Was dat de Thyron collab?? Zou me niks verbazen als dat hele bestand de prullenbak in getyft isDaveytl wrote:Our Curse dan, dat is ook janken dat die nooit meer komt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
The Curse is met Thyron, Our Curse is volgens mij de collab met Jack of Sound. Volgens mij konden ze daar de mixdown niet goed van krijgen oid.Rickzel wrote:Was dat de Thyron collab?? Zou me niks verbazen als dat hele bestand de prullenbak in getyft isDaveytl wrote:Our Curse dan, dat is ook janken dat die nooit meer komt
Gooi dan ook even gelijk Dozer - Only Me erop
. Kan hem nu nergens luisteren, maar ik weet nog dat ik dat toen een ontzettend gave track vond.
Wist je dat ... wij een platform zijn begonnen om tracks free te releasen!?
View on SoundCloud
https://www.facebook.com/OfficialOverwa ... 5104082627
View on SoundCloud
Prefix & Density een nieuwe melodieuze track met gated kicks gemaakt hebben?
Hij Hellfire heet en op Qapital voor het eerst gedraaid gaat worden.
Ontzettend benieuwd.Crippled wrote:Prefix & Density een nieuwe melodieuze track met gated kicks gemaakt hebben?
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Zeker benieuwd naar.Crippled wrote:Prefix & Density een nieuwe melodieuze track met gated kicks gemaakt hebben?
Gated kicks maken wel een comeback dit jaar
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Gated kicks zijn nooit weggeweest.Appelsapman wrote:Zeker benieuwd naar.Crippled wrote:Prefix & Density een nieuwe melodieuze track met gated kicks gemaakt hebben?
Gated kicks maken wel een comeback dit jaar
Echt hé, en doe dan meteen dezeDaveytl wrote:Our Curse dan, dat is ook janken dat die nooit meer komt
View on YouTube
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
Bedoel er meer mee te zeggen dat er steeds meer producers waarvan je het niet zo 1 2 3 verwacht met platen komen met gated kicksRTM93 wrote:Gated kicks zijn nooit weggeweest.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
over 2-sidez:
Voor de mensen die de Beyond Reality CD hebben aangeschaft, om jullie verwachtingen te temperen (en die van mijzelf).We gaan de tracks niet uitbrengen (sorry, Fusion) en houden ze alleen exclusief voor onze sets!
Vanwaar dat (Sorry, Fusion)?
Mag het niet van Fusion?
Mag het niet van Fusion?
Denk eerder dat Fusion het graag wilt maar 2-Sidez de platen exclusief willen houdenpatrickjeb wrote:Vanwaar dat (Sorry, Fusion)?
Mag het niet van Fusion?
Re-Vamp - Don’t Stop klinkt erg vet!Maximum wrote:Wist je dat ... wij een platform zijn begonnen om tracks free te releasen!?![]()
View on SoundCloud
Fake it ook nog wel tof en de rest niet echt mijn straatje, te weinig melodie en variatie.
Ik denk dat als dat het geval was er (Sorry Fusion) had gestaan, niet (Sorry, Fusion)Nuracore wrote:Denk eerder dat Fusion het graag wilt maar 2-Sidez de platen exclusief willen houdenpatrickjeb wrote:Vanwaar dat (Sorry, Fusion)?
Mag het niet van Fusion?
Gok dat het er mee te maken heeft dat 2-Sidez een act van Fusion is en doordat B-Front daar nu weg is er niks gedaan gaat worden met die platen. Maar mocht er iemand zijn die echte opheldering kan geven is die natuurlijk welkom
Ik geloof niet dat Pulse in een openbaar interview af gaat geven op zijn nieuwe werkgever.
Ga er maar gewoon van uit dat Fusion het graag wil releasen maar B-Front en Pulse niet.
Ga er maar gewoon van uit dat Fusion het graag wil releasen maar B-Front en Pulse niet.
-
R
Maximum wrote:Wist je dat ... wij een platform zijn begonnen om tracks free te releasen!?![]()
View on SoundCloud
-
R
Thanks!Oxbow wrote: Re-Vamp - Don’t Stop klinkt erg vet!![]()
Hardbeat niet doorgaat:

Het aantal aanwezigen bleef heel laag op facebook dus ik denk dat dat vergunningverhaal een cover up is voor de tegenvallende kaartverkoop
Line-up:HARDBEAT in Hardenberg gaat niet door
Het hardstyle-event - dat gepland stond op zondag 16 april 2017 (Eerste Paasdag) in Evenementenhal Hardenberg - leek in eerste instantie groen licht te krijgen voor een vergunning. Maar doordat het een event van een zondag op maandag is en vanwege de eindtijd, bleek er uiteindelijk toch geen vergunning te worden verleend. Om het evenement op een juiste en professionele manier voort te zetten zijn er helaas geen andere mogelijkheden dan het annuleren van het event. We hadden het uiteraard ook liever anders gezien.
Er is persoonlijk contact opgenomen met de mensen die al een ticket hebben gekocht en de bedragen zijn teruggestort.
Het annuleren van HARDBEAT heeft geen gevolgen voor andere muziekevenementen in Evenementenhal Hardenberg. Zo gaat de twintigste editie van Pump up the 90’s op zaterdag 22 april aanstaande gewoon door, tickets hiervoor zijn te bestellen op http://www.pumpupthe90s.nl

Het aantal aanwezigen bleef heel laag op facebook dus ik denk dat dat vergunningverhaal een cover up is voor de tegenvallende kaartverkoop
Laat maar raden, die zitten wel allemaal bij het zelfde boeking agency?NickDB wrote:Mc Nolz nu bij Minus Militia zit.