Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
TiMOTHYb wrote:Overdag ook nice, om vervolgens zondagmiddag thuis te komen van 't afteren. :yes:
xd xd
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Warface een mash-up heeft gemaakt van Eminem - Stan :oh:. Benieuwd wat daaruit gaat komen. Niet mijn eerste ingeving om een hardstyle remix van te maken
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Doe gewoon niet.
Artiest
29 posts member since 2016
last seen Feb 2018
Svbtwee wrote:
Reloaded wrote:Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd ´Reload The System.!
#reloadthesystem #newmusic

[youtube]Filmpje[/youtube]
Creating Memories holy shit :love: schoot zowat meteen vol van die melodie :cry:. Music is the Key en Children of God klinken ook erg fijn zo op het eerste gehoor :thumbsup:. En de break als in Angels of Heaven is zoals ik breaks het liefst heb :loving:. Mijn interesse heb je in ieder geval meer dan gewekt met deze teaser :).
Thnx man! De eerste release komt 20 november! Previews deze week! :thumbsup:
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
De Radical Redemption Game nu in de App Store staat.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Stinson wrote:De Radical Redemption Game nu in de App Store staat.
"Gratis" dingen winnen, maar wel eerst een pakket kopen waarmee je die dingen "gratis" kunt winnen.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
MYTZE wrote:Doe gewoon niet.
Net als jij.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Weet niet of het al voor anderen duidelijk is, maar kan het zo zijn dat Ran-D zelf de vocal heeft ingezongen van Zombie?
Ik denk er nu pas aan dat het zo kan zijn xd
Iemand die dit kan bevestigen?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 8 hours ago
Ik kan het niet bevestigen maar ik kan wel met 99% zekerheid zeggen dat Ran-D die vocal zelf heeft ingezongen.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 9 days ago
Hij doet dat bij zijn eigen tracks wel vaker, maar volgens mij heeft ie Zombie niet zelf gedaan.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het klinkt wel als hem.

Hij heeft wel eens samengewerkt met Brad Grobler dacht ik, misschien dat hij het anders nog kan zijn.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
JeroenB93 wrote:Weet niet of het al voor anderen duidelijk is, maar kan het zo zijn dat Ran-D zelf de vocal heeft ingezongen van Zombie?
Ik denk er nu pas aan dat het zo kan zijn xd
Iemand die dit kan bevestigen?
Headhunterz heeft dit ook bij veel van zijn platen gedaan. Naast die twee kan ik niet zo snel nog een andere artiest bedenken die dit zo met regelmaat gedaan hebben als Headhunterz en Ran-D.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 16 hours ago
Alphaverb
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Theracords
After long consideration Theracords has decided to say goodbye to Invector. We want to wish him the very best with his future music career and thank him for his great music he has been releasing on our label.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Zou dit komen omdat Invector ergens anders aansluit of klikt het gewoon niet onderling?
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 28 days ago
Hmm, ben benieuwd wat de reden hiervoor is. Heel onverwachts dit :huh:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Komt inderdaad overwachts over, maar zo gaat het achter de schermen natuurlijk niet. Soms komen persoonlijkheden ook niet helemaal overeen en dan is het gewoon ook beter om afscheid te nemen. Vanuit Theracords wensen wij hem heel veel succes!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Uniforce wrote:Hmm, ben benieuwd wat de reden hiervoor is. Heel onverwachts dit :huh:
Artiest
last seen 14 days ago
sonnebloem wrote:
Uniforce wrote:Hmm, ben benieuwd wat de reden hiervoor is. Heel onverwachts dit :huh:
Dat typ ik toch net xd
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Doet hij zijn boekingen onder TC nog? Bijvoorbeeld in Turnhout eind deze maand.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
DjThera wrote:
sonnebloem wrote:
Dat typ ik toch net xd
Haha ja lekker oppervlakkig :P
Artiest
last seen 14 days ago
Helicaze wrote:Doet hij zijn boekingen onder TC nog? Bijvoorbeeld in Turnhout eind deze maand.
Dat zal zijn laatste keer zijn dat ie onder de Theracords vlag draait inderdaad.
Artiest
last seen 14 days ago
sonnebloem wrote:Haha ja lekker oppervlakkig :P
We hebben bij Theracords een grote mate van familie gevoel, dus als persoonlijkheden niet matchen, dan is het beter om afscheid te nemen dan om tegen beter weten in door te pushen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
DjThera wrote:
sonnebloem wrote:Haha ja lekker oppervlakkig :P
We hebben bij Theracords een grote mate van familie gevoel, dus als persoonlijkheden niet matchen, dan is het beter om afscheid te nemen dan om tegen beter weten in door te pushen.
Clear.
Artiest
last seen 14 days ago
Hebben verder meerdere gesprekken gehad met Invector en zijn er prima uitgekomen, dus helaas jongens: weinig drama ditmaal xd Ik kan er niet meer van maken! Gewoon n goeie oplossing zo voor ons allemaal :)