Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
RTM93 wrote:
zeke wrote:
Een DV8 Rocks!
ja wat een aanfluiting is dat ook.
Verklaar je nader...
Het mag wellicht niet in je straatje passen.. Maar een aanfluiting vind ik wel stevige kritiek.
Hij heeft er tegenwoordig dan een DJ bij.

Maar in het begin was ie groots aan het aankondigen dat ie 'The First MC based live-act ever' ging zijn.
En wat deed ie.. een vooraf gemaakt mixje opzetten, door iemand anders in elkaar geflansd (van fusion), en vervolgens een beetje live met de tracks mee schreeuwen.
Dan doet ie toch niks nieuws.. dan ben je gewoon een prutser imo.

Overigens vind ik zijn vocalen in tracks vaak wel heel vet. Maar als MC gewoon waardeloos. 40x op een avond 'X-Qlusiiiiiiive' roepen.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 25 days ago
Ik vond die show van DV8 Rocks op de zondag van Decibel 2015 overigens best origineel. Johan van Korven achter de decks en DV8 zingend en met gitaar (als ik het goed herinner) Nothing Else Matters doen was erg vet!
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Jordy wrote:Eerste jaar Qlimax (2015) vond ik hem ook vrij goed. Was niet te aanwezig, en ook met terugluisteren stoorde het me niet. Vorig jaar was iets minder, maar nog steeds niet irritant. Dan vraag ik me nog steeds af waarom sommige mensen (niet per se hier op het forum) Ruffian daar willen hebben.
ow dat snap ik wel. ik heb Ruffian een aantal keer mee mogen maken op Qlimax (vanaf 2010) en die vent is echt een tovenaar met woorden. Dat in combinatie met de duistere sfeer van Qlimax (vooral 2011 en 2012) heeft soms wel echt een toevoeging. moet eerlijk toegeven dat Villain het zeker niet slecht doet en de afgelopen jaren enorm gegroeid is als MC. Maar een Ruffian op Qlimax blijft voor mij toch wel een voorkeur hebben.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Villain is legend
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Was het niet zo dat Ruffian niks meer met de hardstyle van nu heeft..

Vond hem juist wel altijd geniaal op Defqon.1 mainstage
D
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2017
last seen Nov 2018
TiMOTHYb wrote:Villain is legend
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Dirkiepower wrote:
TiMOTHYb wrote:Villain is legend
Alt account van The Skribbler? :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Interessant puntje uit een Audiotricz interview:

Wat is de meest rebelse prestatie in jullie carrière?
Kenneth en Léon hebben in het eerste jaar een aanbod gehad van een grote organisatie. Een organisatie waar iedereen wel voor wil staan of draaien. De deal was echter niet goed en dit maakte het tot een enge keuze. Als we nee zeggen, krijgen we een boycot. Hoelang gaat die duren? De organisatie heeft een monopolypositie. Als we het niet doen, is dit een keuze voor de lange termijn. We besloten om het niet te doen en dit heeft ervoor gezorgd dat we anderhalf jaar niet in de picture waren bij de grootste feesten in Nederland. We bleven in onszelf geloven en uiteindelijk heeft de muziek toch gesproken en zijn we alsnog geboekt bij deze organisatie.
Bron: http://rebelpoint.nl/blog/rebelstory-au ... nneth-leon
Last edited by Pedaalemre on 04 Aug 2017 15:50, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 22 hours ago
Dit moet toch wel bijna over Q-Dance gaan. Het klopt ook met eerdere dingen die ik hier op het forum heb gelezen. Het aanbod was niet goed, Q-Dance doet dit bij opkomende dj's omdat op defqon draaien als een voorrecht gezien wordt.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Als je de agendageschiedenis nakijkt zie je dat het idd over Q-Dance gaat.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Wauw. Wel bazen actie van die twee dan! :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
RTM93 wrote:Wauw. Wel bazen actie van die twee dan! :worship:
Als ze een betere deal hebben dan de deal die ze eerst kregen wel ja :P
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 25 days ago
Royvn_ wrote:Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.
En dan zeker hopen dat je ooit voor iets betaald gaat krijgen?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Tsja, zeg maar eens nee tegen zo'n kans, iedereen kan makkelijk lullen, maar je moet bijzonder zeker van jezelf zijn als je bijvoorbeeld een gig op Defqon afzegt omdat het "geen goeie deal" is...
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 5 hours ago
Image
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?
A
Gaat het
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Achja je hebt ook gasten die in hun studio hun preview laten horen en zien, en daarbij een hele trommelvoorstelling houden. Vind dit niet zo erg.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
JeroenB93 wrote:Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?
Wat wil je dan? Met de armpjes gestrekt naar beneden en lachen naar de camera. Mooie familiefoto's knallen.
Of dit? Lekker dagje in de studio gehad!

Image
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
ThaBomba. wrote:
JeroenB93 wrote:Wat is dat toch met dat handgebaar dat elke DJ maakt op een foto. Als je dit niet doet ben je geen DJ ofzo?
Wat wil je dan? Met de armpjes gestrekt naar beneden en lachen naar de camera. Mooie familiefoto's knallen.

[Afbeelding]
Dit nam een onverwachte wending in het WJD. :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
pim0412 wrote:
ThaBomba. wrote:

[Afbeelding]
Dit nam een onverwachte wending in het WJD. :lol:

:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Relentless Bass wrote:
Royvn_ wrote:Ben wel benieuwd wat voor deal dat is dan. Als ik in mn eerste jaar gevraagd word om voor niks op defqon of iets dergelijks kom draaien zeg ik zeker geen nee.
En dan zeker hopen dat je ooit voor iets betaald gaat krijgen?
Nee mja als je op een talent stage staat kan je dat ook niet verwachten lijkt me. Zeker bij een organisatje als Q.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik heb dit ook nooit begrepen, voor je het weet gooien ze gekke gang signs
Hardtraxxer
90 posts member since 2011
last seen Jul 2026
OutsideSpacer wrote:Achja je hebt ook gasten die in hun studio hun preview laten horen en zien, en daarbij een hele trommelvoorstelling houden.
"gasten"? Je hoeft hiervoor echt niet in meervoud te praten hoor :/