Het album van Caine is inderdaad erg gaaf.
Nu spreekt hij mij ook minder aan.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Caine is alleen populair door zijn baard en zijn manier van doen op Social Media, wat opzich wel grappig is soms
.
Als dat tegenwoordig de eisen zijn om te draaien op feesten dan kan iedereen wel DJ worden.
't is triest gesteld...
't is triest gesteld...
Helaas wel ja.. Echter merk wel dat de vraag naar oudere soort hardstyle weer terugkomt alleen je blijft altijd weer dat simpele volk overhouden die zo ruig mogelijk willen zijn en alles met een melodie afschrijft.ULTIMO wrote:Als dat tegenwoordig de eisen zijn om te draaien op feesten dan kan iedereen wel DJ worden.
't is triest gesteld...
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
HahahaLenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
Hahaha heerlijk. Zó mee eens.Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Inkakken is bij pakken maat.Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Gebroek alleen maar supercola...RTM93 wrote:Inkakken is bij pakken maat.Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.
Van wie dan?TSFH wrote:Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.komt het tegenwoordig wel zowat op neer ja, maar dit komt ook echt allemaal uit de hardcore overwaaien.
Angerfist en AoF droegen maskers, meer niet.
Ik bedoel eigenlijk dat er in de hardcore vaak mensen met van die outfits en maskers lopen. Dan heb ik het over het publiek he. En aangezien veel hardcore volk ook raw leuk vindt, zie je dat nu ook in de hardstyle/raw scene steeds meer. Maar kan het ook fout hebben. Ben niet heel bekend met hardcore feesten, maar als ik een keer bij een hardcore stage sta of beelden van hardcore feesten zie valt mij dat gewoon op.Broken Balance wrote:Van wie dan?TSFH wrote:Lenny wrote:Hardstyle is toch gewoon een kinderachtige scene waarin artiesten draaien met bomgordels, maskers, en legeroutfits. Doe gewoon en draai muziek. Stelletje idioten.komt het tegenwoordig wel zowat op neer ja, maar dit komt ook echt allemaal uit de hardcore overwaaien.
Angerfist en AoF droegen maskers, meer niet.
Headhunterz kijkt blijkbaar nog regelmatig op hardtraxx.
Bron: zijn twitter https://twitter.com/headhunterz/status/ ... 68?lang=nl
haha baasgeert3ssen wrote:Headhunterz kijkt blijkbaar nog regelmatig op hardtraxx.
Zou Atmozfears hier ook een 'troll'account hebben? 
Miwer en sain7 dan zeker?TSFH wrote:Zou Atmozfears hier ook een 'troll'account hebben?
Of hardstylboyLennard95 wrote:Miwer en sain7 dan zeker?TSFH wrote:Zou Atmozfears hier ook een 'troll'account hebben?
ThaBomba. wrote:Even IP check, mods. Tegen de regels
Hahaha
hoe fantastisch zou het zijn als Hardstylboy een gezamenlijke account van alle raw artiesten was om een statement te maken tegen alle heppiestijlz, en dat Miwer het antwoord was van de euforische kant. 
Zou ik echt kapot grappig en kapot triest vinden tegelijkertijd hahaRickzel wrote:Hahahahoe fantastisch zou het zijn als Hardstylboy een gezamenlijke account van alle raw artiesten was om een statement te maken tegen alle heppiestijlz, en dat Miwer het antwoord was van de euforische kant.