Not sure ifBroken Balance wrote:Er zou ook nog een Noisecontrollers album komen.Conzpiracy wrote:Er zou toch ook een (mini)album komen, of niet?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 28 days ago
Ik denk dat we moeten wachten op Qlimax of Hard Bass. Verwacht op beide veel nieuwe platen te horen.
Van SOH mooie flapdrolPedaalemre wrote:^ ja want alle promo's in HWS komen van Spirit of Hardstyle..
Vroegah op Q-dance forum was SOH het 'Slap Ouwe Hoeren-topic'.
maar dat terzijde.
maar dat terzijde.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
sonnebloem wrote:Van SOH mooie flapdrolPedaalemre wrote:^ ja want alle promo's in HWS komen van Spirit of Hardstyle..
Dacht dat je iets bedoelde als (zowat) alle promo's in HWS komen van SOH af, dus dan heeft HWS niks meer over.Krijgt HWS dan niks geen promo's meer?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Spirit Of Hardstyle
Whose Plan Is It? will be premiered in the podcast this Friday and will be directly available on Spotify and your favorite download portal.
... Shockerz met een nieuw concept komt, genaamd Origins? Het gelijknamige feest vindt plaats op 24-02-2018.
Trailer: View on Facebook
Ziet mij eruit als een feest wat het begin van de raw periode belicht. Tracks die in de trailer (deels) te horen zijn, zijn onder andere B-Front & Frontliner - Magic, Delete - Formula, Zatox ft. Nikkita - Rawstyle, Adaro - Haunter Of The Dark en The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.
Edit: in het evenement van Shockerz dit jaar staat bij de trailer "We bring you the darker side of classic hardstyle". Erg interessant dus!
Ziet mij eruit als een feest wat het begin van de raw periode belicht. Tracks die in de trailer (deels) te horen zijn, zijn onder andere B-Front & Frontliner - Magic, Delete - Formula, Zatox ft. Nikkita - Rawstyle, Adaro - Haunter Of The Dark en The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed.
Edit: in het evenement van Shockerz dit jaar staat bij de trailer "We bring you the darker side of classic hardstyle". Erg interessant dus!
Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
De Tijdmachine Raw, maar dan daadwerkelijk in een evenement uitgewerkt. Cool. 
Link naar fb postReloaded wrote:Thanks for being a part of the first year of my journey as Reloaded. We will continue to Reload The System. Here's a taste of what's coming your way soon: my very own label Reload The System and 6 teasers!
Godverdomme.Delt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
Dit doet mij ook heel veel pijn van binnen.Delt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd ´Reload The System.!Zamble wrote:Link naar fb postReloaded wrote:Thanks for being a part of the first year of my journey as Reloaded. We will continue to Reload The System. Here's a taste of what's coming your way soon: my very own label Reload The System and 6 teasers!
#reloadthesystem #newmusic
View on YouTube
Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feestDelt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..
Oud gaan is ook gaan (?!)PNXRMX wrote:Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feestDelt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..Overdag ook nice, scheelt flink in de vermoeidheid achteraf. Oud aan t worden...
Creating Memories holy shitReloaded wrote:Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd ´Reload The System.!
#reloadthesystem #newmusic
[youtube]Filmpje[/youtube]
Last edited by Svbtwee on 01 Nov 2017 20:55, edited 2 times in total.
Overdag ook nice, om vervolgens zondagmiddag thuis te komen van 't afteren. 
Heel erg blij mee! Vernieuwing in de Classic scene een ook nog eens richting mijn persoonlijk favoriete kant van hardstyle!Joey wrote:... Shockerz met een nieuw concept komt, genaamd Origins? Het gelijknamige feest vindt plaats op 24-02-2018.
Zijn er eens feesten overdag, vallen ze allebei op precies dezelfde datumPNXRMX wrote:Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feestDelt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..Overdag ook nice, scheelt flink in de vermoeidheid achteraf. Oud aan t worden...
Vind 't verder wel een top ontwikkeling. Indoorfeesten overdag
Dit, heel chill inderdaad.Henk-Jan wrote:Zijn er eens feesten overdag, vallen ze allebei op precies dezelfde datumPNXRMX wrote:Wat gek dat ze die tegelijk plannen en ook nog eens allebei overdag. Maar eh, Origins klinkt wel als een leuk feestDelt-A wrote:Godverdomme tegelijk met HardClassics godverdomme..Overdag ook nice, scheelt flink in de vermoeidheid achteraf. Oud aan t worden...
.
Vind 't verder wel een top ontwikkeling. Indoorfeesten overdag. Scheelt je weer een snipperdag maandag.
Momenteel loopt er een veiling van verschillende hardstyle items. Het geld hier van gaat naar het goede doel (3FM serious request). Ik vind het een mooi gebaar en post ik het hier!
http://www.shrequest.com/
http://www.shrequest.com/
De eerste episode van de Spirit of Hardstyle podcast nu live bezig is
https://www.facebook.com/SpiritOfHardstyle/?fref=ts
https://www.facebook.com/SpiritOfHardstyle/?fref=ts
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Had dan ook pas na Qlimax die eerste episode gelanceerd, nu heeft het echt 0 toegevoegde waardeMYTZE wrote:Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Klopt, saaie podcast nuBasshunterzz wrote:Had dan ook pas na Qlimax die eerste episode gelanceerd, nu heeft het echt 0 toegevoegde waardeMYTZE wrote:Qlimax is er ook bijna, natuurlijk word alles bewaard