Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2658, 2659, 2660, 2661, 2662, 2663, 2664 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
zeke schreef:
Citaat:
Een DV8 Rocks!


ja wat een aanfluiting is dat ook.

Verklaar je nader...
Het mag wellicht niet in je straatje passen.. Maar een aanfluiting vind ik wel stevige kritiek.


Hij heeft er tegenwoordig dan een DJ bij.

Maar in het begin was ie groots aan het aankondigen dat ie 'The First MC based live-act ever' ging zijn.
En wat deed ie.. een vooraf gemaakt mixje opzetten, door iemand anders in elkaar geflansd (van fusion), en vervolgens een beetje live met de tracks mee schreeuwen.
Dan doet ie toch niks nieuws.. dan ben je gewoon een prutser imo.

Overigens vind ik zijn vocalen in tracks vaak wel heel vet. Maar als MC gewoon waardeloos. 40x op een avond 'X-Qlusiiiiiiive' roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond die show van DV8 Rocks op de zondag van Decibel 2015 overigens best origineel. Johan van Korven achter de decks en DV8 zingend en met gitaar (als ik het goed herinner) Nothing Else Matters doen was erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Eerste jaar Qlimax (2015) vond ik hem ook vrij goed. Was niet te aanwezig, en ook met terugluisteren stoorde het me niet. Vorig jaar was iets minder, maar nog steeds niet irritant. Dan vraag ik me nog steeds af waarom sommige mensen (niet per se hier op het forum) Ruffian daar willen hebben.


ow dat snap ik wel. ik heb Ruffian een aantal keer mee mogen maken op Qlimax (vanaf 2010) en die vent is echt een tovenaar met woorden. Dat in combinatie met de duistere sfeer van Qlimax (vooral 2011 en 2012) heeft soms wel echt een toevoeging. moet eerlijk toegeven dat Villain het zeker niet slecht doet en de afgelopen jaren enorm gegroeid is als MC. Maar een Ruffian op Qlimax blijft voor mij toch wel een voorkeur hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Villain is legend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was het niet zo dat Ruffian niks meer met de hardstyle van nu heeft..

Vond hem juist wel altijd geniaal op Defqon.1 mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 14:29 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Villain is legend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dirkiepower schreef:
TiMOTHYb schreef:
Villain is legend


Alt account van The Skribbler? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Interessant puntje uit een Audiotricz interview:

Wat is de meest rebelse prestatie in jullie carrière?

Citaat:
Kenneth en Léon hebben in het eerste jaar een aanbod gehad van een grote organisatie. Een organisatie waar iedereen wel voor wil staan of draaien. De deal was echter niet goed en dit maakte het tot een enge keuze. Als we nee zeggen, krijgen we een boycot. Hoelang gaat die duren? De organisatie heeft een monopolypositie. Als we het niet doen, is dit een keuze voor de lange termijn. We besloten om het niet te doen en dit heeft ervoor gezorgd dat we anderhalf jaar niet in de picture waren bij de grootste feesten in Nederland. We bleven in onszelf geloven en uiteindelijk heeft de muziek toch gesproken en zijn we alsnog geboekt bij deze organisatie.


Bron: http://rebelpoint.nl/blog/rebelstory-au ... nneth-leon
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit moet toch wel bijna over Q-Dance gaan. Het klopt ook met eerdere dingen die ik hier op het forum heb gelezen. Het aanbod was niet goed, Q-Dance doet dit bij opkomende dj's omdat op defqon draaien als een voorrecht gezien wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de agendageschiedenis nakijkt zie je dat het idd over Q-Dance gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wauw. Wel bazen actie van die twee dan! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wauw. Wel bazen actie van die twee dan! :worship:

Als ze een betere deal hebben dan de deal die ze eerst kregen wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.


En dan zeker hopen dat je ooit voor iets betaald gaat krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, zeg maar eens nee tegen zo'n kans, iedereen kan makkelijk lullen, maar je moet bijzonder zeker van jezelf zijn als je bijvoorbeeld een gig op Defqon afzegt omdat het "geen goeie deal" is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat het
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Achja je hebt ook gasten die in hun studio hun preview laten horen en zien, en daarbij een hele trommelvoorstelling houden. Vind dit niet zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?


Wat wil je dan? Met de armpjes gestrekt naar beneden en lachen naar de camera. Mooie familiefoto's knallen.
Of dit? Lekker dagje in de studio gehad!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?


Wat wil je dan? Met de armpjes gestrekt naar beneden en lachen naar de camera. Mooie familiefoto's knallen.
Of dit? Lekker dagje in de studio gehad!

[Afbeelding]

Dit nam een onverwachte wending in het WJD. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
ThaBomba. schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?


Wat wil je dan? Met de armpjes gestrekt naar beneden en lachen naar de camera. Mooie familiefoto's knallen.
Of dit? Lekker dagje in de studio gehad!

[Afbeelding]

Dit nam een onverwachte wending in het WJD. :lol:



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 00:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Royvn_ schreef:
Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.


En dan zeker hopen dat je ooit voor iets betaald gaat krijgen?


Nee mja als je op een talent stage staat kan je dat ook niet verwachten lijkt me. Zeker bij een organisatje als Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 07:45 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?

Ik heb dit ook nooit begrepen, voor je het weet gooien ze gekke gang signs
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Achja je hebt ook gasten die in hun studio hun preview laten horen en zien, en daarbij een hele trommelvoorstelling houden.

"gasten"? Je hoeft hiervoor echt niet in meervoud te praten hoor :/
Vorige  1 ... 2658, 2659, 2660, 2661, 2662, 2663, 2664 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen