K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Rickzel wrote:"de hypetrain zal niet verder rijden, er zullen disappointment-bussen worden ingezet"

Maar eerlijk, mensen die dachten dat Showtek op deze manier een comeback zouden maken waren ook wel extreem naief, die foto's waren echt zo ver gezocht, elke angle proberen de foto puzzel compleet te krijgen >.<
Showtek is idd te naief. Bioweapon had ik wel redelijk realistisch gevonden, aangezien ze ook een nieuw Instagram account hebben opgezet. Wild Motherfuckers is wel echt de grootste anti climax van dit jaar hoor :x
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Nu we weten dat het WMF zijn maar verder on-topic ;)
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
xd
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
.... Brennan Heart bezig is met een Anthem
View on Instagram
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Svbtwee wrote:.... Brennan Heart bezig is met een Anthem
View on Instagram
Intents? Klinkt wel beetje oude stijl achtig
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Blademasterz Decibel anthem??? Zou wel vet zijn
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Rickzel wrote:Blademasterz Decibel anthem??? Zou wel vet zijn
Zou zomaar eens kunnen :D
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 12 hours ago
MelvinFR wrote:
Radical Redemption wrote:We were not set on this planet to act alone. In order to reach our hopes and dreams, a certain synergy is required. The world needs visionaries, people who think, and founders, people who act.

Now what are you, a founder, or a visionary? Choose your path: http://www.synergyofsouls.nl
View on YouTube
View on YouTube
Dit gaat dus over primal outdoor, volgens de Facebook van delete
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
... er weer een Qapital EP komt?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Koen wrote: Dit gaat dus over primal outdoor, volgens de Facebook van delete
Chill dat er nu ook outdoor is want indoor was geniaal altijd
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 24 days ago
Morgen komt er een documentaire uit over 10 jaar Dirty Workz
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
STVK wrote:Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:
Eensch. Hou me niet veel bezig met Dirty Workz dus dit zou wel eens een interessante kunnen worden :)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
STVK wrote:Hopen dat dat iets in de trend van de NC documentaire wordt, weer een uurtje kijkplezier :drool:
Toevallig recent nog terug gekeken. Heel interessant. :D
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
View on YouTube

Heady refereert een aantal keren dat hij zoveel nieuwe coole EDM tracks af heeft, maar hij ze nog niet mag draaien :lol:
En ook een paar keer naar een switch naar de techno scene haha, overduidelijk wat hier speelt. Again.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
En nog steeds hebben we hier dit topic voor ;)
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Om maar even met de deur in huis te vallen: ik vond hem slecht, op een schaal van 1 tot NC docu (buiten het feit om dat ik er fan van ben maar die docu was gewoon steengoed) krijgt deze gewoon een 1. Kwaliteit liet te wensen over qua scherpte, geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen en hierdoor was zelfs 20 minuten te lang. Hier had zoveel meer in gezeten, als je dan 10 jaar bestaat doe het dan goed >.< >.<
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
sonnebloem wrote:Om maar even met de deur in huis te vallen: ik vond hem slecht, op een schaal van 1 tot NC docu (buiten het feit om dat ik er fan van ben maar die docu was gewoon steengoed) krijgt deze gewoon een 1. Kwaliteit liet te wensen over qua scherpte, geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen en hierdoor was zelfs 20 minuten te lang. Hier had zoveel meer in gezeten, als je dan 10 jaar bestaat doe het dan goed >.< >.<
Eens hiermee, dit is gewoon een lange aftermovie van het feest 10 Years Dirty Workz
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Amper een documentaire te noemen inderdaad. En ik krijg best wel cringe-gevoelens als ik dan Mandy en Unsenses zo zien zitten praten xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
TSFH wrote:Amper een documentaire te noemen inderdaad. En ik krijg best wel cringe-gevoelens als ik dan Mandy en Unsenses zo zien zitten praten xd
Lekker ja knikken als de een aan het woord is
N
Hardtraxxer
222 posts member since 2010
last seen 8 days ago
sonnebloem wrote:..geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen ...

Je vindt de vragen in de interviews wel relevant, maar je vond er niks aan? :huh:

OT: Er had zeker meer in kunnen zitten, er is voldoende archief beeldmateriaal te vinden om leuke anekdotes aan te halen oid. Toch wel leuk zo'n docu op z'n tijd maar merendeel was al bekend eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
nmgn wrote:
sonnebloem wrote:..geen interessante stukjes > alleen maar interviews, lekker relevante vragen ...

Je vindt de vragen in de interviews wel relevant, maar je vond er niks aan? :huh:

OT: Er had zeker meer in kunnen zitten, er is voldoende archief beeldmateriaal te vinden om leuke anekdotes aan te halen oid. Toch wel leuk zo'n docu op z'n tijd maar merendeel was al bekend eigenlijk.
dat lekker relevante vragen was sarcasme knul
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote:View on YouTube
Kijk mooi weer spelen ken iedereen wel
N
Hardtraxxer
222 posts member since 2010
last seen 8 days ago
sonnebloem wrote:
nmgn wrote:

dat lekker relevante vragen was sarcasme knul
Kwam niet zo over bij mij, heb ik wel vaker op dit forum. [sarcasm] Wellicht dat je de volgende keer sarcasm bbtags kunt toevoegen om je zelf wat duidelijker te maken.[/sarcasm]