Staat ook tussen haakjes ehBakfietsBel wrote:Solo carriere???
Plaatjes
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Lijkt mij heel weinig toevoegende waarde voor z'n act hebben, maar goed we zullen zien. Hoop nu al dat er niet in alle toekomstige MM tracks Nolz vocals komen te zitten, want dat is bijna standaard -1. Die man heeft al zo veel tracks in mijn ogen verpest met zijn vocalen, dat ik weinig hoop heb. Maar goed ik hoop dat hij me positief kan verrassen
.
Beetje raar dit. Uit financieel en organisatorisch oogpunt snap ik deze overstap goed, ookal vind ik het raar dat hij dan zegt dat die aan een solo carriere zou gaan werken. Vind het wel een beetje naaiend voor B-Freqz. Niet dat die daar echt zoveel toevoegde, maar toch.
In het geval van B-Freqz: liever kwijt dan rijk.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Vind ze ook bijna allemaal vet klinken op het eerste gehoor
Nolz is hoogstwaarschijnlijk evenveel tijd kwijt met MM als met B-Freqz dus meer tijd voor solo is onzin. Ik snap de overstap wel maar waarom eerst praten over je solo carrière, alsof dit intern niet meer dan een maand bekend was.Royvn_ wrote:Staat ook tussen haakjes ehBakfietsBel wrote:Solo carriere???
Plaatjes
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
DIT Zal vast wel met goed overleg met de Bfreqz zijn gebeurd
Het was natuurlijk niet puur om de solo-carriere van nolz te doen, maar ook dat gedoe met verschillende booking agencies... Dat zal hij met minus militia niet hebben
Ik kan jullie vertellen dat ook B-Freqz dit niet aan zag komen.
Ik vind het maar raar gelopen. Het komt over als niet erg netjes.
Zamble wrote:Ik vind het maar raar gelopen. Het komt over als niet erg netjes.
Ik heb bij de start van MM nergens gelezen dat MM vooral om Radical draait, maar zie hem overal wel als main-man in voor komen. Nu ook weer als enige met een ander bomgordelpakkie. Iemand die hier meer van weet?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Tja, rare situatie.
Maar ben er blij mee want B-Freqz kan er alleen maar beter op worden.
en een MC voegt toch niks toe aan een live-act imo
Maar ben er blij mee want B-Freqz kan er alleen maar beter op worden.
en een MC voegt toch niks toe aan een live-act imo
Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?

MC Nolz denk ikklapstoel wrote:Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?
Bob wrote:MC Nolz denk ikklapstoel wrote:Scantraxx wrote:Would you guess who's coming back?
Misschien Sven van PP?
Energyzed? 
edit: nvm, zie nu pas dat het origineel een duo was ghehe
edit: nvm, zie nu pas dat het origineel een duo was ghehe
Sven zou nog wel eens kunnen ja. Als ik zo naar de foto kijk lijken ze aardig op Psyko Punkz.
Kunnen er zo veel zijn, dbstf, bioweapon, hhz (project one?), Wasted Penguinz, Krusaders
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Die in dat zwarte shirt met pet deed me denken aan Headhunterz, zoals ik hem laatst ook in een vlog zag.
Lijkt mij dat als Scantraxx iets plaatst dat het om een Scantraxx-artiest gaatNuracore wrote:Kunnen er zo veel zijn, dbstf, bioweapon, hhz (project one?), Wasted Penguinz, Krusaders
Dit zijn ook Scantraxx artiesten geweestJeroenB93 wrote:Lijkt mij dat als Scantraxx iets plaatst dat het om een Scantraxx-artiest gaatNuracore wrote:Kunnen er zo veel zijn, dbstf, bioweapon, hhz (project one?), Wasted Penguinz, Krusaders
Melvin weer met zn inside info hoor. Bron?!?!?!MelvinFR wrote:Ik kan jullie vertellen dat ook B-Freqz dit niet aan zag komen.
Neem het maar van mij aan gvd.yannickvk wrote:Melvin weer met zn inside info hoor. Bron?!?!?!MelvinFR wrote:Ik kan jullie vertellen dat ook B-Freqz dit niet aan zag komen.
Vind het echt een wereldplaat, een van m'n favoriete DR tracks, maar het origineel blijft toch gewoon bestaan.Rickzel wrote:Vind jij van niet?Rickzel wrote:Krijgen we dit weerimmuunm wrote:Van die plaat moeten ze afblijven
Het origineel hoor je toch alleen nog maar op tijdmachine feesten, en wie weet wordt het een top track die het origineel erg goed in tact houdt zodat je elementen van die geniale track weer wat vaker hoort...
Vind het zo kortzichtig
Dit dus.
Oh en over Nolz... dat vond ik sowieso een pannenkoek, slechte MC met een stem die eerder geschikt was voor een DJ (snap je haha) En dat dit dan ook nog zo loopt...