Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2597, 2598, 2599, 2600, 2601, 2602, 2603 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:36 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
"de hypetrain zal niet verder rijden, er zullen disappointment-bussen worden ingezet"

Maar eerlijk, mensen die dachten dat Showtek op deze manier een comeback zouden maken waren ook wel extreem naief, die foto's waren echt zo ver gezocht, elke angle proberen de foto puzzel compleet te krijgen >.<

Showtek is idd te naief. Bioweapon had ik wel redelijk realistisch gevonden, aangezien ze ook een nieuw Instagram account hebben opgezet. Wild Motherfuckers is wel echt de grootste anti climax van dit jaar hoor :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nu we weten dat het WMF zijn maar verder on-topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... Brennan Heart bezig is met een Anthem
https://www.instagram.com/p/BSOlD-RDvef/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
.... Brennan Heart bezig is met een Anthem
https://www.instagram.com/p/BSOlD-RDvef/

Intents? Klinkt wel beetje oude stijl achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blademasterz Decibel anthem??? Zou wel vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Blademasterz Decibel anthem??? Zou wel vet zijn


Zou zomaar eens kunnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Radical Redemption schreef:
We were not set on this planet to act alone. In order to reach our hopes and dreams, a certain synergy is required. The world needs visionaries, people who think, and founders, people who act.

Now what are you, a founder, or a visionary? Choose your path: http://www.synergyofsouls.nl






Dit gaat dus over primal outdoor, volgens de Facebook van delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... er weer een Qapital EP komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Dit gaat dus over primal outdoor, volgens de Facebook van delete

Chill dat er nu ook outdoor is want indoor was geniaal altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 22:24 
 
Hardtraxxer

Morgen komt er een documentaire uit over 10 jaar Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:


Eensch. Hou me niet veel bezig met Dirty Workz dus dit zou wel eens een interessante kunnen worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:


Toevallig recent nog terug gekeken. Heel interessant. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Heady refereert een aantal keren dat hij zoveel nieuwe coole EDM tracks af heeft, maar hij ze nog niet mag draaien :lol:
En ook een paar keer naar een switch naar de techno scene haha, overduidelijk wat hier speelt. Again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En nog steeds hebben we hier dit topic voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 22:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om maar even met de deur in huis te vallen: ik vond hem slecht, op een schaal van 1 tot NC docu (buiten het feit om dat ik er fan van ben maar die docu was gewoon steengoed) krijgt deze gewoon een 1. Kwaliteit liet te wensen over qua scherpte, geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen en hierdoor was zelfs 20 minuten te lang. Hier had zoveel meer in gezeten, als je dan 10 jaar bestaat doe het dan goed >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 09:31 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Om maar even met de deur in huis te vallen: ik vond hem slecht, op een schaal van 1 tot NC docu (buiten het feit om dat ik er fan van ben maar die docu was gewoon steengoed) krijgt deze gewoon een 1. Kwaliteit liet te wensen over qua scherpte, geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen en hierdoor was zelfs 20 minuten te lang. Hier had zoveel meer in gezeten, als je dan 10 jaar bestaat doe het dan goed >.< >.<


Eens hiermee, dit is gewoon een lange aftermovie van het feest 10 Years Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amper een documentaire te noemen inderdaad. En ik krijg best wel cringe-gevoelens als ik dan Mandy en Unsenses zo zien zitten praten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Amper een documentaire te noemen inderdaad. En ik krijg best wel cringe-gevoelens als ik dan Mandy en Unsenses zo zien zitten praten xd


Lekker ja knikken als de een aan het woord is
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:30 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
..geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen ...


Je vindt de vragen in de interviews wel relevant, maar je vond er niks aan? :huh:

OT: Er had zeker meer in kunnen zitten, er is voldoende archief beeldmateriaal te vinden om leuke anekdotes aan te halen oid. Toch wel leuk zo'n docu op z'n tijd maar merendeel was al bekend eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nmgn schreef:
sonnebloem schreef:
..geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen ...


Je vindt de vragen in de interviews wel relevant, maar je vond er niks aan? :huh:

OT: Er had zeker meer in kunnen zitten, er is voldoende archief beeldmateriaal te vinden om leuke anekdotes aan te halen oid. Toch wel leuk zo'n docu op z'n tijd maar merendeel was al bekend eigenlijk.


dat lekker relevante vragen was sarcasme knul
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:

Kijk mooi weer spelen ken iedereen wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:41 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
nmgn schreef:
sonnebloem schreef:
..geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen ...


Je vindt de vragen in de interviews wel relevant, maar je vond er niks aan? :huh:

OT: Er had zeker meer in kunnen zitten, er is voldoende archief beeldmateriaal te vinden om leuke anekdotes aan te halen oid. Toch wel leuk zo'n docu op z'n tijd maar merendeel was al bekend eigenlijk.


dat lekker relevante vragen was sarcasme knul


Kwam niet zo over bij mij, heb ik wel vaker op dit forum. [sarcasm] Wellicht dat je de volgende keer sarcasm bbtags kunt toevoegen om je zelf wat duidelijker te maken.[/sarcasm]
Vorige  1 ... 2597, 2598, 2599, 2600, 2601, 2602, 2603 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen