S
Ik wil eigenlijk niet zo mengen in dit verhaal maar wil wel nog ff graag de 10.000 posts halen voordat ik naar Nepal verhuis dussesh...
Svennn wrote: Nog triester is het als de vriendinnetjes zich ermee gaan bemoeien :lol: Als je de profielen van die dames heel snel bekijkt, ben ik dan de enige die zich afvraagt of ze ook van de desbetreffende heren hadden gehouden wanneer ze stratenmaker waren geweest? :P
Vind het vooral mooi dat Atmozfears allemaal zo reageert terwijl ie zelf iemands leven diep in het zoutzuur heeft gedompeld. Niet dat dat het zijn recht ontneemt om fel op de huidige situatie te reageren maar het zet het allemaal net in een ander licht.

Ach, life happens, al had ik het idee dat dit beter wat meer achter de schermen afgewerkt had kunnen worden. Zo wordt de hele hardstyle scene een beetje GTST en dat is niet waar de focus op moet liggen.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 10 days ago
G1LL wrote:Haha prachtig dit, wat een gezeik weer en wat prachtig dat de hele hardstyle wereld zich hier zo lekker druk over maakt terwijl t maar het topje van de ijsberg is. Ik zal er verder weinig over zeggen, dit is volgende week toch weer vergeten en iedereen vindt alles en iedereen weer amazing en steekt overal weer veren in elkaars reet.

Heb t hier over dat Atmozfears verhaal btw :yes:
Precies dit
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
stefaneke wrote:Ik wil eigenlijk niet zo mengen in dit verhaal maar wil wel nog ff graag de 10.000 posts halen voordat ik naar Nepal verhuis.
Ga je naar Nepal? :huh:

Voor hoe lang en wat doen?
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
G1LL wrote:Haha prachtig dit, wat een gezeik weer en wat prachtig dat de hele hardstyle wereld zich hier zo lekker druk over maakt terwijl t maar het topje van de ijsberg is. Ik zal er verder weinig over zeggen, dit is volgende week toch weer vergeten en iedereen vindt alles en iedereen weer amazing en steekt overal weer veren in elkaars reet.

Heb t hier over dat Atmozfears verhaal btw :yes:
precies dit :yes:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TSFH wrote:
RTM93 wrote:
Broken Balance wrote:Jezus, haal je hoofd uit z'n reet vent. Je komt er bij zn mond weer uit.
Heb je hem ook weer. :corn:
Ik kan bij velen toch niets goed doen. Als ik iets negatief zeg ben ik janker van het jaar en als ik positief ben dan ben ik een konten kruiper.
Wel lief dat jullie zo met mij bezig zijn. :aww:
Laat ze lekker. Sommigen vinden dat je op hardtraxx altijd kritisch en negatief moet zijn ofzo :huh:
Image
S
TSFH wrote:
stefaneke wrote:Ik wil eigenlijk niet zo mengen in dit verhaal maar wil wel nog ff graag de 10.000 posts halen voordat ik naar Nepal verhuis.
Ga je naar Nepal? :huh:

Voor hoe lang en wat doen?
Zoals het er nu uit ziet voor de World Bank (onderdeel van de Verenigde Naties) een gloedjenieuw irrigatieproject (ter waarde zo'n $49.000.000) evalueren op conveyence efficiency van waterbouwkundige constructies in een gedeelte van dat gebied. Waarschijnlijk een zeer gelimiteerde toegang tot stroom en internet. Tot medio zomer ben ik weg.

Nu nog een keer een club in Kathmandu benaderen om daar te draaien :lol:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Haha aangezien dit toch al 3 pagina's geen WJD's meer gehad hebben kan er nog wel een offtopic reactie bij

succes man! Klinkt interessant :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Ja inderdaad! Veel succes!
Hardtraxxer
83 posts member since 2017
last seen Apr 2019
Wist je dat het Fast Forward logo erg op die van FearFM lijkt?
Image

Image
kon heen grotere afbeelding vinden zo snel
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Here we go again...
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
BakfietsBel wrote:Wist je dat het Fast Forward logo erg op die van FearFM lijkt?
Image

Image
kon heen grotere afbeelding vinden zo snel
Illuminati confirmed :oh:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Image
Team red in de studio
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja, of ze zijn gewoon op het hoofdkantoor van B2S voor een briefing ofzo..
Ik zie ook nergens staan dat ze in de studio zitten?

Edit: oh op E-Force zn Facebook wel. nvm.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Image
S
Ook bijna hetzelfde design als Aeros zijn nieuwe artwork.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Site is ook geregistreerd door Aeros. Opvallende naam trowuens voor een liveact bestaande uit ''euforische'' DJ's. Zou zo'n naam eerder verwachten bij een rauw dood en verderf team. Desalniettemin erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Team red in de studio
Stiekem toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen.

Edit:
New massive Artifact preview incoming -2 days!
Get ready for a new bomb track!
Artifact op Facebook.
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:Site is ook geregistreerd door Aeros. Opvallende naam trowuens voor een liveact bestaande uit ''euforische'' DJ's. Zou zo'n naam eerder verwachten bij een rauw dood en verderf team. Desalniettemin erg benieuwd wat ze hiermee gaan doen!
Aeros plaatste een tijd terug een foto op instagram waar ook iets van Bomba opstaat, maar ik ben ook zeer benieuwd !
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Digital Mindz kick nu ook gejat, the soap continues xD
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Digital Mindz kick nu ook gejat, the soap continues xD
Bron?
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
TSFH wrote:
Bron?
Op de een of andere manier kan ik z'n post niet in een quote plaatsen, maar staat op z'n FB page.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Rickzel wrote:
TSFH wrote:
Bron?
Op de een of andere manier kan ik z'n post niet in een quote plaatsen, maar staat op z'n FB page.
Dit komt door de emoji in zijn post.
Heb 'm even veranderd in een 'hardtraxx-emoji'.
Digital Mindz wrote:Aparently Atmozfears is not the only victim.. :lol:
The last kick in the demo, thats the kick I and Bounter made for our collab "Contemplation".
What the fuck is wrong with people? Why this world is full of so unprofessional people? Good luck with your life (Y)
http://sounds.beatport.com/pack/hardstyle/15371
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Wat een kutkick ook nog.
Hardtraxx Crew
30629 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024