Zaterdag stond die ook alleen, vond ik al vreemd.jeffrey2107 wrote:we hebben weer een duo dat uit elkaar gaat, deze keer is het jnxd
https://www.facebook.com/jnxdmusic/post ... 1328085635
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Mr Lellebel wrote:Wat een ontzettende kneus is die Mondello zeg, draait ook nooit volgens de richtlijnen en komt wanneer het hem zint...
Ooit een keer een discussie gehad met iemand hierover. Maar er is een reden volgens mij waarom hij soms niet komt opdagen. Hij zou ook op Tijdmachine draaien vorig jaar december, maar toen kwam die ook niet!
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Als je over "een reden" begint dan kan je net zo goed die reden vertellenJeroen23 wrote:Mr Lellebel wrote:Wat een ontzettende kneus is die Mondello zeg, draait ook nooit volgens de richtlijnen en komt wanneer het hem zint...
Ooit een keer een discussie gehad met iemand hierover. Maar er is een reden volgens mij waarom hij soms niet komt opdagen. Hij zou ook op Tijdmachine draaien vorig jaar december, maar toen kwam die ook niet!
hier een klein beetje uitgelegd, met name over tijdmachine vorig jaar.
CRAFT Festival 2016 – ‘Always Look on the Bright Side’ 30-07-2016 NDSM Werf, Amsterdam (page 17)
CRAFT Festival 2016 – ‘Always Look on the Bright Side’ 30-07-2016 NDSM Werf, Amsterdam (page 17)
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ja dat had ik toen wel gelezen, maar ik dacht misschien was er wel een andere redenKoen wrote:hier een klein beetje uitgelegd, met name over tijdmachine vorig jaar.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben bereid hier zelf wel wat dieper op in te gaan, mocht daar interesse in zijn. Maar dit is niet het topic daarvoor dus ik laat aan de mods wel over hoe of wat. Er zijn in ieder geval zaken die ik wel wil delen of waar ik vragen over wil beantwoorden m.b.t. de wereld achter de schermen.Nuracore wrote:Ben benieuwd naar het verhaal hier achterRickzel wrote:
Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.
Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Voila :Dark Pact wrote:Ben bereid hier zelf wel wat dieper op in te gaan, mocht daar interesse in zijn. Maar dit is niet het topic daarvoor dus ik laat aan de mods wel over hoe of wat. Er zijn in ieder geval zaken die ik wel wil delen of waar ik vragen over wil beantwoorden m.b.t. de wereld achter de schermen.Nuracore wrote:Ben benieuwd naar het verhaal hier achterRickzel wrote:
Zonde dat blijkbaar zijn "dream geshattered" is, wat een talent heeft die man, letterlijk al z'n releases van de afgelopen tijd vind ik geniaal.
Hopelijk pikt een label hem op, hij mag niet in de vergetelheid raken.
Stel je vraag: (page 493)
Heb er ook even 2 vraagjes geplaatst, geen idee of een volledige Q&A aan de orde kan zijn, maar dit lijkt me inderdaad wel even een geschikte plek om wat duidelijk te maken, wie weet kunnen de mods een samenvatting maken en het ergens plaatsen ofzo.
Ben erg benieuwd naar jouw verhaal, misschien gewoon een eigen topic hier in algemeen?Dark Pact wrote:Ben bereid hier zelf wel wat dieper op in te gaan, mocht daar interesse in zijn. Maar dit is niet het topic daarvoor dus ik laat aan de mods wel over hoe of wat. Er zijn in ieder geval zaken die ik wel wil delen of waar ik vragen over wil beantwoorden m.b.t. de wereld achter de schermen.
Inderdaad. Zou het ook niet zo wegstoppen tussen de random vragen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
JNXD
Dear friends,
We have something important to share with you all. There are times in everyone’s life when certain decisions need to be made. For us that time has come. After many fantastic experiences together, we now both feel it is time for a new step towards our individual careers. This means that we will go our separate ways from now on. Where does that leave JNXD you might ask? Well, as Laurens will be setting up a new project for himself, Alexander will continue with JNXD and ensures the music of JNXD will stay true to its nature. We really want to thank you all for everything, it truly means the world to us!
As this is an exciting time for both of us, we hope you will all keep supporting and sharing the love like you always have. And don't worry, new music is being completed as we speak!
See you all soon x
Alexander & Laurens
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Staat al een paar posts boven je 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
OepsMitzinator wrote:Staat al een paar posts boven je
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
De zondag van Militant Mayhem afgeblazen is.
Bron: RR Facebookpagina
Was misschien ook iets te veel van het goede. Tijdstip hielp denk ik ook niet.Rutgerrrw wrote:De zondag van Militant Mayhem afgeblazen is.
Er komt dus ook een radical feest in 2017.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Of een ander feest van Art of Dance?
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Zon tijdstip vind ik stuk beter dan in de nachtklapstoel wrote:Was misschien ook iets te veel van het goede. Tijdstip hielp denk ik ook niet.Rutgerrrw wrote:De zondag van Militant Mayhem afgeblazen is.
Nieuw Minus Militia anthem wordt gereleased op dat radical feest.
View on Facebook
Hoop dat het aan facebook video ligt, anders klinkt dat nummer echt belachelijk scheel
View on Facebook
Hoop dat het aan facebook video ligt, anders klinkt dat nummer echt belachelijk scheel
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
En dus ook nog een MM album erbijRickzel wrote:Nieuw Minus Militia anthem wordt gereleased op dat radical feest.
View on Facebook
Aangesproken worden met beste Radicals,

Album heet "MINUS MILITIA - MILITANT MAYHEM"tijntjuh120 wrote:En dus ook nog een MM album erbijRickzel wrote:Nieuw Minus Militia anthem wordt gereleased op dat radical feest.
View on Facebook
Pre-order:
http://store.minusismore.com/pre-order- ... ayhem.html