Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2660, 2661, 2662, 2663, 2664, 2665, 2666 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ach techno

Mooi, doe mij dan maar een lekker tochtje op de boot met wat gribuscore van grote vrient Digital Junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
stel je even voor er komt een boot voorbij, er is geen muziek en je ziet heel de boot shiverz schreeuwen en hun armen de lucht ingooien terwijl ze rennen op hun plek

Dit idee liet mij wel lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s komt met een halloween event: Haunted
https://www.facebook.com/events/1635068073222890
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 18:42 
 

goed dat ik mijn likes al gesaved heb dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

... High Voltage een remix maakt van MYST - Before You Go. Gewaagde keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 17:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

iRon schreef:
... High Voltage een remix maakt van MYST - Before You Go. Gewaagde keuze.

Nu al? Plaat is net 3 maand uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel te vroeg voor een remix al.. maar ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom niet?
'Vroeger' was het wel vaker zo dat een track meteen bij de release ook al een remix had.

Als het maar een toevoeging is ten opzichte van het origineel zie ik het probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In de housescene is het ook vrij normaal. Hele remix packages die maand later verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
In de housescene is het ook vrij normaal. Hele remix packages die maand later verschijnen.

En vaak niet eens van 1 artiest maar een stuk of 4 of 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 07:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Project One niet op Dreambeach Festival is komen optreden maar wel als Heady en Wildstylez. Gek genoeg geven ze aan dat dit komt om ' logistieke' redenen. Kwestie van USB vergeten ?? :P

Citaat:
Dear visitors of Dreambeach Villaricos,

We are very sorry that due to logistical problems, which were out of our hands, we were not able to play a Project One set at Dreambeach Festival this morning. Despite this, we decided not to let everyone down, so we performed as Headhunterz and Wildstylez, just like the good old days!

Playing a DJ set together felt great and we really appreciate your love, understanding and support! We hope you had a great time at our performance and we really hope to be back in Spain as Project One very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pakken vergeten oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht de pakken in 1 koffer gedaan in het ruim van het vliegtuig, en ja je weet hoe dat wellis afloopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raar verhaal, USB moet geen probleem zijn in deze digitale tijd valt daar vast wel een oplossing voor te vinden. Of ze moeten er echt last minute vlak voor optreden achter gekomen zijn. En dan maar zonder pakken toch en met wat leuke smink dan. Als organisatie zou ik het echt niet leuk vinden zeker als het project one betreft wat dan toch een headliner is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

hoe verneukt voel je je dan als publiek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar je moet ook het beste van een situatie maken, stel dat het de schuld van een vliegtuigmaatschappij is. Dan kun je als heady en wildstylez zijnde toch gewoon overleggen met de organisatie wat de beste oplossing is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
hoe verneukt voel je je dan als publiek :lol:

:lol:

Hebben jullie wel eens gezien hoe de gemiddelde Spanjaard er op een feest bij loopt. Ik betwijfel of die überhaupt nog kunnen zien wat er op het podium staat met al die teringvlaggen en zooi in hun gezicht of dat ze het om te beginnen al geen ruk interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound heeft getekend bij Unleashed Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje een Hardtraxx boulevard WJD'tje, maar wel leuke trivia :whistle:

Deetox:
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A38DD09
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 20:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb meer dan 2 x 300KM gereden voor het zien van Project One vanaf de vakantiebestemming waar ik momenteel verblijf. De gehele avond al pittig veel bagger moeten aanhoren alvorens ik Project One, althans dat dacht ik, kon gaan zien om 08:00 s'morgens. Het was allang weer licht en al dik over de 25 graden. Echter stopte W&W al om 07:30 terwijl ze tot 08:00 moesten draaien. Dat was flink vreemd, we hebben denk ik een kwartier- a 20 minuten moeten wachten tot WSZ en HHZ op het podium kwamen. (er werd in de tussentijd yolo een random USB'tje aangezet op de mainstage met wat muziek om iedereen daar ter plekke bezig te houden)

Er werd in het Spaans iets omgeroepen wat leek op 'Project One, cancel en iets met transportation'. Het leek er dus op dat ze niet eens zouden gaan draaien. Ze kwamen echter haastig vanaf achter gerend en na ong. 20 minuten begonnen ze redelijk snel aan hun eigen B2B set. Ze hebben dus waarschijnlijk onderweg vertraging opgelopen waardoor ze zich niet meer konden omkleden en W&W stopte er ook een half uur eerder mee dan in het timetable boekje stond vermeld.

B2b setje was desalniettemin, in 25 graden om half 9, gewoon weer tof. Beetje tracks a la Hard with Style podcast en platen van SZP, TNT en... wat Project One platen. Het is dus weer verzonnen dat ze hun USB sticks met P1 platen vergeten want er zijn weldegelijk Project One platen gedraaid zoals The art of Creation. :thumbup:

Timo (mag ik dat zeggen?11!) bevestigde trouwens dat het totaal niet aan hun lag en dat de performance bijna was gecanceld, echter hebben WS en HHZ zelf besloten om alsnog B2B te draaien om het publiek niet teleur te stellen :)

Over het festival zelf, bizar dat ik ong. 65 euro heb betaald voor een festival wat 5 dagen duurt met o.a. Tiesto, Carl Cox, Nicky Romero etc. Geeft aan dat wij achterlijk hoge prijzen hebben, en dat Spanjaarden over het algemeen weinig te besteden hebben. Wel waren er organisatorisch nog wel veel verbeterpunten, bijv. dat de Hardstyle timetable nog even een uurtje vantevoren ruimschoots werd veranderd qua settijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stonecloud schreef:
Beetje tracks a la Hard with Style podcast en platen van SZP, TNT en... wat Project One platen. Het is dus weer verzonnen dat ze hun USB sticks met P1 platen vergeten want er zijn weldegelijk Project One platen gedraaid zoals The art of Creation. :thumbup:

Het werd nou ook niet echt als feit gebracht (althans hierboven), dat was meer speculatie door onduidelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Om half 9 sochtends een hardstyle set. Ik kan me ergere ochtenden voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 21:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Stonecloud schreef:
Beetje tracks a la Hard with Style podcast en platen van SZP, TNT en... wat Project One platen. Het is dus weer verzonnen dat ze hun USB sticks met P1 platen vergeten want er zijn weldegelijk Project One platen gedraaid zoals The art of Creation. :thumbup:

Het werd nou ook niet echt als feit gebracht (althans hierboven), dat was meer speculatie door onduidelijkheid.


Klopt! Bedoelde ook meer gericht naar Facebook eigenlijk, daar zag ik al heel veel aannames staan... Hier alleen speculatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 02:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stonecloud schreef:
Ik heb meer dan 2 x 300KM gereden voor het zien van Project One vanaf de vakantiebestemming waar ik momenteel verblijf.


Sorry maar dan ben je toch ook gewoon een dikke oen. Ga lekker vakantie vieren op vakantie. Festivals heb hier in overvloed. Ga je naar het buitenland en alsnog het ene ding opzoeken wat we sowieso in nederland het beste kunnen :surrender: 't zal wel aan mij liggen.
Vorige  1 ... 2660, 2661, 2662, 2663, 2664, 2665, 2666 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen