Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Wat
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 9 hours ago
Stanley3x0 wrote:
OutsideSpacer wrote:Achja je hebt ook gasten die in hun studio hun preview laten horen en zien, en daarbij een hele trommelvoorstelling houden.
"gasten"? Je hoeft hiervoor echt niet in meervoud te praten hoor :/
er zijn e genoeg die dat doen hoor, het is zeker niet zo dat het er maar 1 is
T
Hardtraxxer
153 posts member since 2009
last seen 29 days ago
OutsideSpacer wrote:Interessant puntje uit een Audiotricz interview:

Wat is de meest rebelse prestatie in jullie carrière?
Kenneth en Léon hebben in het eerste jaar een aanbod gehad van een grote organisatie. Een organisatie waar iedereen wel voor wil staan of draaien. De deal was echter niet goed en dit maakte het tot een enge keuze. Als we nee zeggen, krijgen we een boycot. Hoelang gaat die duren? De organisatie heeft een monopolypositie. Als we het niet doen, is dit een keuze voor de lange termijn. We besloten om het niet te doen en dit heeft ervoor gezorgd dat we anderhalf jaar niet in de picture waren bij de grootste feesten in Nederland. We bleven in onszelf geloven en uiteindelijk heeft de muziek toch gesproken en zijn we alsnog geboekt bij deze organisatie.
Bron: http://rebelpoint.nl/blog/rebelstory-au ... nneth-leon
Zelfde truuc is ook volgens mij bij MC Da Syndrome gedaan een paar jaar terug.
En eigenlijk voor Showtek het zelfde.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
De free release die eruit is gekomen staat al bij free tracks, maar denk dat dit voor sommigen hier ook interessant is, hoe het oa gegaan is:

View on YouTube

Edit: Oh zie nu dat het filmpje ook al in dat topic stond. :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Wildstylez
Sunday, no time to relax, gotta finish this one!!
Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
OutsideSpacer wrote:Wildstylez
Sunday, no time to relax, gotta finish this one!!
Mijn gevoel zegt Qlimax :D
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 11 minutes ago
Villain stopt met de Xxlerator Podcast. Hij gaat in z'n eentje verder en de Xxlerator Podcast gaat van een maandelijkse podcast naar eentje die wat onregelmatiger voor gaat komen.

Zonde toch een van de betere podcasts van de laatste jaren :(
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Fantazoo wrote:Villain stopt met de Xxlerator Podcast. Hij gaat in z'n eentje verder en de Xxlerator Podcast gaat van een maandelijkse podcast naar eentje die wat onregelmatiger voor gaat komen.

Wie is hij?
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
http://www.dbstf.com/

Dus toch een album, nice kijk er naar uit
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Fantazoo wrote:Villain stopt met de Xxlerator Podcast. Hij gaat in z'n eentje verder en de Xxlerator Podcast gaat van een maandelijkse podcast naar eentje die wat onregelmatiger voor gaat komen.

Achja, HWS, Global Dedication, WE R en Unleashed etc blijven gewoon maandelijks :D
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Hhz op instagram..

View on Instagram
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Clockartz
On Q-base we will present our new liveact in the hangar. A liveact needs to be special so we will try to bring new influances in our music. We are experimenting with techno, oldschool hardstyle, minimal and anything else that we think that sounds cool. To be able to do this we need total creative freedom - no boundries no limitations. Thatfor it's time for us to release our own music platform "Delirium Music".

Our first release is the so called "title track" of the label, the follow up of Rockafella, and a kick ass track. "Delirium" will be hitting digital portals this week. Extented DJ Mixes can be requested and will be released later this year.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Titatovenaar wrote:Clockartz
On Q-base we will present our new liveact in the hangar. A liveact needs to be special so we will try to bring new influances in our music. We are experimenting with techno, oldschool hardstyle, minimal and anything else that we think that sounds cool. To be able to do this we need total creative freedom - no boundries no limitations. Thatfor it's time for us to release our own music platform "Delirium Music".

Our first release is the so called "title track" of the label, the follow up of Rockafella, and a kick ass track. "Delirium" will be hitting digital portals this week. Extented DJ Mixes can be requested and will be released later this year.
Errug benieuwd! :yay:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
makrooy wrote:http://www.dbstf.com/

Dus toch een album, nice kijk er naar uit
Die trailer is ook erg lekker, gaaf gedaan. Heb hem al ge-preordered :loving:
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Royvn_ wrote:Hhz op instagram..

View on Instagram
ben t zat, ga hem gewoon binnenkort vragen wat 'ie nou wil etc.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Is toch niet zo moeilijk: collabs met die gasten en ze staan op de line-up van z'n feest.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Image
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Vazard album release party? :corn:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Delete draait een VIP set op The Qontinent.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Digital Punk wrote:Ahoy, Unleashed Soldiers!

Wil jij met al je partymaten rondvaren op een boot, met de zon in je gezicht, luisterend naar dikke hardstyle? Dit is jouw kans!

Lekkerbootjevaren.nl en Digital Punk - Unleashed geven deze zomer 3 winnaars met TIEN (10!) vrienden de kans om een heuze Hardstyle Boatparty te winnen, inclusief drank, licht, geluid (silent-disco), een aftermovie en meer. Samen met Jack of Sound en MC Da Syndrome nodigen we jou uit om de Utrechtse Grachten op haar kop te zetten!

Ben jij hier klaar voor? Geef je dan uiterlijk dinsdag 15 augustus op via https://www.scantraxx.com/lekkerbootjevaren. Op woensdag 16 augustus worden de winnaars bekend gemaakt.

Image
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Koen wrote:
Digital Punk wrote: geluid (silent-disco)
:mad:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
Heb me opgegeven en zie nu silent disco staan.. nu hoef t niet meer van mij
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Royvn_ wrote:Heb me opgegeven en zie nu silent disco staan.. nu hoef t niet meer van mij
Dit had ik ook.. Waarom viel mij dat eerder niet op.. :lol: vroeg me al af hoe ze dat zouden regelen met geluid in de stad.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2025
RTM93 wrote:
Royvn_ wrote:Heb me opgegeven en zie nu silent disco staan.. nu hoef t niet meer van mij
Dit had ik ook.. Waarom viel mij dat eerder niet op.. :lol: vroeg me al af hoe ze dat zouden regelen met geluid in de stad.
Zag t al helemaal voor me met zn allen kei hard ragge door de stad xd
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Dan krijg je sowieso van die technostudenten een tray daklozenpils naar je toe gegooid.