Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
AerosNL wrote:Image

Blackburn en ik hebben interview met Alive At Night gehad over ons nieuwe project Bombsquad! Check it out :thumbsup: :bomb:

http://alive-at-night.com/brossifs-in-c ... bombsquad/
– Will there be some wacky costumes involved?

Aeros: No please god no.
:lol:

Leuk interview, ik ben echt benieuwd wat jullie gaan brengen :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Haha top idd. Weg met die poespas en terug naar de muziek.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ecstatic joint Platform Agency. International bookings incoming ^^
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Wat vind ik die vlogs van heady leuk om te zien zeg. :)
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Basshunterzz wrote:Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd
On point!
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Heeft iedereen gezien dat alle berichten over een album van Psyko Punkz verwijderd zijn? :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
The word is finally out! I am more than proud to announce that I have signed with Theracords. They say, hard work will pay off. They are F#CKIN' RIGHT. I'm more than happy to announce that i will be playing at BEAT THE BRIDGE on Kingsday as Theracords: The opposition live. Together with Caine and Dj Thera we will destroy the Factory stage!
To kick off this awesome start of the year I will be guest on the Theracords radio show this month @ Q-Dance Radio
make sure you tune in next Tuesday 24-01-2017 19:00 - 20:00 CET
For bookings: Info@fastforwardbookings.com
Let's do this together in 2017
Much love
BeatFreak
Beatfreak naar Theracords.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
TB2k17 wrote:video
Kwalitatief zit dit élke keer zo goed in elkaar.. Echt vet om naar te kijken ^^
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Basshunterzz wrote:Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd
Hoeft van mij ook niet hoor. Alleen inmiddels is dat hele poppenkast gebeuren al zo vreselijk uitgemolken dat je wmb echt niet meer daarmee aan hoeft te komen.

Destijds was t origineel en leuk voor erbij, nu is t haast een verplichting om jezelf voor een live act in een of ander carnavalspak te hijsen.
En daarbij heeft P1 de muziek ook nog eens mee zitten. ^^
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
yannickvk wrote:
The word is finally out! I am more than proud to announce that I have signed with Theracords. They say, hard work will pay off. They are F#CKIN' RIGHT. I'm more than happy to announce that i will be playing at BEAT THE BRIDGE on Kingsday as Theracords: The opposition live. Together with Caine and Dj Thera we will destroy the Factory stage!
To kick off this awesome start of the year I will be guest on the Theracords radio show this month @ Q-Dance Radio
make sure you tune in next Tuesday 24-01-2017 19:00 - 20:00 CET
For bookings: Info@fastforwardbookings.com
Let's do this together in 2017
Much love
BeatFreak
Beatfreak naar Theracords.
Nooit van gehoord. Ben even op FB gaan kijken, heeft best potentie denk ik. View on Facebook
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Chroman wrote:Nooit van gehoord. Ben even op FB gaan kijken, heeft best potentie denk ik. View on Facebook
Klinkt inderdaad wel tof, ben benieuwd. :)
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Wow, nog nooit van gehoord. Komt totaal uit de lucht vallen. TC Heeft echt een lading talent aangetrokken waar je u tegen zegt! Dit klinkt mega goed zeg :D
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Damn, klinkt erg goed inderdaad!
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
TSFH wrote:Damn, klinkt erg goed inderdaad!
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
Mwa als de muziek maar leidend is maak het niet uit toch? In andere genres wordt het ook gewoon gedaan en daar wordt ook niet over gezeken. Als je kijkt naar acts zoals Project 1 en Gunz. Dat is echt top notch wat betreft kwaliteit. Muziek blijft toch het belangrijkste, dus het wordt bij acts meer gezien als een toevoeging (qua beleving) zonder de focus op de muziek weg te halen :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Omdat die kleding hoorde bij Qlimax? Ook in Australië hadden ze het aan maar daar was ik toch niet bij ;)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Omdat dit onder andere in 2008 al bij de act hoorde.
Voor zover ik weet draaide ze als Project One altijd in een pak (En sommige momenten een doekje voor de ogen).

Zij maken er ook geen 'reclame' van of zijn er constant mee bezig.
Ze dragen een pak/zwart iets. That's it.
Ik vind het ook veel fijner als het bijvoorbeeld gewoon een enkel iets is, bijvoorbeeld een pak, i.p.v. een heel bomjack of maskers op doen.

B-Freqz dragen bijvoorbeeld een jack. Simpel, niet te aanwezig en klaar. Daar is volgens mij ook niet echt commentaar op. Het gaat om de exextravaganza. Waar de act belangrijker is dan de muziek.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Als er P1 oogbedekking merch zou zijn zou ik het kopen.
Hardtraxxer
215 posts member since 2016
last seen Jul 2021
patrickjeb wrote:
Omdat dit onder andere in 2008 al bij de act hoorde.
Voor zover ik weet draaide ze als Project One altijd in een pak (En sommige momenten een doekje voor de ogen).

Zij maken er ook geen 'reclame' van of zijn er constant mee bezig.
Ze dragen een pak/zwart iets. That's it.
Ik vind het ook veel fijner als het bijvoorbeeld gewoon een enkel iets is, bijvoorbeeld een pak, i.p.v. een heel bomjack of maskers op doen.

B-Freqz dragen bijvoorbeeld een jack. Simpel, niet te aanwezig en klaar. Daar is volgens mij ook niet echt commentaar op. Het gaat om de exextravaganza. Waar de act belangrijker is dan de muziek.
Ben ik wel mee eens maar ook voor een act als Gunz is de muziek veeeel belangrijker dan de show eromheen. Gezien het niveau van de tracks. Ik ben benieuwd van welke acts jij vind dat de act belangrijker is dan de muziek :)

Gewoon een vraag!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alles wat na Gunz 4 Hire kwam, hoewel die ook twijfelachtig zijn. Hun maken echt muziek voor om de act heen. Alle nummers hebben wel wat met hun thema te maken zeg maar.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Hardnews wrote:Thera geeft opening van zaken over de toekomst van zijn label.

http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/
Erg boeiend om te lezen wat mij betreft :thumbup:
Hardtraxxer
140 posts member since 2014
last seen Nov 2020
Uitgebreid interview met Thera. http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/

Ik kan die transparantie alleen maar toejuichen.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Ik heb dat letterlijk 1 bericht geleden geplaatst :lol:

Maar goed, ben het wel helemaal met je eens :thumbup:
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Thera's antwoorden zijn heel vet! Heel duidelijk en lijkt me een relaxte gozer. Alleen die vragen van Hard News zijn nogal kut dus mazzel dat het alsnog tot interessante antwoorden leidde. Ik vind ook de vergelijking met voetbal wel interessant! Wel denk ik dat "clubliefde" persoonlijke waardering voor spelers overtreft terwijl "labelliefde" ondergesneeuwd wordt door waardering van bepaalde artiesten. Maar dat is slechts mijn denkbeeld.