Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2540, 2541, 2542, 2543, 2544, 2545, 2546 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:56 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
klapstoel schreef:
Wat een begin van 2017 :lol:
Is er nog goed nieuws verder?

Oh ja, dit vind ik wel leuk nieuws eigenlijk. Ben erg benieuwd hoe dit jaar gaat klinken voor haar :)
https://www.facebook.com/Deetoxnl/photos/a.427198840653298.96816.186147594758425/1350673671639139/?type=3&theater

Benieuwd naar wat Deetox gaat brengen dit jaar. Ben de laatste twee jaar de interesse redelijk verloren in haar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:06 

Hardtraxx Veteran

Wat is zo'n thera toch ook eigenlijk een verademing in de scène. Parels moet je koesteren.
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:09 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Ik snap met al die soundbank kick verkoop praktijken dat mensen dan ineens NOG negatiever worden, maar ik heb keihard geknokt om AVIO terug op de kaart te zetten en ik geef eerlijk toe dat dat me is tegengevallen waardoor ik heb besloten AVIO terug te geven aan Daniël.

Qua samenwerking met Fast Forward is het eigenlijk een redelijk logische benadering. Zij hebben vooral freestyle en classics artiesten en zochten een partner voor hardstyle en die hebben ze in ons gevonden. Door samen te gaan, breiden we onze kennis en netwerk uit. Er gaat ook geen 'personeel' weg, zeg maar. Maar gaat juist iedereen weer meer focussen op waar zn kracht ligt. En (niet geheel onbelangrijk) krijg ik ook wat meer lucht en speling om me meer bezig te houden met artiest zijn.

Ahh oke, duidelijk. Ik ben dan wel benieuwd waarom Alphaverb & Intractable One niet meekonden naar Fast Forward en Aeros & Blackburn wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:10 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Wat is zo'n thera toch ook eigenlijk een verademing in de scène. Parels moet je koesteren.

Nu ga je hier zijn kontlikken maar in een ander topic negatief doen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:11 

Artiest

RTM93 schreef:

Naja ik voel me.wel degelijk klote tegenover Daniel en Coen hoor. Hou totaal niet van harde zakelijke beslissingen nemen, maar weet dat dat soms toch echt moet. Ook voor mn eigen bestwil
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:15 

Donateur

geert3ssen schreef:
Even door de reacties op Zatox' post gelezen. Allemaal in het Italiaans maar met google vertalen kom je een heel eind. Het komt er op neer dat hij vind dat hij al vaak bestolen is van tracks, nu 3 keer in korte tijd waaronder door Andy Svge en Josh& Wesz. :lol:
Kan die man niet gewoon beter met pensioen gaan ofzo?

De grootste grap zijn de organisaties die hem blijven boeken voor feesten. Mijn god wat een afgang weer op FQS.

Regel gewoon een andere -desnoods push project - italiaanse DJ om die gasten op je feesten te blijven trekken. Dit begint echt belachelijke vormen aan te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:31 

Hardtraxxer

En als het vuur dan aan zijn schenen wordt gelegd verwijderd Zatox alles maar meteen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:32 

Hardtraxx Veteran

Die man kan ik net als mezelf niet meer serieus nemen.. Wat Een Figuur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:35 

Hardtraxxer

Hahaha die Zatox toch. Een vriend van me stuurde als reactie op zijn bericht of hij nu echt zo flauw moest doen over de gelijkenissen tussen Choirs en Gravity, en dat Gravity eerder lijkt op Cats, Jets & Breaks dan Choirs. Vervolgens komt ie met een nietszeggend antwoord wat dan weer ontkracht wordt in een volgende reactie, waarna hij de hele reactie verwijderd van zijn Facebook. Als ik daarna een volgend bericht wil typen om te vragen of het echt nodig is om reacties te verwijderen van mensen die met een beargumenteerde, andere mening komen kan ik de reactie niet meer plaatsen (ik neem aan dat ie mij geblokkeerd heeft op fb ofzo >.< ). Beetje triest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:37 

Hardtraxx Veteran

Klinkt een beetje als Warface eigenlijk dat blokken op FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:37 

Hardtraxxer

Zo te zien heeft Zatox het hele bericht van zijn FB verwijderd zo te zien. Hij zet nu wel dit neer:
Citaat:
Let's keep this scene in This way ....
Pollution is not a revolution ... it stops the Evolution ..

Bron:
https://www.facebook.com/gerardo.roschini1?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 01:45 

Hardtraxx Veteran

Als ik dit alles zo lees heb ik een beetje het idee dat ik (en vele anderen) een beetje op een verkeerd been zijn gezet door die post van Alphaverb. Hierdoor kreeg ik het idee dat ze 'gedumpt' zijn terwijl dit niet helemaal het geval is. In ieder geval excuses naar Pieter (Thera) voor mijn voorbarige conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 02:07 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ahh oke, duidelijk. Ik ben dan wel benieuwd waarom Alphaverb & Intractable One niet meekonden naar Fast Forward en Aeros & Blackburn wel.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, of betekent dat dat Aeros en Blackburn weer terug zijn naar TC (want neem toch aan van niet)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 02:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
geert3ssen schreef:
Even door de reacties op Zatox' post gelezen. Allemaal in het Italiaans maar met google vertalen kom je een heel eind. Het komt er op neer dat hij vind dat hij al vaak bestolen is van tracks, nu 3 keer in korte tijd waaronder door Andy Svge en Josh& Wesz. :lol:
Kan die man niet gewoon beter met pensioen gaan ofzo?

De grootste grap zijn de organisaties die hem blijven boeken voor feesten. Mijn god wat een afgang weer op FQS.

Regel gewoon een andere -desnoods push project - italiaanse DJ om die gasten op je feesten te blijven trekken. Dit begint echt belachelijke vormen aan te nemen.

