Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560, 2561 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera schreef:
Iedereen wil zo graag in hokjes denken en ik zou dan mijn muziek, met alle gekheid, rawphoric moeten noemen. Ik weet dat als ik dat ergens zou plaatsen, dat mensen dan kotssmileys zouden plaatsen.


:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Call it Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Hardnews schreef:
Thera geeft opening van zaken over de toekomst van zijn label.

http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/


Erg boeiend om te lezen wat mij betreft :thumbup:


Bijzonder boeiend inderdaad! Ik ben inmiddels ook wel overtuigd van de meeste nieuwe aanwinsten. Beatfreak lijkt ook echt veel potentie te hebben.

Blij dat het zo uitgebreid toegelicht wordt, kudo's voor de open kaart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Idd, erg interessant! Erg transparant ook.

Ik vraag me dan alleen af of zoiets voorkomen had kunnen worden. Ik bedoel, er bestaat toch zoiets als contractverlenging? :whistle:

Kan me niet voorstellen dat deze artiesten een nieuw contract zouden weigeren, zeker niet als blijkt dat ze nu zonder label zitten. Delete en Degos & Re-done niet meegenomen ofc. Nu lopen de headliners allemaal 'gratis' (om de vergelijking met het voetbal er in te houden) weg. Delete, Deetox, Degos & Re-done en Prefix & Density.. Dat waren nou precies de namen die voor mij het label interessant maakten. Overall natuurlijk jammer, maar idd wel een kans voor nieuwe namen, die bij mij tot nu toe in ieder geval erg in de smaak vallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Idd, erg interessant! Erg transparant ook.

Ik vraag me dan alleen af of zoiets voorkomen had kunnen worden. Ik bedoel, er bestaat toch zoiets als contractverlenging? :whistle:


Dat zegt ie ook in het interview he, dat het een beetje knullig was dat het toevallig zo uit kwam dat al die contracten verliepen en dat ze niet eerder om tafel gingen zitten.

Heb ook van alles geroepen toen de een na de andere artiest weg ging, maar zo'n interview als dit maakt toch wel een boel duidelijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Idd, erg interessant! Erg transparant ook.

Ik vraag me dan alleen af of zoiets voorkomen had kunnen worden. Ik bedoel, er bestaat toch zoiets als contractverlenging? :whistle:


Dat zegt ie ook in het interview he, dat het een beetje knullig was dat het toevallig zo uit kwam dat al die contracten verliepen en dat ze niet eerder om tafel gingen zitten.

Heb ook van alles geroepen toen de een na de andere artiest weg ging, maar zo'n interview als dit maakt toch wel een boel duidelijk!!


Ja oke, dat las ik. Maar ik bedoel, zelfs als het contract al afgelopen zou zijn zou je die artiesten toch een nieuw contract aan kunnen bieden of alsnog om de tafel gaan zitten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, maar dan kunnen ze er ook voor kiezen om na die jaren wat anders te proberen.

En dat kozen ze, ook al leg je nog een contract neer, als ze de kans hebben om het eens ergens anders op te zoeken dan snap ik dat wel op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij vertelde Thera elders op dit forum al dat bijv. een Delete graag ergens anders heen wilde.
Je kan als Theracords dan nog zo'n goed voorstel doen, wanneer de artiest dit zelf niet wilt houdt het gewoon op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2017 18:46 
 
Hardtraxx Newbie

TB2k17 schreef:


De nieuwe vlog van Heady, aan het einde kippenvel!


Headhunterz - TBA (Heady Head ft G-Flow Reggae Remix) bij de release er bij voegen aub :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ziekebaard schreef:
Uitgebreid interview met Thera. http://www.hardnews.nl/thera-geeft-open ... mst-label/

Ik kan die transparantie alleen maar toejuichen.


Met genot gelezen, erg benieuwd wat de toekomst voor Theracords gaat brengen. Ondanks dat lang niet alle releases me meer wat doen, in tegenstelling tot het verleden, gun ik Pieter (en de rest natuurlijk) wel het allerbeste! Thera Solo gaat een mooie worden denk ik zo. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://hardstylemag.com/interview-spoon ... nt-unkind/

Interview met Unkind.

Edit: nog eentje.

Citaat:
Guess who's back in the studio!


Digital Abuse op Facebook. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:

Kan me niet voorstellen dat deze artiesten een nieuw contract zouden weigeren, zeker niet als blijkt dat ze nu zonder label zitten. Delete en Degos & Re-done niet meegenomen ofc. Nu lopen de headliners allemaal 'gratis' (om de vergelijking met het voetbal er in te houden) weg. Delete, Deetox, Degos & Re-done en Prefix & Density.. Dat waren nou precies de namen die voor mij het label interessant maakten. Overall natuurlijk jammer, maar idd wel een kans voor nieuwe namen, die bij mij tot nu toe in ieder geval erg in de smaak vallen!


Nu maak je precies de denkfout die Pieter al aangeeft in het interview:

Citaat:
Vaak hebben mensen het er over dat een artiest weg is bij een label, maar is dat wel zo? De artiest tekent namelijk bij een Agency en niet altijd direct bij een label. Als bijvoorbeeld Prefix & Density (nu labelloos) vragen of ze een track mogen uitbrengen op Theracords en deze track past ook perfect op Theracords, dan mogen die track altijd bij ons uitbrengen. Wij hebben bijvoorbeeld ook ‘Smokemachine’ van Alphaverb & The Machine uitgebracht en die zitten ook niet direct getekend bij ons label. Daar zit het verschil.


Het gaat in alle gevallen niet om het label maar om een nieuwe agency. Het boeit lomp gezegd artiesten geen fuck waar de muziek uit komt, vaak is het veel belangrijker wat een boekingskantoor kan bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als er P1 oogbedekking merch zou zijn zou ik het kopen.


Combopakket met mondkapje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:

Het gaat in alle gevallen niet om het label maar om een nieuwe agency. Het boeit lomp gezegd artiesten geen fuck waar de muziek uit komt, vaak is het veel belangrijker wat een boekingskantoor kan bieden.

Dus eigenlijk wat je ziet bij veel andere scenes, zoals trance/techno/house... goeie zaak in mijn ogen! Op die manier kan een label nog steeds zijn eigen visie voortbrengen, maar kan een artiest veelzijdiger zijn, omdat track A goed bij Fusian past en track B goed bij Theracords en track C goed bij Dirtyworx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Abuse zit weer in de studio volgens hun Facebookpagina. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Volgens mij vertelde Thera elders op dit forum al dat bijv. een Delete graag ergens anders heen wilde.
Je kan als Theracords dan nog zo'n goed voorstel doen, wanneer de artiest dit zelf niet wilt houdt het gewoon op.


Ik ben niet zo thuis in het contracten die rondgaan bij artiesten en labels, maar kun je (of natuurlijk iemand anders) voorbeelden noemen van dingen die in zo'n contract zijn opgenomen en hoe een label het interessanter zou kunnen maken voor een artiest om te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou als je bijv een producer bent van een wat rauwer stijltje en je zit bij Theracords, maar je wil je liever gaan focussen op andere vormen van muziek (euphorisch om maar wat te noemen) dan weet je al dat je bij Theracords niet zo op je plek zal zitten en dan heb je zelf misschien een beter gevoel bij een ander label.

Om maar wat te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder in de trant van tekenen bij most wanted (en daarbij horend end of line), omdat zij meer garantie op grote podia (alle art of dance feesten) kunnen bieden dan theracords/limitless (in geval van delete, speelde nog voor de fusie met fast forward)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel apart dat bijna heel Hardtraxx het een leegloop noemt, en dat Pieter dan zegt "nee ik zie het niet als een leegloop". Wavolizer, weg. Delete, weg. Geck-o, cat's and doors. DnR, gone. zeggen wanneer iemand zegt "dit is echt de Theracords sound" dat ie het label niet snapt, eerder was dat wel anders. ooit zijn wij naar één van de eerste Theracords live sets geweest in Zak in 2012. die sound was Theracords, het was uniek, nieuw. nu is het misschien iets minder nieuw, het is iig niet mijn stijl. dat maakt het label voor mij minder interessant, wellicht voor meer van jullie ook. maar voor veel mensen ook niet. muziek is een kwestie van smaak, leg je haat jegens die muziek naast je neer en geniet van de muziek die je wel leuk vind. Amen.

En nu allemaal naar bed :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 08:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Public Enemies zijn verantwoordelijk voor het Qapital anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
wel apart dat bijna heel Hardtraxx het een leegloop noemt, en dat Pieter dan zegt "nee ik zie het niet als een leegloop". Wavolizer, weg. Delete, weg. Geck-o, cat's and doors. DnR, gone. zeggen wanneer iemand zegt "dit is echt de Theracords sound" dat ie het label niet snapt, eerder was dat wel anders. ooit zijn wij naar één van de eerste Theracords live sets geweest in Zak in 2012. die sound was Theracords, het was uniek, nieuw. nu is het misschien iets minder nieuw, het is iig niet mijn stijl. dat maakt het label voor mij minder interessant, wellicht voor meer van jullie ook. maar voor veel mensen ook niet. muziek is een kwestie van smaak, leg je haat jegens die muziek naast je neer en geniet van de muziek die je wel leuk vind. Amen.

En nu allemaal naar bed :list:

Tuurlijk is dit een leegloop, ik denk dat Pieter het liever niet zo noemt omdat het nogal negatief klinkt. Wat het eigenlijk ook wel is. Theracords is in mijn ogen zijn identiteit kwijt en heeft duidelijk gekozen (misschien wel noodgedwongen) voor een andere insteek. Helemaal prima, maar ik kan me niet voorstellen dat dit het label ten goede komt.

Je vergat overigens Deetox, Phrantic, Prefix & Density en Jason Payne nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja verdeeld over de 8 jaar die we bestaan, zo lust ik er nog wel n paar. En dan vergeet je er nog heel veel (Stana, Matt Restless, Sinith, Chris One etc etc) Het is toch niet dat ik nu alleen ben overgebleven als enige artiest? Bij ieder label is dit zo dat gedurende de jaren artiesten komen en gaan. Een leegloop houdt in dat iets leeg is en dat is simpelweg niet t geval. Zoals ook in het interview aangegeven, hebben we nu 1 artiest minder dan voorheen.

Kom ik weer aan met mn voetbalvergelijking.. er staat nog steeds een volledig elftal op het veld, zij het nu met iets meer 'jeugdspelers' :innocent:

Ook in 2012 was het overigens geen 1 Theracords sound. Catatonic Overload, Geck-o Degos & Re-Done en ik maakten allemaal echt wel wat anders qua sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Radiance - Wage Wars mixdown finally done!!


Radiance op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Who wants the reggae song of the latest Vlogs From Within episode?? Thinking about making it a free release..


Headhunterz op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2017 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Citaat:
Who wants the reggae song of the latest Vlogs From Within episode?? Thinking about making it a free release..


Headhunterz op Instagram




Had hem zelf ook al in elkaar geflanst, het is dan misschien niet de echte release maar ik hoop dat je het wat vind! :thumbsup:
Vorige  1 ... 2555, 2556, 2557, 2558, 2559, 2560, 2561 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen