Topic om te ontwijken dusKoen wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/dj-mag-top-100-2016-t56036.html
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Collab tussen Blackburn, Aeros & Alphaverb
Als dit al geen reden zou zijn is het zeker een mooie bijkomstigheid. Degelijk denkwerk Davey.Daveytl wrote:Zouden Headhunterz zijn acties de laatste paar weken ook een soort stuntje zijn om hoog in de DJ MAG top 100 te eindigen?![]()
Hij gaf vorig jaar ook geen fucks op de lijst, waarom zou dat dit jaar wel het geval zijn?
Spoiler
En ja, ik weet dat het antwoord "geld' is...
Da's toch een klassieker? "Stem niet op mij" en dan gaan mensen het juist sneller doen want "omg hij is zo bescheiden" goede indruk etc etc.
nee maar nu is hij maximaal aan het throwbacken dat ie gold kreeg met colors.
Als je die punt wegdenkt, staat er toch enemies.. Dat het op .es eindigt hoeft verder niets te betekenen, geen garantie dat ze ook spaans zouden moeten zijnExterkate wrote:Hun website eindigt trouwens met .es? http://fearthepublicenemi.es/
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Wie.Exterkate wrote:Aanschouw de pakjes van Public Enemies
Links Hard Driver, rechts Digital PunkRTM93 wrote:Wie.Exterkate wrote:Aanschouw de pakjes van Public Enemies
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
De hardstyle scene is echt een grap aan het worden
Ik wacht eigenlijk nog op het moment dat er een duitser met een tekort snorretje een act lanceert.
-
S
Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denkenSkyscraper wrote:De hardstyle scene is echt een grap aan het worden
stefaneke wrote:Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denkenSkyscraper wrote:De hardstyle scene is echt een grap aan het worden.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
stefaneke wrote:Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denkenSkyscraper wrote:De hardstyle scene is echt een grap aan het worden.
Zolang dit soort acts een noemenswaardige fanbase kunnen opbouwen (met vooral buitenlanders vaak), zal er geen einde aan komen..
Het houd niet op, niet vanzelf..Norther66 wrote:Zolang dit soort acts een noemenswaardige fanbase kunnen opbouwen (met vooral buitenlanders vaak), zal er geen einde aan komen..
'Ik ga morgen weer lekker naar een Chinees die taarten het publiek in tieft toe, dat hardstyle is echt kinderachtig.'stefaneke wrote:Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denken.
of
'Morgen 10 uur naar dezelfde plaat luisteren op Awakenings. #ZinIn'
-
S
Best vette outfits!
Als de plaatjes ook nog een beetje okay klinken is er imo niks mis met z'n act. Veel toevoegen doet het ook niet maarja als het muzikaal maar okay is is z'n act on-stage ook geen probleem.
Als de plaatjes ook nog een beetje okay klinken is er imo niks mis met z'n act. Veel toevoegen doet het ook niet maarja als het muzikaal maar okay is is z'n act on-stage ook geen probleem.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:'Ik ga morgen weer lekker naar een Chinees die taarten het publiek in tieft toe, dat hardstyle is echt kinderachtig.'stefaneke wrote:Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denken.
of
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
Precies ditTiMOTHYb wrote:'Ik ga morgen weer lekker naar een Chinees die taarten het publiek in tieft toe, dat hardstyle is echt kinderachtig.'stefaneke wrote:Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denken.
of
Ik hoop dat t 35 graden is waar ze geboekt worden, lekker zweten 
Ik hoop dat ze niet geboekt wordenhurricane wrote:Ik hoop dat t 35 graden is waar ze geboekt worden, lekker zweten
Zo werkt dat niet he, al kan het voor een buitenstaander wel zo lijken. Toch denk ik dat voor een buitenstaander iets er beter uit kan zien als een beetje saai dan kinderachtig.TiMOTHYb wrote:'Morgen 10 uur naar dezelfde plaat luisteren op Awakenings. #ZinIn'