Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2525, 2526, 2527, 2528, 2529, 2530, 2531 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:04 
 
Hardtraxxer

Vaag verhaal. Vorig jaar was er ook een klein stuk terrein afgesloten met Fantasy ten opzichte van Freshtival. Dat werkte prima volgens mij. De main was misschien wat aan de grote kant, maar de andere stages als de hardcore, classics en raw leken me prima op hun plek. Daarnaast lijkt me het organiseren van Fantasy een relatief kleine moeite wanneer je het hele terrein al opbouwen moet voor Freshtival de dag erna?
Enige wat ik me kan voorstellen is dat de kosten voor dj's e.d. steeds groter worden ten opzichte van het aantal bezoekers en dat je met de enorme concurrentie tegenwoordig met een dikke (en dus dure) line-up moet komen.

Al met al wel heel erg zonde, was altijd een zeer gezellig feest wat ieder jaar leek door te groeien, op slechts 5 minuten fietsen van huis :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn eerste festival was fantasy. Had er een speciale binding mee.
Natuurlijk groeit het niet zoals fresh. Totaal niet te vergelijken. Moeten we het doen dus met Hardfest waar de Raw nooit serieus genomen wordt en een superbash tent op fresh waar de sfeer van fantasy nooit te evenaren is.
En airforce is weer een totaal ander evenement.

Het ging de laatste jaren toch prima. Gewoon een terrein dat op fantasy voor een deel open was omdat minder stages en en mensen en op fresh gooi je de rest open, iedereen blij.

Natuurlijk liep het bezoekersaantal van fantasy terug als je geen vernieuwende line up weet te bedenken.

Zo mijn rant is even over. Moest het even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Fresh maakte naar mijn gevoel wel grotere stappen t.o.v. Fantasy. Voorgaande twee jaren leek er (naar mijn inziens) weinig animo te zijn voor de mainstage. Fresh groeit enorm en daar moet idd Fantasy ook in mee kunnen gaan. Straks heb je bijvoorbeeld nòg een grotere en dikkere mainstage, en staat tijdens Fantasy iedereen bij de raw stages of zo. En dan kun je inderdaad het risico nemen om gewoon een hartstikke goede mainstage line-up neer te zetten, maar vergeet niet dat Intents dit jaar op dezelfde dag als Fantasy valt. Ik denk ook dat ze daarmee in hun maag zitten. Qua boekingen wordt het dan vast ook lastiger en de gehele organisatie wordt dan, lijkt mij, een groter risico.

Ik heb geen idee of het plan is om volgend jaar het 'gewoon' weer te organiseren, maar ik vind het nog niet zo'n gekke beslissing van Absolutely Fresh. Stel dat ze gaan concurreren met Intents, wat zelfs een weekend is, en het loopt niet, dan maak je gewoon echt enorm veel verlies. Een outdoor Superbash stage tijdens Freshtival lijkt mij dit jaar een goede oplossing ^^


Een paar jaar geleden was het ook tegelijk met intents. Toen werd fantasy nog beter beoordeeld maar na de groei van intents is dit misschien wel een begrijpelijke keuze.

Intents dan maar eens meemaken. Altijd al willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Exterkate

Intents & Fantasy zouden niet tegelijk zijn in 2017. Intents 27 mei en Fantasy 3 juni.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het ook de bedoeling nu dat freshtival een weekender wordt. Of het met camping wordt heb ik niet goed meegekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:20 
 
Hardtraxx Crew

Koen schreef:
Per 1 januari weer een ander iemand het overneemt van audiofreq om hard with style te presenteren.
Tevens ook guest act op het feest 16 dec

Ze postten mystery guest(s) op Twitter, zit te denken aan Sound Rush i.v.m hun release op Hard With Style :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Emporium is wel op dezelfde dag als Intents, Beter eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2016 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Endymion live op FB met Degos & Re-Done in de studio: https://www.facebook.com/endymionmusic/ ... 943143132/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 10:10 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Emporium is wel op dezelfde dag als Intents, Beter eigenlijk.


Dat is wel balen zeg :thumbdown: Vorig jaar twee hele mooie feestjes gehad, toch zonde dat ik er een moet laten schieten volgend jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Absolutely Fresh schreef:
› FANTASY ISLAND FESTIVAL GEANNULEERD



Gaat het thuisfeestje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mijn eerste festival was fantasy. Had er een speciale binding mee.

Precies dit :cry:

'12, '14, '15 en '16 geweest. Vond het elke jaar weer groter worden, maar dit jaar was de main inderdaad véél te groot voor het volk dat er ook daadwerkelijk kwam. Erg jammer, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super zonde. Dit jaar kaarten gewonnen via I'm In en er een mooi weekend van gemaakt in combinatie met een kleine camping op loopafstand (was te ver rijden vanuit Zeeland om op dezelfde dag weer terug te gaan). Was heel gezellig van vrijdagavond t/m zondagmiddag. Was er wel een om er in te houden. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4-FA vanaf 1 April 2017 verboden is?

http://www.nu.nl/gezondheid/4361826/kab ... 4-fa-.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Railion schreef:
4-FA vanaf 1 April 2017 verboden is?

http://www.nu.nl/gezondheid/4361826/kab ... 4-fa-.html

Nee, is 4-fa2 kil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



OMFG :surrender:

Hard Bass 2018 afsluiter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha goud, hypetrain bitches :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

L o L
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heart for Hard Records schreef:
Excited to tell that we will expand our team with a new artist. More info tonight at 19:30. http://fb.com/heartforhard @HardNewsNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha godver die reveal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Heart for Hard Records schreef:
Excited to tell that we will expand our team with a new artist. More info tonight at 19:30. http://fb.com/heartforhard @HardNewsNL

Neroz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2016 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk voor Neroz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2016 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

As zaterdag 16.00 uur release Project One set!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2016 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dedication @ Chile wanneer PsykoPunkz bij zn hotel komt :D
https://www.facebook.com/psykopunkz/vid ... 139540542/

Vind Wietse wel een sympathieke gozer! :thumbup:
Vorige  1 ... 2525, 2526, 2527, 2528, 2529, 2530, 2531 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen