Vaag verhaal. Vorig jaar was er ook een klein stuk terrein afgesloten met Fantasy ten opzichte van Freshtival. Dat werkte prima volgens mij. De main was misschien wat aan de grote kant, maar de andere stages als de hardcore, classics en raw leken me prima op hun plek. Daarnaast lijkt me het organiseren van Fantasy een relatief kleine moeite wanneer je het hele terrein al opbouwen moet voor Freshtival de dag erna?
Enige wat ik me kan voorstellen is dat de kosten voor dj's e.d. steeds groter worden ten opzichte van het aantal bezoekers en dat je met de enorme concurrentie tegenwoordig met een dikke (en dus dure) line-up moet komen.
Al met al wel heel erg zonde, was altijd een zeer gezellig feest wat ieder jaar leek door te groeien, op slechts 5 minuten fietsen van huis
Enige wat ik me kan voorstellen is dat de kosten voor dj's e.d. steeds groter worden ten opzichte van het aantal bezoekers en dat je met de enorme concurrentie tegenwoordig met een dikke (en dus dure) line-up moet komen.
Al met al wel heel erg zonde, was altijd een zeer gezellig feest wat ieder jaar leek door te groeien, op slechts 5 minuten fietsen van huis