Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2526, 2527, 2528, 2529, 2530, 2531, 2532 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Dedication @ Chile wanneer PsykoPunkz bij zn hotel komt :D
https://www.facebook.com/psykopunkz/vid ... 139540542/

Vind Wietse wel een sympathieke gozer! :thumbup:


Mooi volk die Chilenen! Erg dedicated, mooi om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mooi volk die Chilenen! Erg dedicated, mooi om te zien!

Zeker weten! Ik denk dat ze het meest uit hun plaat gaan van allemaal. Ieder filmpje die je bekijkt, echt alles en iedereen gaat los daar. Misschien komt t ook wel omdat er maar 1 groot festival per jaar is en wij verwent zijn geraakt xd

Maar als ik kijk naar een filmpje zoals bij TNT dan kan ik daar met open mond naar kijken en dan verdienen ze ook echt het hebben van een Hardstyle festival :thumbsup:
https://www.facebook.com/djtechnoboy/vi ... 515115235/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
TSFH schreef:
Mooi volk die Chilenen! Erg dedicated, mooi om te zien!

Zeker weten! Ik denk dat ze het meest uit hun plaat gaan van allemaal. Ieder filmpje die je bekijkt, echt alles en iedereen gaat los daar. Misschien komt t ook wel omdat er maar 1 groot festival per jaar is en wij verwent zijn geraakt xd

Maar als ik kijk naar een filmpje zoals bij TNT dan kan ik daar met open mond naar kijken en dan verdienen ze ook echt het hebben van een Hardstyle festival :thumbsup:
https://www.facebook.com/djtechnoboy/vi ... 515115235/


Dat is sowieso de reden. Hier in Nederland heb je bijna elk weekend wel een groot feestje. Zo bijzonder is het hier allemaal niet meer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:)

http://djmag.nl/comin/12122016-0849/oprichter-soundcloud-dj-mixen-worden-niet-meer-offline-gehaald-op-soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou mooi zijn. Nu nog een hogere cap (10 uur ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:


heuj :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chill, dat soundcloud Go lijkt mij wel wat, kan ik eindelijk het einde van de maand redden met mijn MB's, benieuwd naar wat het zal kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dat zou mooi zijn. Nu nog een hogere cap (10 uur ofzo).


idd, wij hebben zo'n betaalde account waarmee je 6 uur kunt uploaden, maar eigenlijk is dat nog geen drol :/ 10 zou perfect zijn.

Wel chill dat Soundcloud weer heel iets gebruiksvriendelijke wordt (al heb ik de laatste tijd niet meer zo heel erg veel last van die claims gehad)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 15:25 
 
Artiest

Zojuist het artwork voor The Funky Cat #4 gelanceerd.. :love: gemaakt door Mesloes!

Check het topic: feesten/the-funky-cat-4-27-01-2017-p60-amstelveen-t57064.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een collab in de maak is tussen E-force en Psyko Punkz (bron: FB E-force)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
een collab in de maak is tussen E-force en Psyko Punkz (bron: FB E-force)

Die is echt al een flinke tijd bezig toch?
Kan een goude combi worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Helicaze schreef:
Dat zou mooi zijn. Nu nog een hogere cap (10 uur ofzo).


idd, wij hebben zo'n betaalde account waarmee je 6 uur kunt uploaden, maar eigenlijk is dat nog geen drol :/ 10 zou perfect zijn.

Wel chill dat Soundcloud weer heel iets gebruiksvriendelijke wordt (al heb ik de laatste tijd niet meer zo heel erg veel last van die claims gehad)


Met het pro account heb je 0,0 last van claims etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mixcloud :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jawel.


Regelmatig Fusion platen (grootste gezeik) gebruikt als zowel eerste plaat als ergens anders in een setje, nooit iets van gehoord. Ook vaak genoeg gelezen dat pro users voordeel krijgen, wat mij overigens ook vrij logisch zou lijken vanuit financiƫle oogpunt van SC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook een Pro account, gezeik gehad met Solar, Epic (Tillt), en Apocalypse (Fusion).

Edit: En nu net Phuture Noize - Spacetravel (Anarchy)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantasy Island geannuleerd, 2 dagen Freshtival incl camping. Bron: http://www.freshtival.nl/breaking-fresh ... r-camping/

Ik ben nog nooit op Freshtival geweest, maar ben benieuwd hoe zij zichzelf gaan onderscheiden tov andere weekenders. Het stikt namelijk al van de weekend festivals en mijn gevoel zegt dat het merendeel van de bezoekers uit de regio komt, waardoor een camping minder attractief is. Maar wie weet zit ik er volledig naast
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 15:28 
 
Hardtraxxer

Bezoekers komen meer uit de buurt dan de bezoekers van Fantasy inderdaad. Verschil in drukte bij de fietsenstalling was al jarenlang gigantisch op de twee dagen. Ontzettend zonde dat een mooi festival al als Fantasy moet verdwijnen om Freshtival verder door te laten groeien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom zou je uberhaupt Soundcloud betalen voor iets wat middels bijvoorbeeld Mixcloud gewoon prima gratis werkt? Als het geld nou nog naar producenten ging ofzo, maar het is echt enkel voor het systeem. Systeem wat ook nog eens uberkut werkt, het zoeken bijvoorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Waarom zou je uberhaupt Soundcloud betalen voor iets wat middels bijvoorbeeld Mixcloud gewoon prima gratis werkt? Als het geld nou nog naar producenten ging ofzo, maar het is echt enkel voor het systeem. Systeem wat ook nog eens uberkut werkt, het zoeken bijvoorbeeld


Mixcloud heeft veel minder gebruikers nog en is wat aan de tragere kant. Plus, het is nog redelijk gebruikelijk om artiesten en dj's op Soundcloud op te zoeken als je hun muziek wil checken. Mixes horen daar dan ook tussen te staan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:35 
 
Hardtraxxer

wellicht de nieuwe thema van Intents is geshowt op snapchat. Ik denk een circus thema
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goku schreef:
wellicht de nieuwe thema van Intents is geshowt op snapchat. Ik denk een circus thema


Wat is de snapchatnaam van Intents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mixcloud heeft veel minder gebruikers nog en is wat aan de tragere kant. Plus, het is nog redelijk gebruikelijk om artiesten en dj's op Soundcloud op te zoeken als je hun muziek wil checken. Mixes horen daar dan ook tussen te staan imo.

Dat er minder gebruikers zitten op Mixcloud is toch geen reden om als DJ je eigen mixjes er niet op aan te bieden?

10 euro per maand betalen om de muziek van anderen, die er vervolgens niets voor terugzien, in gemixte versie aan te bieden zou voor een huis-tuin-keuken-DJ juist wel reden moeten zijn om voor MC te kiezen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die vage takedowns :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

B-rent schreef:
Goku schreef:
wellicht de nieuwe thema van Intents is geshowt op snapchat. Ik denk een circus thema


Wat is de snapchatnaam van Intents?


IntentsOfficial, letterlijk 5 seconden googlen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thema is Circus of Insanity
Vorige  1 ... 2526, 2527, 2528, 2529, 2530, 2531, 2532 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen