In (chronologische) volgorde:
Kelly Van der Maade (vriendin van Atmozfears) reageerd dit op de post van Energyzed:
Citaat:
''didn’t sell his soundbank for money on purpose''
'''for his own good because he saw a opportunity to stab me in the back for his own gains''
Are you joking? What a bunch of crap you're talking right here!
Vervolgens reageert de rest weer op haar comment:
Shannon Bontrop (vriendin van Andrenalize):
Citaat:
Dit is toch één grote grap.. hoe kun je nou 'perongelijk' iets verkopen?
Lisa Ellinger (vriendin van Energyzed):
Citaat:
That part of him seeing an opportunity to stab him in the back wasn't about Tim but another guy.
...
Als jullie Xander een beetje kennen en zouden weten hoe onzorgvuldig hij met alles omgaat, hoe vaak hij flipt omdat hij overal naast klikt en verkeerde dingen in projecten rondsleept. Hij heeft niet goed gekeken en het nagecheckt en dat is inderdaad zn eigen dikke schuld en hij had daar beter op moeten letten. Hij heeft Tim nooit opzettelijk genaaid.
Shannon Bontrop (vriendin van Andrenalize):
Citaat:
Je kijkt toch voor je op verzenden klikt.. zeker als je van jezelf weet dat je niet zo zorgvuldig bent met dit soort dingen. Dan doe je een dubbelcheck en laat je desnoods een derde met je mee kijken voor je dit doet..
Edit 1:
Kelly Van der Maade (vriendin van Atmozfears):
Citaat:
Great excuse

there's no such thing as selling something accidentally!
Edit 2:
Lisa Ellinger (vriendin van Energyzed):
Citaat:
Shannon Bontrop nee dat heeft hij dus niet gedaan, dag is harstikke dom en dat had hij zeker weten moeten doen en dat weet hij nu ook. Hij wist niet eens dat hij die dingen van tim verkocht had totdat ik hem de screenshot liet zien. Ik snap dat het overkomt als een smoesje of excuus maar Xander is nou eenmaal onzorgvuldig als de pest met alles.
Bron: Reacties onder het bericht van Energyzed