U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 28 days ago
Broken Balance wrote:
Conzpiracy wrote:Er zou toch ook een (mini)album komen, of niet?
Er zou ook nog een Noisecontrollers album komen.
Not sure if
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 24 days ago
Ik denk dat we moeten wachten op Qlimax of Hard Bass. Verwacht op beide veel nieuwe platen te horen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Pedaalemre wrote:^ ja want alle promo's in HWS komen van Spirit of Hardstyle.. >.<
Van SOH mooie flapdrol
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Vroegah op Q-dance forum was SOH het 'Slap Ouwe Hoeren-topic'.

maar dat terzijde. :)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
sonnebloem wrote:
Pedaalemre wrote:^ ja want alle promo's in HWS komen van Spirit of Hardstyle.. >.<
Van SOH mooie flapdrol
Krijgt HWS dan niks geen promo's meer?
Dacht dat je iets bedoelde als (zowat) alle promo's in HWS komen van SOH af, dus dan heeft HWS niks meer over. :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Spirit Of Hardstyle
Whose Plan Is It? will be premiered in the podcast this Friday and will be directly available on Spotify and your favorite download portal.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
... Shockerz met een nieuw concept komt, genaamd Origins? Het gelijknamige feest vindt plaats op 24-02-2018.

Trailer: View on Facebook

Ziet mij eruit als een feest wat het begin van de raw periode belicht. Tracks die in de trailer (deels) te horen zijn, zijn onder andere B-Front & Frontliner - Magic, Delete - Formula, Zatox ft. Nikkita - Rawstyle, Adaro - Haunter Of The Dark en The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.

Edit: in het evenement van Shockerz dit jaar staat bij de trailer "We bring you the darker side of classic hardstyle". Erg interessant dus!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
De Tijdmachine Raw, maar dan daadwerkelijk in een evenement uitgewerkt. Cool. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Reloaded wrote:Thanks for being a part of the first year of my journey as Reloaded. We will continue to Reload The System. Here's a taste of what's coming your way soon: my very own label Reload The System and 6 teasers!
Link naar fb post
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Delt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
Godverdomme.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dit doet mij ook heel veel pijn van binnen. :cry:
Artiest
29 posts member since 2016
last seen Feb 2018
Zamble wrote:
Reloaded wrote:Thanks for being a part of the first year of my journey as Reloaded. We will continue to Reload The System. Here's a taste of what's coming your way soon: my very own label Reload The System and 6 teasers!
Link naar fb post
Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd ´Reload The System.!
#reloadthesystem #newmusic

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feest :) Overdag ook nice, scheelt flink in de vermoeidheid achteraf. Oud aan t worden...
Artiest
1973 posts member since 2009
PNXRMX wrote:
Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feest :) Overdag ook nice, scheelt flink in de vermoeidheid achteraf. Oud aan t worden...
Oud gaan is ook gaan (?!)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Reloaded wrote:Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd ´Reload The System.!
#reloadthesystem #newmusic

[youtube]Filmpje[/youtube]
Creating Memories holy shit :love: schoot zowat meteen vol van die melodie :cry:. Music is the Key en Children of God klinken ook erg fijn zo op het eerste gehoor :thumbsup:. En de break als in Angels of Heaven is zoals ik breaks het liefst heb :loving:. Mijn interesse heb je in ieder geval meer dan gewekt met deze teaser :).
Last edited by Svbtwee on 01 Nov 2017 20:55, edited 2 times in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Overdag ook nice, om vervolgens zondagmiddag thuis te komen van 't afteren. :yes:
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2016
last seen Dec 2017
Joey wrote:... Shockerz met een nieuw concept komt, genaamd Origins? Het gelijknamige feest vindt plaats op 24-02-2018.

Trailer: View on Facebook

Ziet mij eruit als een feest wat het begin van de raw periode belicht. Tracks die in de trailer (deels) te horen zijn, zijn onder andere B-Front & Frontliner - Magic, Delete - Formula, Zatox ft. Nikkita - Rawstyle, Adaro - Haunter Of The Dark en The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.

Edit: in het evenement van Shockerz dit jaar staat bij de trailer "We bring you the darker side of classic hardstyle". Erg interessant dus!
Heel erg blij mee! Vernieuwing in de Classic scene een ook nog eens richting mijn persoonlijk favoriete kant van hardstyle!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
PNXRMX wrote:
Zijn er eens feesten overdag, vallen ze allebei op precies dezelfde datum xd .

Vind 't verder wel een top ontwikkeling. Indoorfeesten overdag :thumbsup: . Scheelt je weer een snipperdag maandag.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Henk-Jan wrote:
PNXRMX wrote:
Zijn er eens feesten overdag, vallen ze allebei op precies dezelfde datum xd .

Vind 't verder wel een top ontwikkeling. Indoorfeesten overdag :thumbsup: . Scheelt je weer een snipperdag maandag.
Dit, heel chill inderdaad.
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
Momenteel loopt er een veiling van verschillende hardstyle items. Het geld hier van gaat naar het goede doel (3FM serious request). Ik vind het een mooi gebaar en post ik het hier! :thumbup:

http://www.shrequest.com/
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
De eerste episode van de Spirit of Hardstyle podcast nu live bezig is

https://www.facebook.com/SpiritOfHardstyle/?fref=ts
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
MYTZE wrote:Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard :P
Had dan ook pas na Qlimax die eerste episode gelanceerd, nu heeft het echt 0 toegevoegde waarde
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Basshunterzz wrote:
MYTZE wrote:Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard :P
Had dan ook pas na Qlimax die eerste episode gelanceerd, nu heeft het echt 0 toegevoegde waarde
Klopt, saaie podcast nu