1 voordeel, het zal overal niet immens druk zijnRTM93 wrote:4 november wordt een drukke dag. Verwacht wordt superbash. En zeker zijn al radical en scantraxx feest dus.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Radical publiek en Scantraxx publiek overlappen amper. Enige die ik hier enigszins onder zie lijden is Superbash, maar aangezien die aan de andere kant van het land zitten, hoef je je daar ook niet heel druk om te maken lijkt me.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Sinds Radical zijn feest ook heeft op dezelfde dag liep het bezoekers aantal terug. Dat heb je goed opgemerktExterkate wrote:2013 was mijn eerste Superbash. 2013 en 2014 was het echt goed vol. Afgelopen jaar misschien iets meer dan de helft aanwezig vergeleken met 2013/2014? Vond het beetje een trieste bedoeling vergeleken met voorgaande jaren. Leek wel alsof Absolutely Fresh er rekening mee had gehouden of zo..Daveytl wrote:Enige die ik hier enigszins onder zie lijden is Superbash, maar aangezien die aan de andere kant van het land zitten, hoef je je daar ook niet heel druk om te maken lijkt me.
Wordt wel moeilijk lastig kiezen als Scantraxx 15 Years, Road To Redemption, Superbash èn Euphoria op dezelfde dag vallen
Omdat veel van zijn fans hier vandaan komen en Radical zijn party boven Superbash verkiezen. En daarbij is de raw hier populairder zoals je zelf waarschijnlijk weet dan de euforische namen en voor de raw alleen hoef je niet naar superbashh te komen. Nu met Scantraxx erbij moet superbash eigenlijk wel een andere datum gaan pakken (week eerder of later, omwisselen met Unity bijv.) want superbash vist wel altijd een beetje in de artiesten vijver van scantraxx. En die valt nu ook weg en daarbij de bezoekers. We gaan het zien de komende maanden wat er zal gebeuren. Nog één jaar met minder bezoekers en wie weet kunnen we Superbash gewoon weer in Atak houden.
Denk dat Superbash ook heeft geleden onder de werkelijk gruwelijke hitte in 2014 en 2015, een bekende van mij ging in 2014 (zonder drugs) out op de dansvloer van de hitte. Zo fucking heet was het... De reactie van iemand van de organisatie op Partyflock? Moest wel drugs geweest zijn want zonder drugs kan je niet out gaan, lekker dan. Absolutely Fresh beloofde in 2015 beterschap en toen was het net zo erg qua hitte als het jaar er voor. Was voor onze groep (en ik denk voor meer mensen) iig de reden om in 2016 niet te gaan. Denk dat ze de laatste jaren ook flink last hebben van de concurrentie met het Radical feest.
Saunabash ja
ben alleen in 2014 geweest en toen was het inderdaad echt heel warm.
Bron: Instagram MC NolzTaste your words before you spit them out #NOCTURNOLZ #ALBUM #FINALLY #2018
Hahaha, na 4 jaar aan komen janken dat er getwijfeld werd
kom nou...
Maar laten we wel wezen... zit er iemand te wachten op een album van een MC? 
Toen niet en nu niet. Zeker niet van Nolz, die nog nooit wat toegevoegd heeft aan een track...Joey wrote:Maar laten we wel wezen... zit er iemand te wachten op een album van een MC?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Eerst afwachten. Dan oordelen. 
Ookal zijn de tracks zelf goed, verdient Nolz daar dan de meeste credits voor?RTM93 wrote:Eerst afwachten. Dan oordelen.
Er zijn maar weinig nummers waar je echt iets van hebt: 'die vocals maken deze plaat helemaal af.' Niet alleen bij Nolz maar bij MC's in het algemeen.
-
JHardtraxx Addict
- 1215 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Daar had ie het vorig jaar toch al over?Jordy wrote:Bron: Instagram MC NolzTaste your words before you spit them out #NOCTURNOLZ #ALBUM #FINALLY #2018
1, 2, 3, 4 jaar geleden. Ik ben de tel inmiddels al kwijt. :')
Interview met Keltek
http://hardstylemag.com/interview-with-keltek/
http://hardstylemag.com/interview-with-keltek/
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Nee maar goed jij en ik weten niet in welke vorm dit album tot stand is gekomen. Wellicht is hij zelf achter een computer scherm gaan zitten produceren. Of samen met iemand zijn ideeën uitwerken.Steffnov wrote:Ookal zijn de tracks zelf goed, verdient Nolz daar dan de meeste credits voor?RTM93 wrote:Eerst afwachten. Dan oordelen.
Een MC met een album. Keer wat anders. Een DV8 Rocks! Zou bijvoorbeeld prima met zo'n invulling als hij z'n live act doet een album kunnen maken voor de liefhebbers.
Destructive Tendencies gaat verder met 2 man. Bron
Helaas zal de muzikale visie hetzelfde zijn die ze nu al volgen.
ja wat een aanfluiting is dat ook.Een DV8 Rocks!
Ik stoor me persoonlijk nooit echt aan de vocalen van Nolz. Vind bijvoorbeeld Ruffian echt veel irritanter.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Verklaar je nader...zeke wrote:ja wat een aanfluiting is dat ook.Een DV8 Rocks!
Het mag wellicht niet in je straatje passen.. Maar een aanfluiting vind ik wel stevige kritiek.
-
G
Album van een MC, vraag me af wat dat gaat brengen.
Vind zelf trouwens MC's overbodig, van mij mogen die wegblijven. muziek spreekt voor zichzelf en laat de DJ zelf maar af en toe het publiek aanspreken.
Het lijkt ook wel of sommige MC's willen dat het om hun allemaal draait.
Hoe irritant is het als je een set wil terugluisteren of dat je daar staat en die mc zit op de lekkerste momenten er doorheen te schreeuwen.
maar zo ervaar ik dat
Vind zelf trouwens MC's overbodig, van mij mogen die wegblijven. muziek spreekt voor zichzelf en laat de DJ zelf maar af en toe het publiek aanspreken.
Het lijkt ook wel of sommige MC's willen dat het om hun allemaal draait.
Hoe irritant is het als je een set wil terugluisteren of dat je daar staat en die mc zit op de lekkerste momenten er doorheen te schreeuwen.
maar zo ervaar ik dat
MC's staan er mijns inziens ook niet voor de doorgewinterde fans maar voor de mensen die iets minder vaak naar feestjes gaan en iets minder hebben met de muziek.
Heb me een paar jaar wel aan Villain gestoord, maar de laatste 2 jaar vind ik hem wel sterk hoor. Maar dan spreek ik alleen over Defqon. Hij heeft zeker wel een sfeer bevorderende invloed hoor
Verder heb ik Nolz gelukkig nog nooit gehoord op een feest en dat hou ik graag zo. Vind zijn vocals meestal echt super irritant ook
Verder heb ik Nolz gelukkig nog nooit gehoord op een feest en dat hou ik graag zo. Vind zijn vocals meestal echt super irritant ook
Eerste jaar Qlimax (2015) vond ik hem ook vrij goed. Was niet te aanwezig, en ook met terugluisteren stoorde het me niet. Vorig jaar was iets minder, maar nog steeds niet irritant. Dan vraag ik me nog steeds af waarom sommige mensen (niet per se hier op het forum) Ruffian daar willen hebben.