Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2538, 2539, 2540, 2541, 2542, 2543, 2544 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:45 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Dit verhaal heeft echt alles. Zelfs de vriendinnetjes van beide mengen zich nu tegen elkaar in de comments

Shit got serious :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:49 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Dit verhaal heeft echt alles. Zelfs de vriendinnetjes van beide mengen zich nu tegen elkaar in de comments

Heerlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:50 

Hardtraxxer

In (chronologische) volgorde:

Kelly Van der Maade (vriendin van Atmozfears) reageerd dit op de post van Energyzed:
Citaat:
''didn’t sell his soundbank for money on purpose''

'''for his own good because he saw a opportunity to stab me in the back for his own gains''

Are you joking? What a bunch of crap you're talking right here!

Vervolgens reageert de rest weer op haar comment:
Shannon Bontrop (vriendin van Andrenalize):
Citaat:
Dit is toch één grote grap.. hoe kun je nou 'perongelijk' iets verkopen?

Lisa Ellinger (vriendin van Energyzed):
Citaat:
That part of him seeing an opportunity to stab him in the back wasn't about Tim but another guy.

...

Als jullie Xander een beetje kennen en zouden weten hoe onzorgvuldig hij met alles omgaat, hoe vaak hij flipt omdat hij overal naast klikt en verkeerde dingen in projecten rondsleept. Hij heeft niet goed gekeken en het nagecheckt en dat is inderdaad zn eigen dikke schuld en hij had daar beter op moeten letten. Hij heeft Tim nooit opzettelijk genaaid.

Shannon Bontrop (vriendin van Andrenalize):
Citaat:
Je kijkt toch voor je op verzenden klikt.. zeker als je van jezelf weet dat je niet zo zorgvuldig bent met dit soort dingen. Dan doe je een dubbelcheck en laat je desnoods een derde met je mee kijken voor je dit doet..

Edit 1:
Kelly Van der Maade (vriendin van Atmozfears):
Citaat:
Great excuse :) there's no such thing as selling something accidentally!

Edit 2:
Lisa Ellinger (vriendin van Energyzed):
Citaat:
Shannon Bontrop nee dat heeft hij dus niet gedaan, dag is harstikke dom en dat had hij zeker weten moeten doen en dat weet hij nu ook. Hij wist niet eens dat hij die dingen van tim verkocht had totdat ik hem de screenshot liet zien. Ik snap dat het overkomt als een smoesje of excuus maar Xander is nou eenmaal onzorgvuldig als de pest met alles.

Bron: Reacties onder het bericht van Energyzed :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:51 

Hardtraxx Elite

Deako schreef:
I also do ghost producing for other artists for ridicilously cheap prices, so I am trying to give back to the community as much as I can.

Dit vind ik ook altijd zo waardeloos. Het valt niet te checken en afgezien daarvan is het een belachelijk om te denken dat je gedrag hierdoor geoorloofd is.

Verhaal van Energyzed slaat natuurlijk ook nergens op. "I sold some of my own banks and did not notice his bank was included when selecting my own banks", "they have met me at the wrong period in my life". Lekker de schuld bij anderen neerleggen.

Tenenkrommend ook om te zien hoe "artiesten" als TWSTD in de kont kruipen van Energyzed. "Wij laten je niet vallen!" Nee goh, als je zelf niks kunt en de beste man produceert je platen dan moet je wel. Tenzij je principes hebt, uiteraard.

Ach, beide heren (Energyzed & Deako) kunnen vast wel terecht bij Gearbox. Worden vast dikke maatjes met Thyron. Volgens mij zou Anton Mussert daar nog een contract krijgen als 'ie een jankverhaal op facebook zou zetten en rauwe troep zou maken.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:52 

Hardtraxx Veteran

NOG MEER SLECHT NIEUWS

ZATOX VS THE R3BELZ - CHOIRS (2017 EDIT) IS GEMAAKT DOOR ZATOX

:cry: :cry:

Citaat:
Zatox
16 mins ·
It's my pleasure to see that this track still works really good after all this time... so I decided to make a 2017 vrs and release it for free ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:54 

Hardtraxxer

Niet slim van energyzed.

Maar zeker ook al mijn respect voor atmozfears verloren. Met een post iemand zoveel schade aandoen, klein kindje zeg. Regel je gewoon via de normale kanlen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:56 

Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Niet slim van energyzed.

Maar zeker ook al mijn respect voor atmozfears verloren. Met een post iemand zoveel schade aandoen, klein kindje zeg. Regel je gewoon via de normale kanlen...

Vind dat iets als dit best publiekelijk mag anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:57 

Hardtraxxer

Deanster schreef:
Niet slim van energyzed.

Hij geeft aan in zijn post dat hij het al meerdere malen heeft aangegeven. Als je niet leert, dan maar voelen. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 21:59 

Hardtraxx Elite

OutsideSpacer schreef:
Deanster schreef:
Niet slim van energyzed.

Mee eens. Als dit achter de schermen gebeurt krijgt hij gewoon de waardering van de fans die hij al kreeg, terwijl hij die niet verdient (volgens een groot deel van diezelfde fans). Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:00 

Hardtraxxer

Ik neem aan als die dit al had aangegeven bij scntraxx, energyzed er al was uitgegooid. En dan mag energyzed uitleggen waarom die is uitgegooid. Is niet aan atmozfears om dit zo publiekelijk op te lossen en iemand zijn carriere te ruineren. Maar goed wij weten nooit hoe het precies is gelopen, maar mijn gevoel zegt dat energyzed hier puur geruineerd wordt doordat atmozfears grotere fanbase heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:06 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
OutsideSpacer schreef:
Deanster schreef:
Niet slim van energyzed.

