nagezocht of ie gedraaid was op 538 via watiseropderadio.nl, maar inderdaad niks te vinden

En dit is precies wat radio DJ's doen.
Wat de luisteraars vinden is leuk maar uiteindelijk bepalen zij en de zenderbazen wat er veel en wat er niet gerdraaid wordt. Allemaal wel leuk en aardig dat Henk in het weekend wel eens een hardstyle plaatje draait en ontdekt en die graag wil delen met 538, maar als het niet in het straatje past en er niet genoeg aan te verdienen valt, dan leggen ze die plaat gewoon naast zich neer.

Gelukkig kan ik op werk zelf bepalen waar ik naar luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Basshunterzz schreef:
2017, een jaar met de meest geweldige platen en productie meesterwerken sinds tijden en dan behoort er zo'n ongelofelijk simpele gekopieerde inspiratieloze bootleg die volledig mee vaart op het succes van het origineel tot een van de grootste hits. Die plaat verdient verre van alle lof ten opzichte van vele pareltjes die wel volledig uit het blote hoofd zijn geproduceerd (ja vaak ook op inspiratie van, maar niet kwakkeloos over gekopieerd). Vreselijke plaat.

Zo dat is er ook weer uit.

Dat vind ik te makkelijk, de transformatie naar een hardstyle plaat is echt perfect gedaan bij Zombie. Ik denk dat geen andere artiest een betere versie had kunnen maken dan Ran-D.


Ik kan mij hier volledig in vinden. Met simpel gekopieerd en inspiratieloos doe je de productiekwaliteiten van Ran-D ernstig tekort. Ik vind het juist mooi om te zien dat zulke nummers ook gewoon vertaald kunnen worden naar een sterke hardstyle-plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel eens met Duke dat geen andere artiest dit beter had gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
2017, een jaar met de meest geweldige platen en productie meesterwerken sinds tijden en dan behoort er zo'n ongelofelijk simpele gekopieerde inspiratieloze bootleg die volledig mee vaart op het succes van het origineel tot een van de grootste hits. Die plaat verdient verre van alle lof ten opzichte van vele pareltjes die wel volledig uit het blote hoofd zijn geproduceerd (ja vaak ook op inspiratie van, maar niet kwakkeloos over gekopieerd). Vreselijke plaat.

Zo dat is er ook weer uit.


Kan me echt totaal niet vinden. Ran-D heeft er gewoon een eigen iets van gemaakt dat het super doet op de dansvloer. Voor mij was het de verdiende #1 geweest in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Over 3 weken word er een track van Prefix & Density gereleased op Roughstate. Misschien de collab met B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Over 3 weken word er een track van Prefix & Density gereleased op Roughstate. Misschien de collab met B-Front?

Wss time travel want hard bass cd staat ie ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 22:10 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
TheUnnamed schreef:
Over 3 weken word er een track van Prefix & Density gereleased op Roughstate. Misschien de collab met B-Front?

Wss time travel want hard bass cd staat ie ook op


Ik denk dat je gelijk heb, dat zal hem wss wel zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
THArdstyler schreef:
Heb het laatst ook nog een aantal keer nagezocht of ie gedraaid was op 538 via watiseropderadio.nl, maar inderdaad niks te vinden

En dit is precies wat radio DJ's doen.
Wat de luisteraars vinden is leuk maar uiteindelijk bepalen zij en de zenderbazen wat er veel en wat er niet gerdraaid wordt. Allemaal wel leuk en aardig dat Henk in het weekend wel eens een hardstyle plaatje draait en ontdekt en die graag wil delen met 538, maar als het niet in het straatje past en er niet genoeg aan te verdienen valt, dan leggen ze die plaat gewoon naast zich neer.

Gelukkig kan ik op werk zelf bepalen waar ik naar luister.


