Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Ran-D met Clockartz in de studio
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Frontliner heeft getekend bij Ace Agency.

'Overjoyed to announce that from January onwards I will be represented by Ace Agency. I'm looking forward to working with their team of absolute superstars!'
Aldus Frontliner op Facebook.

'Ace Agency represents Afrojack, NERVO, Martin Garrix, Sidney Samson, Quintino, Yellow Claw, Angger Dimas, Bassjackers and many more.'

Ben benieuwd.. We zullen m een stuk minder in Nederland aantreffen dan vermoed ik. Ben ook benieuwd wat voor effect dit op zijn muziek en Keep It Up gaat hebben.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
The Dark Menace Show wrote:Dear Fans,

After talking it over, we've decided that we are going to discontinue The Dark Menace Show.

We want to thank our fans and labels for making our name possible and for putting something unique in the Hardstyle scene.

Many thanks!

The Dark Menace Team...
Hardtraxx Veteran
14319 posts member since 2011
last seen 46 minutes ago
Koen wrote:
The Dark Menace Show wrote:Dear Fans,

After talking it over, we've decided that we are going to discontinue The Dark Menace Show.

We want to thank our fans and labels for making our name possible and for putting something unique in the Hardstyle scene.

Many thanks!

The Dark Menace Team...
Oh wauw, dat dit nog hier komt ook xd had ik niet verwacht.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
M Unic wrote:Frontliner heeft getekend bij Ace Agency.

'Overjoyed to announce that from January onwards I will be represented by Ace Agency. I'm looking forward to working with their team of absolute superstars!'
Aldus Frontliner op Facebook.

'Ace Agency represents Afrojack, NERVO, Martin Garrix, Sidney Samson, Quintino, Yellow Claw, Angger Dimas, Bassjackers and many more.'

Ben benieuwd.. We zullen m een stuk minder in Nederland aantreffen dan vermoed ik. Ben ook benieuwd wat voor effect dit op zijn muziek en Keep It Up gaat hebben.
Volgens mij is Frontliner altijd (redelijk uitgesproken ook) anti House/EDM/Top40 dance geweest.
Ik denk ook niet dat hij nu vanwege zijn boeking agency zijn muziekstijl aan gaat passen.

Maar mooi voor hem, hoe meer die in het buitenland is, hoe minder ik hem in NL aan hoef te treffen op feestjes.
Begrijp me niet verkeerd, een aantal jaar geleden vond ik het een van de beste producers die de scene kende, maar tegenwoordig vind ik er, buiten zijn classic setjes, vrij weinig aan. :)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Even voor degene die nog niet gestemd hebben:

DJ MAG - The Hardtraxx Edition 2016 (page 4)

:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
View on YouTube

Volgens mij gaat dit echt een flinke impact hebben op de scene :oh:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Bold Action Album :yay:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
D-Sturb samen met E-Force in de studio. Benieuwd naar..
Hardtraxx Veteran
14319 posts member since 2011
last seen 46 minutes ago
ErikZ wrote:Bold Action Album :yay:
Geen idee wie dit zijn maar die teaser deed me enorm denken aan InQontrol xd
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Noisecontrollers op 22 februari een masterclass produceren gaat geven in Utrecht?
Kaartje kost 25,- en is verkrijgbaar via www.noisecontrollers.com/masterclass
Ik ben er in elk geval bij!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
B-Front en Degos & Re-Done ook weer bezig zijn met een collab
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zou D-Sturb met een album bezig zijn?? Zoveel collabs met grote namen, en had hiervoor best een flink tempo qua produceren. Mij lijkt het iig heel erg vet, z'n collabs die ik tot nu toe gehoord heb klinken allemaal erg als de andere artiest waar hij mee samenwerkt, op die manier zou je nog een redelijk veelzijdig album kunnen krijgen!
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Crippled wrote:Noisecontrollers op 22 februari een masterclass produceren gaat geven in Utrecht?
Kaartje kost 25,- en is verkrijgbaar via http://www.noisecontrollers.com/masterclass
Ik ben er in elk geval bij!
Ik heb ook net mijn kaartje gehaald! :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
PNXRMX wrote:View on YouTube

Hahaha dit is zo herkenbaar. Alles moet maar extreem gehyped worden tegenwoordig.
S
Daveytl wrote:
PNXRMX wrote:View on YouTube

Hahaha dit is zo herkenbaar. Alles moet maar extreem gehyped worden tegenwoordig.
Ik denk niet dat Lex (ik ken hem persoonlijk dus ik mag hem gewoon bij zijn voornaam noemen haha) de bedoeling heeft om een echte hype te creëren.
Last edited by stefaneke on 06 Dec 2016 10:41, edited 1 time in total.
Artiest
1973 posts member since 2009
Dit filmpje slaat niet op Lex (ken hem ook persoonlijk, dus) zijn album ;)

Wel op iets anders waar hij bij betrokken is... woensdag meer.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Ik denk dat zo'n fimpje juist een parodie is op de overdreven ophypende aankondigingen. xd En ik denk ook dat Davey daar op doelt
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Chroman wrote:Ik denk dat zo'n fimpje juist een parodie is op de overdreven ophypende aankondigingen. xd En ik denk ook dat Davey daar op doelt
Jep, daar doelde ik op.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Per 1 januari weer een ander iemand het overneemt van audiofreq om hard with style te presenteren.
Tevens ook guest act op het feest 16 dec
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Rebourne met Arjan lubach in de studio
Last edited by Koen on 06 Dec 2016 17:31, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Koen wrote:Rebourne met Arjan lubach kn de studio
Collab met THE GALAXY zou wel geinig zijn.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Absolutely Fresh wrote:› FANTASY ISLAND FESTIVAL GEANNULEERD

Sinds 2008 hebben ruim honderdduizend bezoekers vanuit heel Europa kunnen genieten van de geweldige sfeer en de beste #hardstyle & #hardcore muziek op Fantasy Island Festival! En juist dankzij die sfeer is Fantasy Island de afgelopen 9 jaren uitgegroeid tot een waar begrip in Nederland en heeft het voor velen van jullie memorabele en epische herinneringen opgeleverd, zo ook voor ons!

Afgelopen jaar voerde Fantasy Island Festival het thema Dia de los Muertos, de bekende Mexicaanse feestdag waarop het leven van hen die er niet meer zijn wordt gevierd. Terugkijkend op deze prachtige editie blijkt nu dat dit thema een dubbele lading zal krijgen…., want met ongelofelijk veel pijn in ons hart moeten wij jullie helaas mededelen dat Fantasy Island Festival (voorlopig) stopt. En waarom?

Het is Fantasy Island de laatste jaren helaas niet gelukt om de mega groeispurt van Freshtival - dat op dezelfde locatie en in hetzelfde (Pinkster)weekend wordt georganiseerd - bij te benen. Hierdoor wordt het logistiek onhaalbaar om de kwaliteit en sfeer van Fantasy Island te blijven waarborgen. Simpel gezegd wordt het terrein met daarop de tenten en area’s gewoonweg te groot.

Fantasy Island verschuiven naar een andere moment? Ook dit hebben we natuurlijk overwogen maar dit is om praktische of agenda technische redenen onmogelijk.

Ondanks dit treurige nieuws, blijven we ons natuurlijk keihard inzetten voor de hardere stijlen. We zullen tijdens Freshtival een extra inspanning doen om de SUPERBASH hosting nog vetter te maken. HARDFEST zal grootser worden dan ooit en natuurlijk mag je verwachten dat na het ongekende succes van AIRFORCE Festival ook hier alles op alles wordt gezet om je verwachtingen zwaar te overtreffen.

Wij willen alle artiesten en partners bedanken, samen hebben we vanaf dag 1 alles gegeven en met velen van jullie zullen we dit altijd blijven doen.

Maar bovenal willen we deze gelegenheid gebruiken om jullie als bezoeker onze dankbaarheid te tonen. Jullie support, uitbundigheid, het keiharde losgaan en al die gelukkige gezichten hebben ervoor gezorgd dat iedere editie weer onvergetelijk was!

Let’s meet again very soon!

Absolutely Fresh
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Afgelopen jaar geweest, maar zag toen wel duidelijk veel verbeter punten, ook was het festival erg leeg qua mensen. Het weer zat ook tegen, jammer dat het stopt.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Balen.. :/