Hou toch op Sander. Wees eens reëel en geef toe dat je de laatste tijd alleen maar zit te trollen en dat je eerste reactie precies bevestigd wat MrK zei.Unknown wrote:Och och, jij trollt natuurlijk nooit heRaven wrote:Je bevestigd alleen maar wat MrK zegt, niet zo zielig doen.Unknown wrote:Boehoe het is wat heOf bedoel je dit?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Tja, leek ze leuk denk ik. Zelf heb ik niets met dat soort auto's, maar ik kan me er wel iets bij voor stellen dat er anderen zijn die dat vet vinden.TiMOTHYb wrote:Ik snap sowieso niet zo goed waarom een DJ in een Ferrari moet om een interview te houden. Kan toch gewoon in z'n eigen studio? Is het nog beter te volgen ook.Delt-A wrote:Ik zou het zelf wel een beetje zonde vinden van idd de huur van de auto, en de artiest zijn tijd.
Heeft natuurlijk iets weg van de coffeeruns van deadmau5, waar hij in zijn ferrari collega-dj's meeneemt om koffie te halen en te praten over muziek etc.Delt-A wrote:Tja, leek ze leuk denk ik. Zelf heb ik niets met dat soort auto's, maar ik kan me er wel iets bij voor stellen dat er anderen zijn die dat vet vinden.TiMOTHYb wrote:Ik snap sowieso niet zo goed waarom een DJ in een Ferrari moet om een interview te houden. Kan toch gewoon in z'n eigen studio? Is het nog beter te volgen ook.Delt-A wrote:Ik zou het zelf wel een beetje zonde vinden van idd de huur van de auto, en de artiest zijn tijd.
Wat op zijn beurt weer is gejat van Seinfeld "Comedians in cars getting coffee"
(best een aanrader, hij heeft zelfs Obama weten te strikken)
(best een aanrader, hij heeft zelfs Obama weten te strikken)
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
x2, Comedians in cars getting coffee = 
Faizar
En Omegatypez zelf schijnt weer terug naar school te zijn geweest.
Dat verklaard dus waarom het zo stil rond dat project is
For those who missed the old Omegatypez stuff, i have good news for all of you. Pitching Kicks and a crazy melody with a fresh new Faizar Sounddesign. Stay tuned for more info. 8-)
Niemand die hem mist :pFusionmania wrote:FaizarFor those who missed the old Omegatypez stuff, i have good news for all of you. Pitching Kicks and a crazy melody with a fresh new Faizar Sounddesign. Stay tuned for more info. 8-)![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Jawel.Royvn_ wrote:Niemand die hem mist :pFusionmania wrote:FaizarFor those who missed the old Omegatypez stuff, i have good news for all of you. Pitching Kicks and a crazy melody with a fresh new Faizar Sounddesign. Stay tuned for more info. 8-)![]()
ik ook, vond omegatypez echt heel vet 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
MeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
Maximumraver wrote:MeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
LeDuif wrote:Maximumraver wrote:MeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
MeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
Hard Driver met Wildstylez in de studio
Bron: FB
Bron: FB
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 28 days ago
Heel erg benieuwd wat hieruit gaat komen.JB12394 wrote:Hard Driver met Wildstylez in de studio
-
THardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2017
- last seen Nov 2025
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Dat is dus die hardstyle TBA van laatst
Aan het einde van de vlog speelt die em op hardstyle tempo af
-
THardtraxx Newbie
- 33 posts member since 2017
- last seen Nov 2025
Ja, maar ben vooral blij met de boodschap erachter. "Ik heb altijd een soort verlangen naar thuiskomen" *hardstyle track begint*ShatterDJ wrote:Dat is dus die hardstyle TBA van laatst![]()
Heady is back!
Hardtraxx verandert ook zeg.. Paar jaar geleden waren ze het lachertje van de scene en nu allemaal lovende reactiesMeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Laat ik 't dan maar zeggen: ik vond en vind het ongeïnspireerde bagger wat er bij Omegatypez vandaan kwam.Leonidas wrote:Hardtraxx verandert ook zeg.. Paar jaar geleden waren ze het lachertje van de scene en nu allemaal lovende reactiesMeneerEend wrote:ik ook, vond omegatypez echt heel vet
Ik vind Faizar wel heel wat standjes beter dan Omegatypez idd.
Denk ik ook!TB2k17 wrote:Ja, maar ben vooral blij met de boodschap erachter. "Ik heb altijd een soort verlangen naar thuiskomen" *hardstyle track begint*ShatterDJ wrote:Dat is dus die hardstyle TBA van laatst![]()
Heady is back!
Lachen episode weer trouwens. G-Flow en Heady topduo met goeie humor.
Lekker stoned zijn, heerlijk

Blackburn en ik hebben interview met Alive At Night gehad over ons nieuwe project Bombsquad! Check it out
http://alive-at-night.com/brossifs-in-c ... bombsquad/