Mee eens. Als dit achter de schermen gebeurt krijgt hij gewoon de waardering van de fans die hij al kreeg, terwijl hij die niet verdient (volgens een groot deel van diezelfde fans). Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Spijker op zijn kop idd. En die Rohan met z'n gedefend, kom op man, defend je mattie gewoon als ie het ook echt verdient om gedefend te worden. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:07 

Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Ik neem aan als die dit al had aangegeven bij scntraxx, energyzed er al was uitgegooid. En dan mag energyzed uitleggen waarom die is uitgegooid. Is niet aan atmozfears om dit zo publiekelijk op te lossen en iemand zijn carriere te ruineren. Maar goed wij weten nooit hoe het precies is gelopen, maar mijn gevoel zegt dat energyzed hier puur geruineerd wordt doordat atmozfears grotere fanbase heeft.

lol wat :lol: kom op man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:07 

Hardtraxx Veteran

Als je de reaties op die comment kijkt blijkt ook dat hij van TWSTD is en dat Energyzed daarvoor produceert >.< Dan zou ik ookw el even een reactietje plaatsen om indirect ook je eigen hachje te proberen te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:15 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
RTM93 schreef:
Afbeelding

Hoe duur?

€5en een krat pils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:19 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Als je de reaties op die comment kijkt blijkt ook dat hij van TWSTD is en dat Energyzed daarvoor produceert >.< Dan zou ik ookw el even een reactietje plaatsen om indirect ook je eigen hachje te proberen te redden.

Dat hele TWSTD was toch ook al gewoon niet serieus te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:20 

Hardtraxx Addict

Deanster schreef:
maar mijn gevoel zegt dat energyzed hier puur geruineerd wordt doordat atmozfears grotere fanbase heeft.

Zit Thyron's moeder weer op het forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:20 

Hardtraxx Veteran

Oh begrijp me niet verkeerd, heb niks tegen ghost producers o.i.d, alleen ik begrijp dat hij het nodig vind om het voor hem op te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:21 

Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
Deanster schreef:
maar mijn gevoel zegt dat energyzed hier puur geruineerd wordt doordat atmozfears grotere fanbase heeft.

Zit Thyron's moeder weer op het forum?

:lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:31 

Hardtraxxer

Haha ik vind dat energyzed totaal fout zit, maar wrang om iemand met een post zo te ruineren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:32 

Hardtraxx Veteran

Zullen we een Hardtraxx fittie en onenigheid forum maken, want elk jaar komt er wel iets sappigs
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:32 

Hardtraxx Veteran

Deanster schreef:
Haha ik vind dat energyzed totaal fout zit, maar wrang om iemand met een post zo te ruineren

Zygoma

Citaat:
Als dit achter de schermen gebeurt krijgt hij gewoon de waardering van de fans die hij al kreeg, terwijl hij die niet verdient (volgens een groot deel van diezelfde fans). Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:43 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
NOG MEER SLECHT NIEUWS

Wat was het andere slechte nieuws dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:47 

Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Rickzel schreef:
NOG MEER SLECHT NIEUWS

Wat was het andere slechte nieuws dan?

Ondanks dat het z'n eigen schuld is, toch wel zonde dat Energyzed verleden tijd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 22:50 

Hardtraxx Veteran

BakfietsBel schreef:
Limitless Agency op FB:
Limitless agenacy schreef:
Limitless Agency op FB:
A New Year, a new challenge! We are not saying goodbye but we are teaming up with Fast Forward Bookings!
Happy New Year everyone and to a wonderful 2017!
For more info, check the Fast Forward Bookings facebook page!

Fast Forward Agency op FB:
Fast Forward Agency schreef:
*Fast Forward Bookings takes over Limitless Agency!*
Fast Forward aimed to be able to offer a hardstyle roster and therefore increase their reach. The artists of Limitless Agency will be divided among Fast Forward Bookings and Fast Forward Future. Dj Thera, Caine and MC Livid will be transferred to Fast Forward Bookings, where recently 2 hardstyle artists signed: The Pitcher and Raiden.
Aeros, Blackburn, Invector, Project Exile, Psyched, Resist and Retaliation will become part of Fast Forward Future. Bram Gussenhoven will become a part of the Fast Forward Bookings team. He’ll be taking care of the hardstyle segment, foreign bookings and the Future segment. Besides all this, also Theracords will be transferred to Fast Forward Bookings, however Pieter Heijnen shall remain the owner of Theracords. So, now Fast Forward Bookings also has a hardstyle label next to Pow and Basic Movements Records.

Beetje vreemd in mijn ogen, dit staat op flashforward website:
http://www.fastforwardbookings.com/about/

Citaat:
Fast Forward Bookings is a relatively new and young agency specialized in Freestyle and Classics.

We work with the best and motivated artists and we also work with a small group of upcoming talents.
We believe in a good cooperation between agency and artist. We want our artists to believe in the Fast Forward feeling; we try to give each artist the attention they earn,
the promotion they need and we encourage the collaboration under the artists, to work together as a group.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2017 23:05 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Zullen we een Hardtraxx fittie en onenigheid forum maken, want elk jaar komt er wel iets sappigs

Dit is eigenlijk een serieus goed idee
Vorige  1 ... 2538, 2539, 2540, 2541, 2542, 2543, 2544 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen