JepTSFH wrote:Is hier al een keer gezegd dat Noisecontrollers en Donkey Rollers bezig zijn met een collab?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nieuwe kneiter van Bold Action, 145 BPM acid
Check het topic: Bold Action - Fine Scratchin (CATID010)
View on YouTube
Check het topic: Bold Action - Fine Scratchin (CATID010)
View on YouTube
View on YouTubeRadical Redemption wrote:We were not set on this planet to act alone. In order to reach our hopes and dreams, a certain synergy is required. The world needs visionaries, people who think, and founders, people who act.
Now what are you, a founder, or a visionary? Choose your path: http://www.synergyofsouls.nl
View on YouTube
IP-check levert niet veel op helaas.
Mooi he YourHosting Privacy Protect
OntzettendNuracore wrote:Mooi he YourHosting Privacy Protect
Och, weer dat geheimzinnige gedoe van een feest?MelvinFR wrote:View on YouTubeRadical Redemption wrote:We were not set on this planet to act alone. In order to reach our hopes and dreams, a certain synergy is required. The world needs visionaries, people who think, and founders, people who act.
Now what are you, a founder, or a visionary? Choose your path: http://www.synergyofsouls.nl
View on YouTube
IP-check levert niet veel op helaas.
Klinkt als een Qlimax voor raw artiesten.
Lijkt op ShockerzBroken Balance wrote:Klinkt als een Qlimax voor raw artiesten.
Dit mag wel achterwege blijven als de eerste artiesten D-Sturb en Radical Redemption zijn. Tenminste, bij mij ontstaat er dan niet echt een hype ofzo.Raven wrote:#Choochoo
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Wat het ook is, als het iets van Most wanted of AoD betreft ben ik bij voorbaat een beetje sceptisch want als het om een feest zal gaan is er gezien het verleden van AoD niet veel variatie te verwachten.
Als het een nieuwe live act is ben ik wel heel erg benieuwd want D-sturb en Radical als artiesten kunnen mij altijd boeien.
Net als met de scantraxx post zullen we geduldig moeten wachten.
Als het een nieuwe live act is ben ik wel heel erg benieuwd want D-sturb en Radical als artiesten kunnen mij altijd boeien.
Niet echt, maar bij 17-21 jarige raw hardstyle fans uiteraard wel. Zonder het gehype en mysterieuze eromheen zou het toch maar een doorsnee fissa zijn.Thommy wrote:Dit mag wel achterwege blijven als de eerste artiesten D-Sturb en Radical Redemption zijn. Tenminste, bij mij ontstaat er dan niet echt een hype ofzo.Raven wrote:#Choochoo
Rebelion en E-Force hadden ook een shoot op die locatie als ik me niet vergis.
Het is aan de site te zien geen liveact maar een evenement, waarschijnlijk Shockerz vorig jaar project fear nu dit..RTM93 wrote:Wat het ook is, als het iets van Most wanted of AoD betreft ben ik bij voorbaat een beetje sceptisch want als het om een feest zal gaan is er gezien het verleden van AoD niet veel variatie te verwachten.
Denk het niet, dan zouden ze wel echt BIZAR vroeg zijn met marketing. Ik ga uit van een Art of Dance feestjeKoen wrote:Het is aan de site te zien geen liveact maar een evenement, waarschijnlijk Shockerz vorig jaar project fear nu dit..RTM93 wrote:Wat het ook is, als het iets van Most wanted of AoD betreft ben ik bij voorbaat een beetje sceptisch want als het om een feest zal gaan is er gezien het verleden van AoD niet veel variatie te verwachten.
Warface en Deetox volgens mij ookZamble wrote:Rebelion en E-Force hadden ook een shoot op die locatie als ik me niet vergis.
Haha dit lijkt me wel tering vet, het liefst ook nog in de GelredomeBroken Balance wrote:Klinkt als een Qlimax voor raw artiesten.
Moet je nagaan hoeveel mondkapjes je hier zult treffen
Hard Bass lijkt mij een vette naam hiervoorSTVK wrote:Haha dit lijkt me wel tering vet, het liefst ook nog in de GelredomeBroken Balance wrote:Klinkt als een Qlimax voor raw artiesten.![]()
Moet je nagaan hoeveel mondkapjes je hier zult treffen
Of in de Ziggodome en je noemt het Qapital
Hoi Bob!
Hoi Bob!
blijkt dus dat Erdogan een nieuwe live act presenteert op Qapital
Wordt dat net zo'n succes als de "Raw Alliance" die vorig jaar op Qapital met veel bombarie gepresenteerd werd?
Rickzel wrote:bomb
Goeiepaperclip wrote:Erdogan
U ken Erdoganpaperclip wrote:blijkt dus dat Erdogan een nieuwe live act presenteert op Qapital
Dit leek ook echt nergens op. Wat zal überhaupt het idee van die act geweest zijn?Exterkate wrote:Och ja, Raw AllianceRickzel wrote:Wordt dat net zo'n succes als de "Raw Alliance" die vorig jaar op Qapital met veel bombarie gepresenteerd werd?dat project heeft volgens mij niet helemaal lekker uitgepakt uiteindelijk