Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
sonnebloem wrote:Wie waren deze helden ook alweer?
MC Tellem, Feroxx en Loud One
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
MelvinFR wrote:
sonnebloem wrote:Wie waren deze helden ook alweer?
MC Tellem, Feroxx en Loud One
Draai al wel enige tijd mee in de scene, alleen nog niet zo lang actief op hardtraxx.. maar van deze namen heb ik nog nooit gehoord, op mc Tellem na dan.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Ohja juist xd de stagiair van q-dance zal wel iets te veel vrijheid hebben gekregen
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Image

Image

Wild Motherfuckers dus op Scantraxx :yawn:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hahahaha, al die mensen die dachten dat het Showktek was. Scantraxx zal zich wel kapot hebben gelachen. :lol:

Wel grappig dat iedereen dacht dat het een foto vanuit de rug was, is die gewoon van voor haha.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote: Wel grappig dat iedereen dacht dat het een foto vanuit de rug was, is die gewoon van voor haha.
Is ook een andere foto dan die op de vorige pagina staat he.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
wootum wrote:Is ook een andere foto dan die op de vorige pagina staat he.
Oja, you're right. xd
Last edited by MelvinFR on 28 Mar 2017 22:52, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Met alle respect maar wie zit hier nu nog op te wachten? De platen van Zatox zijn tegenwoordig zo saai.. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Mees-89 wrote:Met alle respect maar wie zit hier nu nog op te wachten? De platen van Zatox zijn tegenwoordig zo saai.. :thumbdown:
Dit idd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Mees-89 wrote:Met alle respect maar wie zit hier nu nog op te wachten? De platen van Zatox zijn tegenwoordig zo saai.. :thumbdown:
Om over zijn gedrag op een podium nog niet te spreken.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Dit was toch wel de hype train destination nowhere. :lol: Nee, hier zit ik niet op te wachten, ey bedankt he Scantraxx.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Thommy wrote:Dit was toch wel de hype train destination nowhere.
Ik stap uit bij het volgende perron. Oplichters.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
MelvinFR wrote:Hahahaha, al die mensen die dachten dat het Showktek was. Scantraxx zal zich wel kapot hebben gelachen. :lol:

Wel grappig dat iedereen dacht dat het een foto vanuit de rug was, is die gewoon van voor haha.
Precies wat ik zei dus, enige overeenkomst was de kleur van de shirts, mensen willen graag zien wat ze willen zien :lol:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Het was te mooi om waar te zijn :')
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Wat voor route heeft zatox nou gedaan dan, italian hardstyle was onderdeel van scantraxx, toen heeft hij 2(?) kut labels opgericht die volledig uit elkaar gevallen zijn, en nu weer terug naar scantraxx? Als the R3belz nou even opduikt was ik nog blijer geweest dan met een releaseje van Showtek...
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
klapstoel wrote:
Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?
Image
ULTIMO wrote:Image
:
Nog maals
wootum wrote:
MelvinFR wrote: Wel grappig dat iedereen dacht dat het een foto vanuit de rug was, is die gewoon van voor haha.
Is ook een andere foto dan die op de vorige pagina staat he.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Als WM hebben ze nog een best aantal leuke platen gemaakt imo ^^. Ben wel benieuwd, kan nog best wel leuk uitpakken dit, denk ik :)
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Svbtwee wrote:Als WM hebben ze nog een best aantal leuke platen gemaakt imo ^^. Ben wel benieuwd, kan nog best wel leuk uitpakken dit, denk ik :)
Mee eens ^^ . Ik wacht het gewoon nog even lekker af. Zolang ze Dave Revan maar thuis laten
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Faalhaas wrote: Image
Image

IEDEREEN UITSTAPPEN AUB, eindstation hypetrain bereikt. We zijn per ongeluk op de verkeerde bestemming terecht gekomen. :surrender:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Seneeq wrote:IEDEREEN UITSTAPPEN AUB, eindstation hypetrain bereikt. We zijn per ongeluk op de verkeerde bestemming terecht gekomen. :surrender:
Waar krijg ik mn geld terug?!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Royvn_ wrote:
Seneeq wrote:IEDEREEN UITSTAPPEN AUB, eindstation hypetrain bereikt. We zijn per ongeluk op de verkeerde bestemming terecht gekomen. :surrender:
Scantraxx: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel lichamelijk letsel of financiële schade geleden naar aanleiding van een rit in de hype train."
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Thommy wrote:
Royvn_ wrote:
Scantraxx: "Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel lichamelijk letsel of financiële schade geleden naar aanleiding van een rit in de hype train."
xd man man man
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
"de hypetrain zal niet verder rijden, er zullen disappointment-bussen worden ingezet"

Maar eerlijk, mensen die dachten dat Showtek op deze manier een comeback zouden maken waren ook wel extreem naief, die foto's waren echt zo ver gezocht, elke angle proberen de foto puzzel compleet te krijgen >.<
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Bezigheidje