Van mij hoeft er echt geen hardstyle op de radio gedraaid te worden of in de top40 te staan. Year of summer was al gek genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp nooit waarom de mensen er zo bang voor zijn om dit op de publieke radio te horen. Vind het juist leuk dat zoiets de aandacht krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zie jumpstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:27 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Videoclip oproep! (DUTCH ONLY)

Voor een videoclip ben ik opzoek naar de volgende mensen:

- Bodybuilders (M)
- Mannen met tattoo's, zoveel mogelijk (hand, nek, gezicht, alles is welkom)
- Security types (M)
- Mannen met ponytails, baarden

Lijkt het je tof om in een vette clip mee te spelen en ben jij diegene die ik hierboven beschrijf?

Mail dan je naam, foto en motivatie naar [email protected] of tag je potentiĆ«le kandidaat.

ps: De opname dag vind plaats eind Januari, of begin Februari! Verdere info volgt!

Grtz Boray!


Komt een koele clip aan van Requiem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:

Van mij hoeft er echt geen hardstyle op de radio gedraaid te worden of in de top40 te staan. Year of summer was al gek genoeg

Van mij ook niet. Maar ga dan ook niet een hardstyle track laten horen als je er niks mee van plan bent.

Verder hoop ik inderdaad dat het gewoon lekker zoals het nu is een beetje onder de radar blijft. Anders krijg je straks een herhaling van de hardcore eind jaren 90 begin 2000 met die happy meuk die alles verpest of zoals toen jump een hype werd dat het belachelijk gemaakt wordt.

Dus of ze gaan normaal met hardstyle om zoals men dat met alle grote genre's doet. Of ze laten het links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Van mij ook niet. Maar ga dan ook niet een hardstyle track laten horen als je er niks mee van plan bent.

Verder hoop ik inderdaad dat het gewoon lekker zoals het nu is een beetje onder de radar blijft. Anders krijg je straks een herhaling van de hardcore eind jaren 90 begin 2000 met die happy meuk die alles verpest of zoals toen jump een hype werd dat het belachelijk gemaakt wordt.

Dus of ze gaan normaal met hardstyle om zoals men dat met alle grote genre's doet. Of ze laten het links liggen.


Grote verschil is wel dat, buiten het "boem boem muziek"-stempel, hardstyle niet echt iets kenmerkends heeft waarmee het te kakken kan worden gezet. Jump ging grotendeels kapot door het gekke dansje wat iedereen van je buurjongetje tot je oma op een gegeven moment wilde nadoen. Hardcore door het stereotype gabber wat op de hak werd genomen en de kale koppen/neonazi-link die mensen legden.

Hardstyle is vooral (het radio materiaal dan) vrolijke muziek wat vaak gewoon prima in elkaar zit. Buiten het feit dat het wat harder is dan de rest verschilt hardstyle ook niet zoveel met de dance die al gedraaid wordt. Op Slam is het bv. vrij normaal al aan het worden dat er een hardstyle plaat voorbij komt, zeker in de avondprogramma's tussen 18:00 en 23:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davey schreef:
Citaat:
Videoclip oproep! (DUTCH ONLY)

Voor een videoclip ben ik opzoek naar de volgende mensen:

- Bodybuilders (M)
- Mannen met tattoo's, zoveel mogelijk (hand, nek, gezicht, alles is welkom)
- Security types (M)
- Mannen met ponytails, baarden

Lijkt het je tof om in een vette clip mee te spelen en ben jij diegene die ik hierboven beschrijf?

Mail dan je naam, foto en motivatie naar [email protected] of tag je potentiĆ«le kandidaat.

ps: De opname dag vind plaats eind Januari, of begin Februari! Verdere info volgt!

Grtz Boray!


Komt een koele clip aan van Requiem


Heb me opgegeven, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Afbeelding


Verschil is dat 'in het openbaar' mensen er niet zo bijlopen en mensen op edm/techno/dance-feesten er ook zo bijlopen. Dat is veel minder te vereenzelvigen met hardstyle. Als het nu raw was had je een punt :P Maar dat zal nooit de muziek zijn die op de radio komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Grote verschil is wel dat, buiten het "boem boem muziek"-stempel, hardstyle niet echt iets kenmerkends heeft waarmee het te kakken kan worden gezet. Jump ging grotendeels kapot door het gekke dansje wat iedereen van je buurjongetje tot je oma op een gegeven moment wilde nadoen. Hardcore door het stereotype gabber wat op de hak werd genomen en de kale koppen/neonazi-link die mensen legden.

Mwah je voorbeelden waren van origine ook niet echt kenmerkend voor jump en hardcore. Die (ongewilde) associatie kwam later pas. Als Igmar morgen mondkapjes begint te pushen loopt iedereen van de zomer met zo'n ding op z'n harses. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik begrijp nooit waarom de mensen er zo bang voor zijn om dit op de publieke radio te horen. Vind het juist leuk dat zoiets de aandacht krijgt.


Jij hebt nooit waarschijnlijk nooit familiefeesten of avonden in de kroeg meegemaakt waar volwassenen en mensen die niks met de muziek hebben ineens gaan staan hakken (stereotype hakken met de hand op elkaars hoofd) op Year of Summer en Lose My Mind. Het is een ware verschrikking xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nuracore schreef:
Ik begrijp nooit waarom de mensen er zo bang voor zijn om dit op de publieke radio te horen. Vind het juist leuk dat zoiets de aandacht krijgt.


Jij hebt nooit waarschijnlijk nooit familiefeesten of avonden in de kroeg meegemaakt waar volwassenen en mensen die niks met de muziek hebben ineens gaan staan hakken (stereotype hakken met de hand op elkaars hoofd) op Year of Summer en Lose My Mind. Het is een ware verschrikking xd


Als ik keiharde metal hoor ga ik ook overdreven met m'n wilde rode haren zwiepen, fissa = fissa
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
RTM93 schreef:
Van mij ook niet. Maar ga dan ook niet een hardstyle track laten horen als je er niks mee van plan bent.

Verder hoop ik inderdaad dat het gewoon lekker zoals het nu is een beetje onder de radar blijft. Anders krijg je straks een herhaling van de hardcore eind jaren 90 begin 2000 met die happy meuk die alles verpest of zoals toen jump een hype werd dat het belachelijk gemaakt wordt.

Dus of ze gaan normaal met hardstyle om zoals men dat met alle grote genre's doet. Of ze laten het links liggen.


Grote verschil is wel dat, buiten het "boem boem muziek"-stempel, hardstyle niet echt iets kenmerkends heeft waarmee het te kakken kan worden gezet. Jump ging grotendeels kapot door het gekke dansje wat iedereen van je buurjongetje tot je oma op een gegeven moment wilde nadoen. Hardcore door het stereotype gabber wat op de hak werd genomen en de kale koppen/neonazi-link die mensen legden.

Hardstyle is vooral (het radio materiaal dan) vrolijke muziek wat vaak gewoon prima in elkaar zit. Buiten het feit dat het wat harder is dan de rest verschilt hardstyle ook niet zoveel met de dance die al gedraaid wordt. Op Slam is het bv. vrij normaal al aan het worden dat er een hardstyle plaat voorbij komt, zeker in de avondprogramma's tussen 18:00 en 23:00.


wat moet je nou

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou het wel vet vinden als al die kids van tegenwoordig eens flink gaan klaplongen. Ook goed voor de beweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interview met The R3belz over zijn terugkeer:

http://www.hardnews.nl/en/interview-wit ... -on-stage/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de liefhebbers

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Heb het 50 seconden volgehouden om naar te kijken. Wat een achterlijke vertoning dat geschreeuw.

Citaat:
Da Tweekaz
Something big is getting announced tomorrow...

Zal wel het Reverze anthem zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Voor de liefhebbers



Leuk man, kijken naar gespierde mannen die aan het sporten zijn. en daarbij continu schreeuwen. Dat hele fitboy gedoe is al wel een irritatiemomentje opzich
Vorige  1 ... 2715, 2716, 2717, 2718, 2719, 2720, 2721 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen