Nolz moet altijd het laatste woord van zijn zin SCHREEUWEN.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha dit had nolz denk ik wel iets subtieler aan kunnen pakken. Neem aan dat ie allang wist dat ie naar MM ging toen hij dat ene afscheidsberichtje plaatste 
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Het is Showtek jongens. Dit is een foto van Showtek. En ja, zij hebben gereleased op Scantraxx.klapstoel wrote:Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?
Om ff een bommetje op te gooien: hun laatste release was met TNT (hardstyle), ze hebben geen nieuwe podcast meer, geen nieuwe housetracks meer en ze stonden op de Defqon line up op Partyflock....
Een paar remixes ja, geen enkele solo trackJambekkiee wrote:En ja, zij hebben gereleased op Scantraxx.
Die foto moet toch ergens op t internet rondzwerven in de scherpe versie 
Denk eigenlijk dat ze die aankondiging in de post wel iets spectaculairder hadden gemaakt als het zou gaan om showtek.Jambekkiee wrote:Het is Showtek jongens. Dit is een foto van Showtek. En ja, zij hebben gereleased op Scantraxx.klapstoel wrote:Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?
Om ff een bommetje op te gooien: hun laatste release was met TNT (hardstyle), ze hebben geen nieuwe podcast meer, geen nieuwe housetracks meer en ze stonden op de Defqon line up op Partyflock....
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Duro en Headliner hebben daar gereleased. Alter ego van Showtek, al dan niet van één van hun.Steffnov wrote:Een paar remixes ja, geen enkele solo trackJambekkiee wrote:En ja, zij hebben gereleased op Scantraxx.
Het is volgens mij een foto van Tomorrowland 2014.
Je ziet op die vage foto ook een soort boog met lampen. Oke dat komt vaker voor maar dit lijkt wel erg op elkaar.
De kleur shirts kloppen en dat er erg veel mensen staan is ook duidelijk.
Onderste foto verbeeld het erg treffend. Nu nog het origineel vinden

Je ziet op die vage foto ook een soort boog met lampen. Oke dat komt vaker voor maar dit lijkt wel erg op elkaar.
De kleur shirts kloppen en dat er erg veel mensen staan is ook duidelijk.
Onderste foto verbeeld het erg treffend. Nu nog het origineel vinden

haha mensen komen te dicht bij de waarheidULTIMO wrote:Post is weer verwijderd
dus dan deleten ze het maar, jammer dat deleten op internet niet helpt
Enige overeenkomst is de kleur van de shirts 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
In het FB bericht waren ook andere foto's gepost. Het kan wel dezelfde setting zijn en zelfde set, het is alleen aannemelijk dat er meerdere foto's zijn gemaakt en dat een ander is gebruikt.Rickzel wrote:Enige overeenkomst is de kleur van de shirts
Showtek klinkt ook best plausibel maar we zullen het rustig moeten afwachten.
JONGENS het is hoogstwaarschijnlijk inderdaad Showtek. Met Google kan je ook met plaatjes zoeken, handig voor de volgende zoekactie. Deze lijkt er toch wat meer op:

EDIT: er gaat wat mis met de afbeelding in de link hieronder het plaatje:
link
EDIT: er gaat wat mis met de afbeelding in de link hieronder het plaatje:
link
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Op de foto is het indd duidelijk showtek. HYPE
Volgens mij hebben ze de foto wat ingekort. Als het die foto daadwerkelijk is natuurlijk 
Thanks Nuracore, had hem nog geüpload via Imgur maar dat ging niet zoals gewenst 
Het is niet die foto kijk maar naar de linker arm van Sjoerd. Zoals altijd worden er tientallen foto's gemaakt, net een hand anders kan natuurlijk. Als de setting maar klopt.klapstoel wrote:Volgens mij hebben ze de foto wat ingekort. Als het die foto daadwerkelijk is natuurlijk
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Alleen zie je op de wazige foto niet de overduidelijke elleboog links en rechts de arm is ook iet helemaal gelijk maar die zouden wel eens verloren kunnen zijn gegaan bij het verwazen.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Inderdaad, door de setting lijkt me showtek het meest aannemelijkRelentless Bass wrote:Het is niet die foto kijk maar naar de linker arm van Sjoerd. Zoals altijd worden er tientallen foto's gemaakt, net een hand anders kan natuurlijk. Als de setting maar klopt.klapstoel wrote:Volgens mij hebben ze de foto wat ingekort. Als het die foto daadwerkelijk is natuurlijk
Hardwell werd geïnterviewd voor zijn komende optreden op Ultra.
Hij vertelde dat hij zou afsluiten met een nieuwe traqck nen dat het een andere stijl zou zijn.
Grote kans dus op een nieuwe Hardste track.
Stream is hier straks te zien
View on YouTube
View on YouTube
Hij vertelde dat hij zou afsluiten met een nieuwe traqck nen dat het een andere stijl zou zijn.
Grote kans dus op een nieuwe Hardste track.
Stream is hier straks te zien
View on YouTube
View on YouTube
Vergeet je instellingen niet op zomertijd te zetten kinders 
Stond ie de hele tijd al, kom er pas net achter dat je het zelf kan veranderen.sonnebloem wrote:Vergeet je instellingen niet op zomertijd te zetten kinders
Ik vermoed dat je niet de enige bent hahaklapstoel wrote:Stond ie de hele tijd al, kom er pas net achter dat je het zelf kan veranderen.sonnebloem wrote:Vergeet je instellingen niet op zomertijd te zetten kinders