Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Top 100 DJs wordt nu afgeteld via Twitter.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ThaBomba. wrote:
Magnetron wrote:Phuture Noize
Countless hours I've spent in the dark.. Now I can step up and let you know my brand new artist album is finished.
"Pursuit of Thunder" gaat het album heten
Dikke titel hoor! Toch heel wat origineler dan een 'Adapt or Die' xd
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
TSFH wrote: Dikke titel hoor! Toch heel wat origineler dan een 'Adapt or Die' xd
Laten we anders gewoon de titels van alle albums ooit gemaakt gaan vergelijken!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Millard Fillmore wrote:
TSFH wrote: Dikke titel hoor! Toch heel wat origineler dan een 'Adapt or Die' xd
Laten we anders gewoon de titels van alle albums ooit gemaakt gaan vergelijken!
Is goed, begin jij? We kunnen ook alleen van dit jaar doen aangezien zo wat de helft van al die albums dit jaar uitkomt of uitgekomen is?
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
Zamble wrote:CTRL.ALT.DELETE in de Afas Live! :love: :love: :love:
Waar zie je dit, ik kan er niks over vinden?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
kil
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Sneerfuljam2948 wrote:
Zamble wrote:CTRL.ALT.DELETE in de Afas Live! :love: :love: :love:
Waar zie je dit, ik kan er niks over vinden?
Nee het ging erover dat er geen nieuw Radical feest moet komen volgend jaar.
Dus ik sugereer maar wat haha
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Some roads will close where new ones will open.
To be continued...

Image
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Misschien ook handig als je erbij zet wie in de vredesnaam dit zijn?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Leonidas wrote:Some roads will close where new ones will open.
To be continued...

Image
Ecstatic
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 16 hours ago
Hoe vet ik AVIO ook vind, die gasten verdienen echt een groter podium :$ Benieuwd waar ze tekenen. Die support van Noisecontrollers doet ook veel vgm.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Hoe vet ik AVIO ook vind, die gasten verdienen echt een groter podium :$ Benieuwd waar ze tekenen. Die support van Noisecontrollers doet ook veel vgm.
eensch
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
View on YouTube

Hardwell flink aan het zeuren was op DJMag gisteravond!
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Zeuren? Die gast maakt complimenten over Atmozfears en zegt voor ZIJN publiek dat Atmo een veel betere producer is.

Ik kan hier alleen maar respect voor hebben.

"He doesn't get to play on the big festivals"

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, fucking Qlimax anthem/Defqon/Decibel mainstages... misschien niet de stages die Hardwell gewend is, maar hij heeft toch niks te klagen :lol:
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Wat hij zegt is dat DJMag dus een bullshit lijst is, hij geeft complimenten aan Atmozfears en Deorro dat het oneerlijk is dat zij nooit die lijst halen terwijl ze betere producers zijn dan hemzelf. Dat is toch redelijk zeuren op DJMag, maar inderdaad tof dat hij dit compliment aan Atmozfears geeft!
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 11 hours ago
Kwaliteit en dergelijke zijn als laatste belangrijk in de dj mag
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
Ja klopt, ook wel een flinke sneer naar Dj Mag, maar vgm was de insteek van de speech vooral om z'n respect te tonen naar Atmozfears.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 15 days ago
Dat mensen nog waarde hechten aan die lijst begrijp ik niet.

De line up van AMF was allang bekend (met de nummer 1 als special guest, toevallig stond iedereen in de line up behalve Martin Garrix) terwijl de stembussen nog open waren.

Het is een soort populariteitspoll welke ook nog niet eens helemaal eerlijk lijkt te verlopen.

Gaan we naar de 'hard' scene kijken dan zegt de positie van de top100 artiesten ook al genoeg.
Heel hardcore luisterend Nederland (en daarbuiten) stemt op Angerfist (want de bekendste) en Miss K8 (want vrouw).

Heel hardstyle luisterend Italië stemt op Zatox (veel meer heeft Italië ook niet meer te bieden nadat Technoboy, Tuneboy, Tatanka en Mondello niet meer zijn zoals vroeger)

Pak je Da Tweekaz, dan stemt vgm heel Scandinavië daarop.
Radical redemption is natuurlijk de grote man van de hele raw beweging. Hebben we nog Coone, die heeft België achter zich staan, en tot slot Brennan Heart nog, welke vooral bij (sorry voor de term) 'dagjesmensen' en gelegenheidsluisteraars enorm populair is.

De echte kwaliteit (welke met name hier op Hardtraxx wel erkend wordt) staat vervolgens weer veel lager.
Atmozfears is inderdaad een goede producer, maar ik kan er zo nog een aantal opnoemen welke nóg beter zijn (los van of hun stijl je aanspreekt of niet) en die artiesten komen dan jammer genoeg weer niet voor in de top100 lijst.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2023
Helemaal mee eens wat hierboven staat!
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
ShatterDJ wrote:
Jeroen23 wrote:
Mr Lellebel wrote:Wat een ontzettende kneus is die Mondello zeg, draait ook nooit volgens de richtlijnen en komt wanneer het hem zint...

Ooit een keer een discussie gehad met iemand hierover. Maar er is een reden volgens mij waarom hij soms niet komt opdagen. Hij zou ook op Tijdmachine draaien vorig jaar december, maar toen kwam die ook niet!
Als je over "een reden" begint dan kan je net zo goed die reden vertellen xd

Ja ik kon er even niet meer op komen, maar hij woont op Sicilië waar je dus blijkbaar maar 1x per dag naar het vaste land kan reizen.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Caine een 190bpm collab af heeft? >.<
View on Facebook
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Redman wrote:Caine een 190bpm collab af heeft? >.<
View on Facebook
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van Caine moet denken. Volgens mij is het wel een sympathieke gast, maar om nou te zeggen dat hij goede platen maakt. Alles klinkt hetzelfde.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Patjee410 wrote:
View on Facebook
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van Caine moet denken. Volgens mij is het wel een sympathieke gast, maar om nou te zeggen dat hij goede platen maakt. Alles klinkt hetzelfde.
Het is een top gozer, maar zijn oudere stijl van producen sloot wel mooi aan op theracords alleen het nieuwe misschien meer iets voor nightbreed/end of line

Toch kan ik zijn sets altijd waarderen.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
RTM93 wrote:
Patjee410 wrote:
View on Facebook
Het is een top gozer, maar zijn oudere stijl van producen sloot wel mooi aan op theracords alleen het nieuwe misschien meer iets voor nightbreed/end of line

Toch kan ik zijn sets altijd waarderen.
in zijn oudere platen zat vaak zon lekkere duistere sfeer in vond ik, dat wat een plaat als bijvoorbeeld lets get pillz totaal niet heeft. ook de kicks die die de laatste tijd gebruikt vind ik drie keer niks.
alleen saviour en no mercy vind ik wel leuke recente platen van m.
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago