Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2657, 2658, 2659, 2660, 2661, 2662, 2663 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
4 november wordt een drukke dag. Verwacht wordt superbash. En zeker zijn al radical en scantraxx feest dus.


1 voordeel, het zal overal niet immens druk zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical publiek en Scantraxx publiek overlappen amper. Enige die ik hier enigszins onder zie lijden is Superbash, maar aangezien die aan de andere kant van het land zitten, hoef je je daar ook niet heel druk om te maken lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Daveytl schreef:
Enige die ik hier enigszins onder zie lijden is Superbash, maar aangezien die aan de andere kant van het land zitten, hoef je je daar ook niet heel druk om te maken lijkt me.


2013 was mijn eerste Superbash. 2013 en 2014 was het echt goed vol. Afgelopen jaar misschien iets meer dan de helft aanwezig vergeleken met 2013/2014? Vond het beetje een trieste bedoeling vergeleken met voorgaande jaren. Leek wel alsof Absolutely Fresh er rekening mee had gehouden of zo..

Wordt wel moeilijk lastig kiezen als Scantraxx 15 Years, Road To Redemption, Superbash èn Euphoria op dezelfde dag vallen :lol:

Sinds Radical zijn feest ook heeft op dezelfde dag liep het bezoekers aantal terug. Dat heb je goed opgemerkt :)
Omdat veel van zijn fans hier vandaan komen en Radical zijn party boven Superbash verkiezen. En daarbij is de raw hier populairder zoals je zelf waarschijnlijk weet dan de euforische namen en voor de raw alleen hoef je niet naar superbashh te komen. Nu met Scantraxx erbij moet superbash eigenlijk wel een andere datum gaan pakken (week eerder of later, omwisselen met Unity bijv.) want superbash vist wel altijd een beetje in de artiesten vijver van scantraxx. En die valt nu ook weg en daarbij de bezoekers. We gaan het zien de komende maanden wat er zal gebeuren. Nog één jaar met minder bezoekers en wie weet kunnen we Superbash gewoon weer in Atak houden. ^^. Uiteraard hoop ik dat niet voor A.F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat Superbash ook heeft geleden onder de werkelijk gruwelijke hitte in 2014 en 2015, een bekende van mij ging in 2014 (zonder drugs) out op de dansvloer van de hitte. Zo fucking heet was het... De reactie van iemand van de organisatie op Partyflock? Moest wel drugs geweest zijn want zonder drugs kan je niet out gaan, lekker dan. Absolutely Fresh beloofde in 2015 beterschap en toen was het net zo erg qua hitte als het jaar er voor. Was voor onze groep (en ik denk voor meer mensen) iig de reden om in 2016 niet te gaan. Denk dat ze de laatste jaren ook flink last hebben van de concurrentie met het Radical feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saunabash ja xd ben alleen in 2014 geweest en toen was het inderdaad echt heel warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Taste your words before you spit them out #NOCTURNOLZ #ALBUM #FINALLY #2018


Bron: Instagram MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, na 4 jaar aan komen janken dat er getwijfeld werd :lol: kom nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar laten we wel wezen... zit er iemand te wachten op een album van een MC? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Maar laten we wel wezen... zit er iemand te wachten op een album van een MC? xd

Toen niet en nu niet. Zeker niet van Nolz, die nog nooit wat toegevoegd heeft aan een track...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Eerst afwachten. Dan oordelen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Eerst afwachten. Dan oordelen. :)


Ookal zijn de tracks zelf goed, verdient Nolz daar dan de meeste credits voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn maar weinig nummers waar je echt iets van hebt: 'die vocals maken deze plaat helemaal af.' Niet alleen bij Nolz maar bij MC's in het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:17 
 
Hardtraxxer

Jordy schreef:
Citaat:
Taste your words before you spit them out #NOCTURNOLZ #ALBUM #FINALLY #2018


Bron: Instagram MC Nolz


Daar had ie het vorig jaar toch al over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1, 2, 3, 4 jaar geleden. Ik ben de tel inmiddels al kwijt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Keltek
http://hardstylemag.com/interview-with-keltek/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Eerst afwachten. Dan oordelen. :)


Ookal zijn de tracks zelf goed, verdient Nolz daar dan de meeste credits voor?

Nee maar goed jij en ik weten niet in welke vorm dit album tot stand is gekomen. Wellicht is hij zelf achter een computer scherm gaan zitten produceren. Of samen met iemand zijn ideeën uitwerken.
Een MC met een album. Keer wat anders. Een DV8 Rocks! Zou bijvoorbeeld prima met zo'n invulling als hij z'n live act doet een album kunnen maken voor de liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destructive Tendencies gaat verder met 2 man. Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas zal de muzikale visie hetzelfde zijn die ze nu al volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Een DV8 Rocks!


ja wat een aanfluiting is dat ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stoor me persoonlijk nooit echt aan de vocalen van Nolz. Vind bijvoorbeeld Ruffian echt veel irritanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 07:18 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Citaat:
Een DV8 Rocks!


ja wat een aanfluiting is dat ook.

Verklaar je nader...
Het mag wellicht niet in je straatje passen.. Maar een aanfluiting vind ik wel stevige kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC's staan er mijns inziens ook niet voor de doorgewinterde fans maar voor de mensen die iets minder vaak naar feestjes gaan en iets minder hebben met de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me een paar jaar wel aan Villain gestoord, maar de laatste 2 jaar vind ik hem wel sterk hoor. Maar dan spreek ik alleen over Defqon. Hij heeft zeker wel een sfeer bevorderende invloed hoor

Verder heb ik Nolz gelukkig nog nooit gehoord op een feest en dat hou ik graag zo. Vind zijn vocals meestal echt super irritant ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste jaar Qlimax (2015) vond ik hem ook vrij goed. Was niet te aanwezig, en ook met terugluisteren stoorde het me niet. Vorig jaar was iets minder, maar nog steeds niet irritant. Dan vraag ik me nog steeds af waarom sommige mensen (niet per se hier op het forum) Ruffian daar willen hebben.
Vorige  1 ... 2657, 2658, 2659, 2660, 2661, 2662, 2663 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen