Ach techno
Mooi, doe mij dan maar een lekker tochtje op de boot met wat gribuscore van grote vrient Digital JunkRaven wrote:Ach techno
Mooi, doe mij dan maar een lekker tochtje op de boot met wat gribuscore van grote vrient Digital JunkRaven wrote:Ach techno
Dit idee liet mij wel lachenCruelty wrote:stel je even voor er komt een boot voorbij, er is geen muziek en je ziet heel de boot shiverz schreeuwen en hun armen de lucht ingooien terwijl ze rennen op hun plek
Nu al? Plaat is net 3 maand uit.iRon wrote:... High Voltage een remix maakt van MYST - Before You Go. Gewaagde keuze.
En vaak niet eens van 1 artiest maar een stuk of 4 of 5Duke wrote:In de housescene is het ook vrij normaal. Hele remix packages die maand later verschijnen.
Dear visitors of Dreambeach Villaricos,
We are very sorry that due to logistical problems, which were out of our hands, we were not able to play a Project One set at Dreambeach Festival this morning. Despite this, we decided not to let everyone down, so we performed as Headhunterz and Wildstylez, just like the good old days!
Playing a DJ set together felt great and we really appreciate your love, understanding and support! We hope you had a great time at our performance and we really hope to be back in Spain as Project One very soon!
Anonymous wrote:hoe verneukt voel je je dan als publiek
Het werd nou ook niet echt als feit gebracht (althans hierboven), dat was meer speculatie door onduidelijkheid.Stonecloud wrote:Beetje tracks a la Hard with Style podcast en platen van SZP, TNT en... wat Project One platen. Het is dus weer verzonnen dat ze hun USB sticks met P1 platen vergeten want er zijn weldegelijk Project One platen gedraaid zoals The art of Creation.![]()
Klopt! Bedoelde ook meer gericht naar Facebook eigenlijk, daar zag ik al heel veel aannames staan... Hier alleen speculatiepim0412 wrote:Het werd nou ook niet echt als feit gebracht (althans hierboven), dat was meer speculatie door onduidelijkheid.Stonecloud wrote:Beetje tracks a la Hard with Style podcast en platen van SZP, TNT en... wat Project One platen. Het is dus weer verzonnen dat ze hun USB sticks met P1 platen vergeten want er zijn weldegelijk Project One platen gedraaid zoals The art of Creation.![]()
Sorry maar dan ben je toch ook gewoon een dikke oen. Ga lekker vakantie vieren op vakantie. Festivals heb hier in overvloed. Ga je naar het buitenland en alsnog het ene ding opzoeken wat we sowieso in nederland het beste kunnenStonecloud wrote:Ik heb meer dan 2 x 300KM gereden voor het zien van Project One vanaf de vakantiebestemming waar ik momenteel verblijf.