Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2527, 2528, 2529, 2530, 2531, 2532, 2533 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
B-rent schreef:
Goku schreef:
wellicht de nieuwe thema van Intents is geshowt op snapchat. Ik denk een circus thema


Wat is de snapchatnaam van Intents?


IntentsOfficial, letterlijk 5 seconden googlen :thumbdown:


Oké bedankt, mijn excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er een nieuwe hardstyle talks online staat.
Dit keer met Blackburn

https://youtu.be/YnYPP5O8RB8

Dit keer een video van 6 minuten maar wat een schrale vragen zeg... man man.
Ik erger me wel enorm aan de gast die interviewt :s

Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hardstyle talks kijk ik niet eens meer na de eerste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vent, please kill me :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Die hardstyle talks kijk ik niet eens meer na de eerste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje ongemakkelijk interview :x

Kijk liever naar die van DJMagNL beetje luchtiger en die gozer is ook geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Mixcloud heeft veel minder gebruikers nog en is wat aan de tragere kant. Plus, het is nog redelijk gebruikelijk om artiesten en dj's op Soundcloud op te zoeken als je hun muziek wil checken. Mixes horen daar dan ook tussen te staan imo.

Dat er minder gebruikers zitten op Mixcloud is toch geen reden om als DJ je eigen mixjes er niet op aan te bieden?

10 euro per maand betalen om de muziek van anderen, die er vervolgens niets voor terugzien, in gemixte versie aan te bieden zou voor een huis-tuin-keuken-DJ juist wel reden moeten zijn om voor MC te kiezen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die vage takedowns :lol:


Toch wel. Meer gebruikers > meer plays. Daarnaast (als ik voor mijzelf spreek) heb ik genoeg platen wel gekocht. Daarnaast kijken organisaties ook eerder naar een SC dan naar een MC, zie/merk/hoor je aan alles. Denk bijvoorbeeld aan DJ Contests.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het de volgende keer in een stille auto? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 23:08 
 
Hardtraxxer

Civitas schreef:
Beetje ongemakkelijk interview :x

Kijk liever naar die van DJMagNL beetje luchtiger en die gozer is ook geniaal


Een interview kan je het echt niet noemen, hij stelt bijna alleen maar gesloten vragen en vult het antwoord eigenlijk al in... Blackburn hoeft nog net niet alleen maar ja en amen te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Civitas schreef:
Beetje ongemakkelijk interview :x

Kijk liever naar die van DJMagNL beetje luchtiger en die gozer is ook geniaal


Een interview kan je het echt niet noemen, hij stelt bijna alleen maar gesloten vragen en vult het antwoord eigenlijk al in... Blackburn hoeft nog net niet alleen maar ja en amen te zeggen.


Hij is zelf ook gewoon meer aan het woord als blackburn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Toch wel. Meer gebruikers > meer plays.

Hoe vinden bijvoorbeeld met jou alias onbekende hardstyle luisteraars uit Polen jouw mixjes op SC dan? Dat komt toch gewoon altijd binnen via doorlinken via bijvoorbeeld hier of op LSDB?

Blear schreef:
Daarnaast (als ik voor mijzelf spreek) heb ik genoeg platen wel gekocht.

Maakt SC hier onderscheid in? Is het sowieso nodig om onderscheid te maken?

Blear schreef:
Daarnaast kijken organisaties ook eerder naar een SC dan naar een MC, zie/merk/hoor je aan alles. Denk bijvoorbeeld aan DJ Contests.

Ja en daar tegenover staat weer dat Q z'n mixjes niet meer kwijt kon op SC. Grootste organisatie notabene
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoe vinden bijvoorbeeld met jou alias onbekende hardstyle luisteraars uit Polen jouw mixjes op SC dan? Dat komt toch gewoon altijd binnen via doorlinken via bijvoorbeeld hier of op LSDB?


Het gaat niet om die luisteraars, maar om de mensen die wel bekend zijn met je alias en je ff op willen zoeken. Ik ben geen bekende dj, maar sta wel op de volgende editie van The Funky Cat. Ik wil dat mensen die mij dan vervolgens via Soundcloud opzoeken een representatief beeld krijgen van wat ik te bieden heb.

TiMOTHYb schreef:
Maakt SC hier onderscheid in? Is het sowieso nodig om onderscheid te maken?

Nee, en Soundcloud gaat wél royalties uitbetalen voor tracks die in mixes gebruikt zijn, zeggen ze. Dus de artiesten zien er wél wat voor terug. Net als op Mixcloud.

TiMOTHYb schreef:
Ja en daar tegenover staat weer dat Q z'n mixjes niet meer kwijt kon op SC. Grootste organisatie notabene

Het Q-dance kanaal zou wellicht weer terug kunnen komen. Dat heeft dan als gevolg dat al hun radio shows een VEEL groter bereik terugkrijgen. Het is niet alsof Soundcloud eerst vond dat DJ mixes niet mochten en daarom maar iedereen erbij wilde naaien. Ze hadden de licenties er simpelweg niet voor om DJ mixes te streamen. Nu blijkbaar wel. Einde van random takedowns zou je hopen?

Nota bene draaien zulke platforms ook om followers. Minder mensen hebben een Mixcloud account -> minder mensen volgen je op Mixcloud -> je mixes komen bij minder mensen in hun feeds te staan. En, wie wel Mixcloud heeft, checkt waarschijnlijk vaker z'n Soundcloud feed (al is daar ook weer meer concurrentie qua content, dus de zichtbaarheid is misschien weer lager).

Waarom zou je Mixcloud überhaupt gebruiken als je met Soundcloud hetzelfde zou kunnen en mogen. Het enige voordeel van Mixcloud is dan dat je gratis unlimited uploads hebt. Wie weet is dat ook niet vol te houden als verdienmodel met alleen ads.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik Soundcloud puur omdat we daar al een tijdje bezig zijn om volgers te krijgen, nu hebben we eindelijk een redelijk lekker aantal (500+) dus zou het gek zijn om weer bij 0 te beginnen op mixcloud.

Verbeeld me echt niet in dat we een gigantische achterban hebben waarmee de boekingen vanzelf komen :lol: Maar als je als zolderkamer hobby dj af en toe een mix opneemt en er wordt redelijk naar geluisterd, (Defqon warm-up tikt bijna de 4000 plays aan) dan verkies ik dat boven een iets gebruiksvriendelijkere versie als Mixcloud. En daar heb ik dan best wel een klein bedrag voor over om een pro account te hebben (we zijn met z'n 2en dus kost uiteindelijk per persoon geen drol)

Is er ergens te vinden hoe groot het gebruikers aantal van Mixcloud verschilt van Soundcloud? In het ideale geval zou je gewoon beide moeten gaan gebruiken en langzaam de switch moeten maken ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Blear schreef:
Toch wel. Meer gebruikers > meer plays. Daarnaast (als ik voor mijzelf spreek) heb ik genoeg platen wel gekocht. Daarnaast kijken organisaties ook eerder naar een SC dan naar een MC, zie/merk/hoor je aan alles. Denk bijvoorbeeld aan DJ Contests.


Ik probeer mij telkens te 'verplichten' om Mixcloud te gebruiken. Ik blijf echter elke dag op Soundcloud hangen. Vind Mixcloud lang niet zo overzichtelijk als Soundcloud en idd, Mixcloud lijkt ook vele malen trager te zijn dan Soundcloud . Ik zelf gooide mijn mixes 2 jaar geleden ook op Soundcloud , tot dat ze er telkens af werden gehaald. Heb er maar een paar vervolgens op Mixcloud gegooid aangezien mijn vrienden bijvoorbeeld ook niet snel naar Mixcloud gaan. Ik gooi ze nu op YouTube en werd erg enthousiast toen ik het las deze week van Soundcloud. Pas later las ik dat je dan hiervoor moet betalen, dus dat ga ik sowieso niet doen :/

Ik hoop dat Mixcloud gewoon overzichtelijker wordt, gebruiksvriendelijker en wat sneller, en dan gebruik ik die 100%. Tot die tijd blijf ik op Soundcloud met hier en daar uitstapjes naar Mixcloud voor b.v. Q-Dance setjes.

Ik heb mee mogen doen aan de beta progrma van een nieuwe mixcloud look. Vond het wel een verbetering maar als ik alle reacties lees, zo onoverzichtelijk vind ik het echt niet hoor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het valt idd wel mee. Het is gewoon even wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hoe vinden bijvoorbeeld met jou alias onbekende hardstyle luisteraars uit Polen jouw mixjes op SC dan? Dat komt toch gewoon altijd binnen via doorlinken via bijvoorbeeld hier of op LSDB?


Het gaat niet om die luisteraars, maar om de mensen die wel bekend zijn met je alias en je ff op willen zoeken. Ik ben geen bekende dj, maar sta wel op de volgende editie van The Funky Cat. Ik wil dat mensen die mij dan vervolgens via Soundcloud opzoeken een representatief beeld krijgen van wat ik te bieden heb.

Wat is nu precies het verschil tussen bitface mixcloud / bitface soundcloud intoetsen op Google? Het punt van Rickzel vind ik dan meer hout snijden, namelijk het opbouwen van een bereik.. maar goed dat vindt vooral aansluiting in dat er meer mensen op SC zitten. Dat zou in principe net zo om kunnen slaan (net als het niet overleven vanwege verdienmodel op basis van ads).

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maakt SC hier onderscheid in? Is het sowieso nodig om onderscheid te maken?

Nee, en Soundcloud gaat wél royalties uitbetalen voor tracks die in mixes gebruikt zijn, zeggen ze. Dus de artiesten zien er wél wat voor terug. Net als op Mixcloud.

Ik ben benieuwd! Hoe zou dat uit te voeren zijn? Vooralsnog was dat in ieder geval niet het geval en ging de €10 per maand gewoon naar het Soundcloud systeem. Dit terwijl er een gratis alternatief tegenover stond.

PNXRMX schreef:
Waarom zou je Mixcloud überhaupt gebruiken als je met Soundcloud hetzelfde zou kunnen en mogen. Het enige voordeel van Mixcloud is dan dat je gratis unlimited uploads hebt. Wie weet is dat ook niet vol te houden als verdienmodel met alleen ads.

Nou ja tot op heden zou je Mixcloud gebruiken vanwege geen takedowns, omdat het gratis is en omdat de zoekfunctie van SC in de tijd dat ik er wat mee deed klote was. Als die punten zijn of worden aangepakt komen ze inderdaad relatief bij elkaar in de buurt.

Ik vind trouwens de interface (voor gebruikers) van Mixcloud inderdaad meer dan prima. Heb eigenlijk nooit last van traagheid (waar zit dat hem in dan?) en alles is prima vindbaar (via Google en de interne zoekfunctie). Bij Soundcloud vond ik het op de desktop versie altijd zo'n overdreven Playmobil uiterlijk hebben. Zoeken werkte in de app nooit echt goed.

Het meest ideale zou trouwens sowieso zijn als er iets als een interface als LSDB komt. Dat men bijvoorbeeld ook tracklists onder mixes van anderen kunnen maken. Ik heb best vaak dat ik een mix uit een ander genre zit te luisteren en graag wil weten welke platen erin zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is nu precies het verschil tussen bitface mixcloud / bitface soundcloud intoetsen op Google?


Maar zo werkt het niet. Ik kan degene die naar mij zoekt niet vertellen welke zoektermen ze moeten gebruiken. Zolang Soundcloud een bekender platform is dan Mixcloud (en dat blijft waarschijnlijk nog wel even zo, misschien wel voor altijd), zal dat een meer voor de hand liggende zoekterm zijn.

Daarbij komt nog dat je vaak van een DJ ook wil horen of hij/zij eigen producties heeft, en hoe die dan klinken. Dan is Soundcloud het platform waar je tracks en vaak ook mixes op 1 plek kunt vinden. Anders moet je meerdere platforms afstruinen om te kijken wat ze waar allemaal hebben staan. Ik doe dat wel, maar niet iedereen is bereid om die moeite erin te steken.

PNXRMX schreef:
Ik ben benieuwd! Hoe zou dat uit te voeren zijn? Vooralsnog was dat in ieder geval niet het geval en ging de €10 per maand gewoon naar het Soundcloud systeem. Dit terwijl er een gratis alternatief tegenover stond.


Sinds Soundcloud Go betalen ze volgens mij royalties uit aan rechthebbenden, misschien alleen van Soundcloud Go-gebruikers. Ik weet ook niet precies hoe het zit. Rechtenorganisaties zijn er in ieder geval mee akkoord gegaan, en het zou goed kunnen dat Soundcloud nog niet een goede manier heeft om die royalties te financieren. Voor zover ik begrijp, hoef je ook geen Pro of Go lid te zijn om mixes te uploaden (of luisteren), maar je zit natuurlijk wel met een limiet van 3 uur. Er zijn natuurlijk 2 verschillende soorten abonnementen - 1 voor luisteraars wat een soort van Spotify is, 1 voor uploaders wat je ongelimiteerde uploads en premium functies geeft. Misschien vallen de royalties daaruit te financieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Next up!
The Fallen Podcast episode 002 (Guestmixes by D'Cepticon, Critical Case and Zirkum) will be uploaded to YouTube this Friday!


the fallen op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, ben weer benieuwd. The Fallen podcast luistert altijd lekker weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn oude podcasts, hij is ze op youtube aan het zetten :P Zin allemaal al te luisteren op soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit zijn oude podcasts, hij is ze op youtube aan het zetten :P Zin allemaal al te luisteren op soundcloud


inderdaad, zag t voorbij komen en dacht ik plaats het maar even ^^
nieuwe episode (13), komt 19 januari dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb gehoord dat vooral episode 8 magistraal is :whistle: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb gehoord dat vooral episode 8 magistraal is :whistle: :$


schaamteloze zelfpromotie.

wel een leuke lijst neergezet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb gehoord dat vooral episode 8 magistraal is :whistle: :$

Die met Infirium lijkt ook leuk te zijn, vooral de 2e mix :drool: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hard With Style heeft een tijdje terug aangekondigd dat er nieuwe HWS hosts komen vanaf januari 2017.

En Sound Rush hebben net dit gepost (nadat er al verschillende mensen speculeerden over dat zij de nieuwe hosts worden)

Citaat:
Bringing you the music that comes from within..
#roots


Afbeelding
Vorige  1 ... 2527, 2528, 2529, 2530, 2531, 2532, 2533 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen