Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2554, 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Afbeelding

Blackburn en ik hebben interview met Alive At Night gehad over ons nieuwe project Bombsquad! Check it out :thumbsup: :bomb:

http://alive-at-night.com/brossifs-in-crime-blackburn-and-aeros-present-bombsquad/


Citaat:
– Will there be some wacky costumes involved?

Aeros: No please god no.


:lol:

Leuk interview, ik ben echt benieuwd wat jullie gaan brengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha top idd. Weg met die poespas en terug naar de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ecstatic joint Platform Agency. International bookings incoming ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vind ik die vlogs van heady leuk om te zien zeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd

On point!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:09 
 
Hardtraxxer

Heeft iedereen gezien dat alle berichten over een album van Psyko Punkz verwijderd zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The word is finally out! I am more than proud to announce that I have signed with Theracords. They say, hard work will pay off. They are F#CKIN' RIGHT. I'm more than happy to announce that i will be playing at BEAT THE BRIDGE on Kingsday as Theracords: The opposition live. Together with Caine and Dj Thera we will destroy the Factory stage!
To kick off this awesome start of the year I will be guest on the Theracords radio show this month @ Q-Dance Radio
make sure you tune in next Tuesday 24-01-2017 19:00 - 20:00 CET
For bookings: [email protected]
Let's do this together in 2017
Much love
BeatFreak


Beatfreak naar Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TB2k17 schreef:
video


Kwalitatief zit dit élke keer zo goed in elkaar.. Echt vet om naar te kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd

Hoeft van mij ook niet hoor. Alleen inmiddels is dat hele poppenkast gebeuren al zo vreselijk uitgemolken dat je wmb echt niet meer daarmee aan hoeft te komen.

Destijds was t origineel en leuk voor erbij, nu is t haast een verplichting om jezelf voor een live act in een of ander carnavalspak te hijsen.
En daarbij heeft P1 de muziek ook nog eens mee zitten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Citaat:
The word is finally out! I am more than proud to announce that I have signed with Theracords. They say, hard work will pay off. They are F#CKIN' RIGHT. I'm more than happy to announce that i will be playing at BEAT THE BRIDGE on Kingsday as Theracords: The opposition live. Together with Caine and Dj Thera we will destroy the Factory stage!
To kick off this awesome start of the year I will be guest on the Theracords radio show this month @ Q-Dance Radio
make sure you tune in next Tuesday 24-01-2017 19:00 - 20:00 CET
For bookings: [email protected]
Let's do this together in 2017
Much love
BeatFreak


Beatfreak naar Theracords.


Nooit van gehoord. Ben even op FB gaan kijken, heeft best potentie denk ik. https://www.facebook.com/BeatFreak/vide ... 534419128/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nooit van gehoord. Ben even op FB gaan kijken, heeft best potentie denk ik. https://www.facebook.com/BeatFreak/vide ... 534419128/


Klinkt inderdaad wel tof, ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, nog nooit van gehoord. Komt totaal uit de lucht vallen. TC Heeft echt een lading talent aangetrokken waar je u tegen zegt! Dit klinkt mega goed zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn, klinkt erg goed inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 01:28 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Damn, klinkt erg goed inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd


Mwa als de muziek maar leidend is maak het niet uit toch? In andere genres wordt het ook gewoon gedaan en daar wordt ook niet over gezeken. Als je kijkt naar acts zoals Project 1 en Gunz. Dat is echt top notch wat betreft kwaliteit. Muziek blijft toch het belangrijkste, dus het wordt bij acts meer gezien als een toevoeging (qua beleving) zonder de focus op de muziek weg te halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd


Omdat die kleding hoorde bij Qlimax? Ook in Australië hadden ze het aan maar daar was ik toch niet bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd

Omdat dit onder andere in 2008 al bij de act hoorde.
Voor zover ik weet draaide ze als Project One altijd in een pak (En sommige momenten een doekje voor de ogen).

Zij maken er ook geen 'reclame' van of zijn er constant mee bezig.
Ze dragen een pak/zwart iets. That's it.
Ik vind het ook veel fijner als het bijvoorbeeld gewoon een enkel iets is, bijvoorbeeld een pak, i.p.v. een heel bomjack of maskers op doen.

B-Freqz dragen bijvoorbeeld een jack. Simpel, niet te aanwezig en klaar. Daar is volgens mij ook niet echt commentaar op. Het gaat om de exextravaganza. Waar de act belangrijker is dan de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er P1 oogbedekking merch zou zijn zou ik het kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Waarom hoor ik nou nooit iemand huilen over de kleding van Project One? Zou een RAW act eens moeten proberen xd

Omdat dit onder andere in 2008 al bij de act hoorde.
Voor zover ik weet draaide ze als Project One altijd in een pak (En sommige momenten een doekje voor de ogen).

Zij maken er ook geen 'reclame' van of zijn er constant mee bezig.
Ze dragen een pak/zwart iets. That's it.
Ik vind het ook veel fijner als het bijvoorbeeld gewoon een enkel iets is, bijvoorbeeld een pak, i.p.v. een heel bomjack of maskers op doen.

B-Freqz dragen bijvoorbeeld een jack. Simpel, niet te aanwezig en klaar. Daar is volgens mij ook niet echt commentaar op. Het gaat om de exextravaganza. Waar de act belangrijker is dan de muziek.


Ben ik wel mee eens maar ook voor een act als Gunz is de muziek veeeel belangrijker dan de show eromheen. Gezien het niveau van de tracks. Ik ben benieuwd van welke acts jij vind dat de act belangrijker is dan de muziek :)

Gewoon een vraag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alles wat na Gunz 4 Hire kwam, hoewel die ook twijfelachtig zijn. Hun maken echt muziek voor om de act heen. Alle nummers hebben wel wat met hun thema te maken zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Hardnews schreef:
Thera geeft opening van zaken over de toekomst van zijn label.

http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/


Erg boeiend om te lezen wat mij betreft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitgebreid interview met Thera. http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/

Ik kan die transparantie alleen maar toejuichen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb dat letterlijk 1 bericht geleden geplaatst :lol:

Maar goed, ben het wel helemaal met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera's antwoorden zijn heel vet! Heel duidelijk en lijkt me een relaxte gozer. Alleen die vragen van Hard News zijn nogal kut dus mazzel dat het alsnog tot interessante antwoorden leidde. Ik vind ook de vergelijking met voetbal wel interessant! Wel denk ik dat "clubliefde" persoonlijke waardering voor spelers overtreft terwijl "labelliefde" ondergesneeuwd wordt door waardering van bepaalde artiesten. Maar dat is slechts mijn denkbeeld.
Vorige  1 ... 2554, 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen