Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2539, 2540, 2541, 2542, 2543, 2544, 2545 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:11 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Pipa schreef:
Zullen we een Hardtraxx fittie en onenigheid forum maken, want elk jaar komt er wel iets sappigs

Dit is eigenlijk een serieus goed idee

Dan komt de naam Haattraxx toch nog van pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:12 

Hardtraxx Veteran

En nu vindt Zatox op z'n persoonlijke FB dat Gravity teveel op Choir lijkt. :lol: :lol: dit wordt met de minuut beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:23 

Hardtraxx Veteran

Hahah het stopt niet he. Wat een zeiker weer die Zatox, man man man stop gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:24 

Hardtraxxer

Zou blutonium Boy binnenkort een plaat uitbrengen? :whistle: :whistle: :whistle:

Dan is het helemaal compleet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:28 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig begin van het jaar dit zeg! :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:29 

Hardtraxx Veteran

De hele scene krijgt een beetje afkeer tegen elkaar. Zatox die al langer de rol als klager heeft ingenomen. Dit gedoe met het verkopen van soundbanks. Thyron is dus niet de enige. Ik ben benieuwd wat het volgende is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:30 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Wat een geweldig begin van het jaar dit zeg! :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:34 

Hardtraxx Elite

Begin het wel weer leuk te vinden, deze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:37 

Hardtraxxer

Man man man wat een droeftoeter is die Zatox toch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:39 

OutsideSpacer schreef:
En nu vindt Zatox op z'n persoonlijke FB dat Gravity teveel op Choir lijkt. :lol: :lol: dit wordt met de minuut beter

nou ja de tracks lijken vrij veel op elkaar, dat is wel gewoon zo, is het teveel? zelf vind ik van niet maar ik kna ook zien waarom hij zou zeggen dat het wel zo is (ervan uitgaande dat hij serieus is en niet loopt te trollen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:00 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb (voorheen bij Limitless) geeft op zijn pagina aan geen agency meer te hebben en dat dit NIET zijn eigen keuze was. Worden veel smerige spelletjes gespeeld in deze scene dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Alphaverb (voorheen bij Limitless) geeft op zijn pagina aan geen agency meer te hebben en dat dit NIET zijn eigen keuze was. Worden veel smerige spelletjes gespeeld in deze scene dus.

Dus die is niet meegegaan naar die nieuwe agency.??

Wat een dag in hardstyle land.. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:08 

Hardtraxx Veteran

Nope. Intractable One ook niet, heb ik vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:13 

Hardtraxxer

Even door de reacties op Zatox' post gelezen. Allemaal in het Italiaans maar met google vertalen kom je een heel eind. Het komt er op neer dat hij vind dat hij al vaak bestolen is van tracks, nu 3 keer in korte tijd waaronder door Andy Svge en Josh& Wesz. :lol:
Kan die man niet gewoon beter met pensioen gaan ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:16 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Even door de reacties op Zatox' post gelezen. Allemaal in het Italiaans maar met google vertalen kom je een heel eind. Het komt er op neer dat hij vind dat hij al vaak bestolen is van tracks, nu 3 keer in korte tijd waaronder door Andy Svge en Josh& Wesz. :lol:
Kan die man niet gewoon beter met pensioen gaan ofzo?

Had nog zo gehoopt op een collab
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:27 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Nope. Intractable One ook niet, heb ik vernomen.

Dat zou ik wel zonde vinden. Beide staan op een lijst van namen die ik live nog wel een keer wil meemaken... Maar kans op boekingen (die ze al niet veel hadden) lijkt zo wel wat verder weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een begin van 2017 :lol:
Is er nog goed nieuws verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:38 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Van Gerwen wereldkampioen
:clap:

Er is gelukkig meer dan hardstyle.

Maar ik snap waar je naartoe wil. Op naar morge. Benieuwd wat er weer naar boven komt uit de Beerput.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:40 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Ja zeker, Stephenie heeft de eerste previews van haar album op Facebook gezet. Nu al album of the year :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:43 

Artiest

Joey schreef:

Dit is daar niet een van. Vanaf 1 Januari is AVIO terug in eigen beheer bij Daniel. Hier is t contract op aangepast waardoor hij niet via mij mee kan met de samenvoeging van limitless en fast forward. Lastige constructie allemaal, ik weet t, maar mij beschuldigen van smerige spelletjes daar houd ik niet van. Ik ben juist voor openheid v zaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:47 

Hardtraxxer

Als je denkt dat Pieter smerige spelletjes zal gaan spelen, ken je hem nog niet goed genoeg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:49 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Joey schreef:

Dit is daar niet een van. Vanaf 1 Januari is AVIO terug in eigen beheer bij Daniel. Hier is t contract op aangepast waardoor hij niet via mij mee kan met de samenvoeging van limitless en fast forward. Lastige constructie allemaal, ik weet t, maar mij beschuldigen van smerige spelletjes daar houd ik niet van. Ik ben juist voor openheid v zaken

Is het puur een kwestie van contractuele afspraken dat dit niet kon, of kun je er ook van spreken dat de samenwerking toch niet zo'n succes was als jullie in het begin gehoopt haden??

Wat is precies de vooruitgang die jullie nu hebben nu jullie samen zijn gegaan met Fast Forward?

"Samen staan we sterk"???

denk btw ook niet dat Joey perse jou bedoelde qua smerige spelletjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:51 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Joey schreef:

Mijn excuses dan, ik kwam te snel tot een conclusie door de informatie die ik op dat moment tot mijn beschikking had. Bedankt voor de uitleg.

BakfietsBel schreef:
Als je denkt dat Pieter smerige spelletjes zal gaan spelen, ken je hem nog niet goed genoeg. :thumbup:

Ik vond het al een raar verhaal, juist doordat ik idd denk/dacht dat hij dat niet zou doen. Zal in het vervolg mijn verbazing expliciet benoemen zodat het duidelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:54 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:

Oh ja, dit vind ik wel leuk nieuws eigenlijk. Ben erg benieuwd hoe dit jaar gaat klinken voor haar :)
https://www.facebook.com/Deetoxnl/photos/a.427198840653298.96816.186147594758425/1350673671639139/?type=3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2017 00:55 

Artiest

Ik snap met al die soundbank kick verkoop praktijken dat mensen dan ineens NOG negatiever worden, maar ik heb keihard geknokt om AVIO terug op de kaart te zetten en ik geef eerlijk toe dat dat me is tegengevallen waardoor ik heb besloten AVIO terug te geven aan Daniƫl.

Qua samenwerking met Fast Forward is het eigenlijk een redelijk logische benadering. Zij hebben vooral freestyle en classics artiesten en zochten een partner voor hardstyle en die hebben ze in ons gevonden. Door samen te gaan, breiden we onze kennis en netwerk uit. Er gaat ook geen 'personeel' weg, zeg maar. Maar gaat juist iedereen weer meer focussen op waar zn kracht ligt. En (niet geheel onbelangrijk) krijg ik ook wat meer lucht en speling om me meer bezig te houden met artiest zijn.
Vorige  1 ... 2539, 2540, 2541, 2542, 2543, 2544, 2545 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen