Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2656, 2657, 2658, 2659, 2660, 2661, 2662 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
http://www.dbstf.com/

"We never anticipated hardstyle to be the antidote, but here we stand.
Healing what we thought would forever be broken."

En tot zover een andere betekenis.

Wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat het hier helemaal niet om een 'strijd' of verdeling tussen Euforisch en Raw. Wat ik eruit op maak is dat hun eigen liefde voor hardstyle minder was geworden, en dat door hardstyle, dus vooral de hardstyle van het afgelopen jaar ze de liefde weer terug hebben gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Volgens mij gaat het hier helemaal niet om een 'strijd' of verdeling tussen Euforisch en Raw. Wat ik eruit op maak is dat hun eigen liefde voor hardstyle minder was geworden, en dat door hardstyle, dus vooral de hardstyle van het afgelopen jaar ze de liefde weer terug hebben gevonden.


Deze gedachte heb ik er ook bij, mensen denken te moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 05:40 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Thommy schreef:
Volgens mij gaat het hier helemaal niet om een 'strijd' of verdeling tussen Euforisch en Raw. Wat ik eruit op maak is dat hun eigen liefde voor hardstyle minder was geworden, en dat door hardstyle, dus vooral de hardstyle van het afgelopen jaar ze de liefde weer terug hebben gevonden.


Deze gedachte heb ik er ook bij, mensen denken te moeilijk

Of mensen reageren op wat ze hier lezen. Ik heb het originele bericht in ieder geval niet gelezen. Dus ik baseer mijn mening op wat ik hier voorbij zie komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
OutsideSpacer schreef:
Thommy schreef:
Volgens mij gaat het hier helemaal niet om een 'strijd' of verdeling tussen Euforisch en Raw. Wat ik eruit op maak is dat hun eigen liefde voor hardstyle minder was geworden, en dat door hardstyle, dus vooral de hardstyle van het afgelopen jaar ze de liefde weer terug hebben gevonden.


Deze gedachte heb ik er ook bij, mensen denken te moeilijk

Of mensen reageren op wat ze hier lezen. Ik heb het originele bericht in ieder geval niet gelezen. Dus ik baseer mijn mening op wat ik hier voorbij zie komen :)


Het originele bericht is niets meer dan de afbeelding die op de vorige pagina is gepost. Misschien wel aardig van de mensen die ze aan de schandpaal hangen om eerst maar af te wachten of ze het bericht wel goed hebben begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Lijkt mij ook dat het meer bedoelt is op henzelf. Extreem veel releases hebben ze namelijk niet gehad vanaf het punt dat ze bekend hadden gemaakt dat ze ook onder DBSTF zo nu en dan zouden gaan draaien. Friction was de laatste release in 2016 en de eerst fatsoenlijke release daarna was dacht ik Angels & Demons pas? Kan zomaar dat ze een tijdje de feeling met hardstyle kwijt waren. En zij zijn niet de enige geweest in die periode..

Er gebeurt genoeg in de scene de laatste maanden. Veel artiesten komen met erg fijn materiaal, er wordt veel geëxperimenteerd en de kwaliteit/gevoel in platen lijkt weer een standaard te worden. Ik geniet dit jaar sowieso erg van hardstyle, meer dan afgelopen jaar bijvoorbeeld. En het lijkt erop dat het nog mooier gaat worden met o.a. dat album van Heady, SOH album, en dit album :D

Dit. Ik heb 2012 en misschien ook een groot gedeelte van 2013 als de 2 slechtste jaren in de hardstyle ooit voor mijn gevoel beleefd ( voor iemand die vanaf 2006 luistert. Dus echt early niet heeft meegemaakt) en ik vind 2017 tot dusver misschien wel 1 van de betere zo niet beste jaar tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sluit me hierboven aan, alhoewel ik pas sinds 2009/2010 luister is 2017 een verdomd mooi jaar aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss K8 schreef:
I’m proud to announce that I have been chosen to create this year’s SYNDICATE anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain showcased nieuwe projecten in zijn studio.
bron: Officialb2s Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Zamble schreef:
Miss K8 schreef:
I’m proud to announce that I have been chosen to create this year’s SYNDICATE anthem!


Haar vorige anthems waren allemaal prima!! Hopelijk knalt deze ook lekker door

Mee eensch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik vind 2017 tot dusver het beste jaar tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de geinteresseerden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Exterkate schreef:
Lijkt mij ook dat het meer bedoelt is op henzelf. Extreem veel releases hebben ze namelijk niet gehad vanaf het punt dat ze bekend hadden gemaakt dat ze ook onder DBSTF zo nu en dan zouden gaan draaien. Friction was de laatste release in 2016 en de eerst fatsoenlijke release daarna was dacht ik Angels & Demons pas? Kan zomaar dat ze een tijdje de feeling met hardstyle kwijt waren. En zij zijn niet de enige geweest in die periode..

Er gebeurt genoeg in de scene de laatste maanden. Veel artiesten komen met erg fijn materiaal, er wordt veel geëxperimenteerd en de kwaliteit/gevoel in platen lijkt weer een standaard te worden. Ik geniet dit jaar sowieso erg van hardstyle, meer dan afgelopen jaar bijvoorbeeld. En het lijkt erop dat het nog mooier gaat worden met o.a. dat album van Heady, SOH album, en dit album :D

Dit. Ik heb 2012 en misschien ook een groot gedeelte van 2013 als de 2 slechtste jaren in de hardstyle ooit voor mijn gevoel beleefd ( voor iemand die vanaf 2006 luistert. Dus echt early niet heeft meegemaakt) en ik vind 2017 tot dusver misschien wel 1 van de betere zo niet beste jaar tot nu toe.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 20:01 
 
Hardtraxxer

Er een hardcore remix is gemaakt van Phuture Noize - Breathin'


@55:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done hebben een remix gemaakt van Rocking With The Best van Masters of Ceremony. Deze is deels te beluisteren via hun Instagram story.

En hij klinkt mega bruut :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:
Er een hardcore remix is gemaakt van Phuture Noize - Breathin'


@55:30


Niet gewoon een hardcore nummer met dezelfde vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e deel heeft veel weg van Phuture Noize z'n track, dus denk dat het een remix is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

It's gonna be huge.

Aldus dbstf.
Hoop stiekem dat ze met een event in de hmh komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
2e deel heeft veel weg van Phuture Noize z'n track, dus denk dat het een remix is.

Lijkt inderdaad een remix. Klinkt als een remix van Promo zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor in de melodie best veel sounds van Down Below terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond 't echt mega tenenkrommend om te kijken. Vooral die shots backstage na Starbeach en helemaal op het end in die vertrekhal. Veel te lang doorfilmen terwijl niemand echt wat te vertellen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het niet tenenkrommend, maar vond de vlog nou ook niet heel goed in elkaar steken zoals headhunterz zijn vlogs. Duurde allemaal te lang en gebeurde eigenlijk niet veel bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wel 'n geile hoer aan de haak geslagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Op 4 november keren we terug naar onze roots samen met het label waar het allemaal begon voor hardstyle: Scantraxx.
Tickets voor Q-dance presents: Scantraxx 15 years gaan aanstaande zaterdag om 13:00 in de verkoop op Q-dance.com. #Scantraxx15Years
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

4 november wordt een drukke dag. Verwacht wordt superbash. En zeker zijn al radical en scantraxx feest dus.
Vorige  1 ... 2656, 2657, 2658, 2659, 2660, 2661, 2662 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen