Sound Rush als host, gaaf! Dan ga ik HWS toch maar weer in de gaten houden denk ik.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
collab regain & delete is af. zaterdag op shockerz wordt hij voor het eerst gedraait
Moeten ze wel een beetje werken aan hun articulatie. Maar wel de beste keus om #HWS aan over te dragen.
X-pander een remix heeft gemaakt van Brennan heart en a-lusion dont speak
-
J
Dat zou erg vet zijn. Eindelijk eens die oude stijl terug brengenOutsideSpacer wrote:Hard With Style heeft een tijdje terug aangekondigd dat er nieuwe HWS hosts komen vanaf januari 2017.
En Sound Rush hebben net dit gepost (nadat er al verschillende mensen speculeerden over dat zij de nieuwe hosts worden)
Bringing you the music that comes from within..
#roots
Sound Rush zou hier echt perfect voor zijn 
Sound Rush lijkt me inderdaad ook geschikt!
Wat zou dat gaaf zijn
dan zullen ze ook de secret act zijn van het Hard With Style feest van vanavond lijkt mij 
Sound Rush als act zou prima zijn voor hws, maar ik kan me nog een q-dance presents next podcast herinneren waar ze de boel ook aan elkaar gingen lullen, en toen klonken ze echt als de originele host van the Magic Show (Sorry als je mee leest, maar had geen beter voorbeeld
) Dus ben benieuwd hoe het host gedeelte ze af gaat 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
hun engels is niet op en top om het zo maar te zeggen nee 
Activator wrote:I've just received a preview of my very old track "Domination" remixed by Delete
You won't believe your ears how fucking amazing it is!!Damn, such a heavy and energetic stuff. Great job Ryan!
Lijkt me opzich best een leuk idee om elke jaar een nieuwe host te hebben voor HWS.
Craft verhuisd naar Geestmerambracht, maar ook in mei ipv juli.
Nieuwe editie: 06-05-2017.
Soort van Q&A op facebook bezig met Kataklism
https://www.facebook.com/KataklismOffic ... ED&fref=nf
https://www.facebook.com/KataklismOffic ... ED&fref=nf
dat is leuk, daar woon ik vlakbijKoen wrote:Craft verhuisd naar Geestmerambracht, maar ook in mei ipv juli.
Zet daar een paar Gated kicks achter en je kan zalen slopenDelt-A wrote:Activator wrote:I've just received a preview of my very old track "Domination" remixed by Delete
You won't believe your ears how fucking amazing it is!!Damn, such a heavy and energetic stuff. Great job Ryan!
Delete:
Who's ready for some premieres @ Shockerz!?
'Always Angry' w/ Regain
Activator - Domination (Delete Remix)
? VIP
Ben benieuwd!pim0412 wrote:Delete:Who's ready for some premieres @ Shockerz!?
'Always Angry' w/ Regain
Activator - Domination (Delete Remix)
? VIP
Sound Rush idd de nieuwe hosts zijn van 'Hard With Style'.
Hele vette kans
Maken een stormachtige ontwikkeling door!
Bron: Fb
Hele vette kans
Gun het ze van harteMees-89 wrote:Sound Rush idd de nieuwe hosts zijn van 'Hard With Style'.
Hele vette kans
Lekker klassiekers in de setjes
Het is nooit weggeweest? Alleen Audiofreq nam de hosting over van Headhunterz en nu dus Sound Rush..Exterkate wrote:Hartstikke vet dat HWS terug komt!
-
J
Hij bedoelt misschien dat de 'echte' hardstyle terug komt.Koen wrote:Het is nooit weggeweest? Alleen Audiofreq nam de hosting over van Headhunterz en nu dus Sound Rush..Exterkate wrote:Hartstikke vet dat HWS terug komt!
Wel een geniale zet van HWS om soundrush te pakken. Lekker die oude stijl terug laten komen aub
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het is wel weggeweest (de podcast zelf, niet het label/releases), want de laatste episode is geupload in juli.Koen wrote:Het is nooit weggeweest? Alleen Audiofreq nam de hosting over van Headhunterz en nu dus Sound Rush..Exterkate wrote:Hartstikke vet dat HWS terug komt!
Last edited by Pedaalemre on 17 Dec 2016 13:00, edited 1 time in total.
ja dat komt omdat Audiofreq te druk was met ziijn albumOutsideSpacer wrote:Het is wel weggeweest, de laatste episode is geupload in juli.Koen wrote:Het is nooit weggeweest? Alleen Audiofreq nam de hosting over van Headhunterz en nu dus Sound Rush..Exterkate wrote:Hartstikke vet dat HWS terug komt!
Vond de opzet met Audiofreq echt 3x nix
Ben echt benieuwd hoe dit uitpakt.
Maargoed in de tijd dat HWS begon was eigk amper geen andere HS podcast.
De 'concurentie' en aanbod is nu gigantisch.
Denk dat dit gewoon erg leuk gaat worden voor de liefhebbers van hoe SoundRush hun setjes opbouwd.
Vraag me wel af of ze nu ook raw gaan draaien?
Of gewoon mss een laatste stevige plaat met sfeer a la B-Front of Freqs.
Ben echt benieuwd hoe dit uitpakt.
Maargoed in de tijd dat HWS begon was eigk amper geen andere HS podcast.
De 'concurentie' en aanbod is nu gigantisch.
Denk dat dit gewoon erg leuk gaat worden voor de liefhebbers van hoe SoundRush hun setjes opbouwd.
Vraag me wel af of ze nu ook raw gaan draaien?
Of gewoon mss een laatste stevige plaat met sfeer a la B-Front of Freqs.