Doe maar Tuneboy zoals op Qlimax of desnoods Technoboy :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:05 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
MelvinFR schreef:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, of betekent dat dat Aeros en Blackburn weer terug zijn naar TC (want neem toch aan van niet)?

Artiesten hoeven niet perse aan labels verbonden te zijn hedendaags om goed genoeg voor een agency te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:29 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Als je de reaties op die comment kijkt blijkt ook dat hij van TWSTD is en dat Energyzed daarvoor produceert >.< Dan zou ik ookw el even een reactietje plaatsen om indirect ook je eigen hachje te proberen te redden.

Hahah wat een kneus die gozer idd. Toen ik dit las dacht ik even aan het topic van een release van hun waar dit vermeld stond :whistle: :whistle: :

LukeInfinite schreef:
Joey schreef:
CyrilHS schreef:
Mooie Atmozfears kick.

Ik zet m'n geld op Energyzed.

Beetje verdacht dat hij hem ook heeft gerepost heeft op soundcloud ja :P :/

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:49 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
RTM93 schreef:

Naja ik voel me.wel degelijk klote tegenover Daniel en Coen hoor. Hou totaal niet van harde zakelijke beslissingen nemen, maar weet dat dat soms toch echt moet. Ook voor mn eigen bestwil

Puur om het feit dat jij je blijkbaar toch geroepen voelt om dingen te delen met ons,, die je verder helemaal niet hoeft te delen.
Je blijft terug komen hier, om in ieder geval van jou kant uit open en eerlijk te blijven.

Dat moet je koesteren.

Of die anderen iets hebben gedaan wat niet netjes is heb ik het totaal niet over.

En posts als die van Lenny slaan dus nog kant nog wal.

Want Lenny ik heb in geen enkele post mij negatief uitgelaten over thera. Enkel en alleen het feit dat er volwassen mensen in de scène zitten die blijkbaar niet zo netjes met elkaar omgaan.

Dus nu weer terug je hok in, smurf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:53 

Kraak... Piep...

Jezus, haal je hoofd uit z'n reet vent. Je komt er bij zn mond weer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Heb je hem ook weer. :corn:
Ik kan bij velen toch niets goed doen. Als ik iets negatief zeg ben ik janker van het jaar en als ik positief ben dan ben ik een konten kruiper.
Wel lief dat jullie zo met mij bezig zijn. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:00 

Kraak... Piep...

Je hebt het ook zo zwaar meid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:13 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Ik kan bij velen toch niets goed doen. Als ik iets negatief zeg ben ik janker van het jaar en als ik positief ben dan ben ik een konten kruiper.

Gewoon blijven zeggen hoe je over dingen denkt joh, maakt toch geen klap uit wat voor mening andere mensen over jouw mening hebben.

Ik sta bekend als overdreven positief, maar als dat nou eenmaal zo is kan ik er toch niks aan doen :thumbup:

edit: tsjongejonge het is weer dinsdag hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 11:52 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Meer via Twitter:
Adrenalize schreef:
And btw, if anyone is interested; i'm selling @officialcyberdj kicks for 30€

Da Tweekaz schreef:
Selling kicks and projects from @djcoone @HardDriverMusic @DaTweekaz @dirtyworkz hook up in DM #noshame #dwxjanuarysale

Da Tweekaz schreef:
@djcoone QLIMAXKICK.WAV is one of our best sellers right now!

Hard Driver schreef:
PM for kicks and soundbanks of big names in the scene! I have them all... I'm doing a limited New Years sale this week.

Radical schreef:
New producers selling kicks/soundbanks from other producers, can't believe my ears. What the f*~£ is wrong with you.

Shame on you!

Radical schreef:
We, as a scene, should do everything in our power to destroy their 'careers'. You are not.. and will never be welcome.

F€:k off!

Digital Punk schreef:
Sick shit going on with some new so called talents. Selling soundbanks from other producers. Time to smoke 'em out, you are not welcome!

Thera schreef:
There are no shortcuts! All fakers must f*ck off! True passion, talent and perseverance will be rewarded in the long run #hardstyle4life

Gadverdamme, wat triest al die DJ's die gelijk even hun mening moeten laten weten.

OutsideSpacer schreef:
En die Rohan met z'n gedefend, kom op man, defend je mattie gewoon als ie het ook echt verdient om gedefend te worden. :sick:

Rohan is ook 1 van de grootste lachertjes van de scene. Altijd maar op FB bij iedere artiest tussen de bilspleet kruipen.

En @RTM93, zie je nou echt niet hoe erg je aan het 'slijmen'/kontkruipen ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 12:05 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:

Laat ze lekker. Sommigen vinden dat je op hardtraxx altijd kritisch en negatief moet zijn ofzo :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 12:05 

Hardtraxx Veteran

Haha prachtig dit, wat een gezeik weer en wat prachtig dat de hele hardstyle wereld zich hier zo lekker druk over maakt terwijl t maar het topje van de ijsberg is. Ik zal er verder weinig over zeggen, dit is volgende week toch weer vergeten en iedereen vindt alles en iedereen weer amazing en steekt overal weer veren in elkaars reet.

Heb t hier over dat Atmozfears verhaal btw :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 12:22 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Gadverdamme, wat triest al die DJ's die gelijk even hun mening moeten laten weten.

Nog triester is het als de vriendinnetjes zich ermee gaan bemoeien :lol: Als je de profielen van die dames heel snel bekijkt, ben ik dan de enige die zich afvraagt of ze ook van de desbetreffende heren hadden gehouden wanneer ze stratenmaker waren geweest? :P
Vorige  1 ... 2540, 2541, 2542, 2543, 2544, 2545, 2546 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen