Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2478, 2479, 2480, 2481, 2482, 2483, 2484 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zo te zien zitten ze beiden in een restaurant, en ze zetten precious moments erbij. Dus waarschijnlijk zijn ze gewoon wat aan praten over vroeger. Maar zo staat de snap heel slim geplaatst waardoor het 10000x zo veel aandacht krijgt.

Illuminati confirmed.

Als je goed leest bij wat Headhunterz in z'n eerste post na Defqon zette, zei hij
"I want you all to know that despite the fact that I have taken a new direction and that it's important for me to be committed to that, I will never ever forget where I came from."

Aka, ik ben nog steeds 100% bezig met mijn nieuwe richting maar zal nooit vergeten waar ik vandaan kom.
Kortom hij is gewoon nog steeds het de zelfde muziek bezig alleen hij zal wellicht eens een extra hardstyle plaatje er op gooien.

Zou ik voor tekenen. 1 > 0 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zo te zien zitten ze beiden in een restaurant, en ze zetten precious moments erbij. Dus waarschijnlijk zijn ze gewoon wat aan praten over vroeger. Maar zo staat de snap heel slim geplaatst waardoor het 10000x zo veel aandacht krijgt.

Illuminati confirmed.

Als je goed leest bij wat Headhunterz in z'n eerste post na Defqon zette, zei hij
"I want you all to know that despite the fact that I have taken a new direction and that it's important for me to be committed to that, I will never ever forget where I came from."

Aka, ik ben nog steeds 100% bezig met mijn nieuwe richting maar zal nooit vergeten waar ik vandaan kom.
Kortom hij is gewoon nog steeds het de zelfde muziek bezig alleen hij zal wellicht eens een extra hardstyle plaatje er op gooien.


Precies dit. Ik verwacht echt geen terugkeer. Wellicht idd een hardstyle plaatje hier en daar. Marketingteam is in ieder geval goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuw plaatje zal wel leuk zijn, misschien dat hij op den duur hier en daar een Q feest mee pakt oid.
We zien het allemaal wel, ga me er verder ook niet druk om maken. Wordt het toch niet anders van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?


Kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Zamble schreef:
... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?


Kut


Heb je hem al gehoord dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Zamble schreef:
... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?


Kut


Het is merkbaar dat je ziek bent stan (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom dan lieve Daan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kut enter :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het stemmen voor de DJ Mag Top 100 weer begonnen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Het stemmen voor de DJ Mag Top 100 weer begonnen is?


Pff! Word er een beetje moe van als elk artiest elke dag er iets over gaat posten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Bereid je maar voor op de spam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met name die House deejay's zullen wel weer helemaal los gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Zamble schreef:
... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?


Kut


Bedankt man, hier hebben we iets aan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
LeDuif schreef:
Zamble schreef:
... Bass Chaserz bezig zijn met een remix van een oud nummer. Wat zal dit worden?


Kut


Bedankt man, hier hebben we iets aan :thumbsup:


Geen dank, sta je graag te woord (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haattraxx in kwadraat weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 17:04 
 
Hardtraxxer

Mees-89 schreef:
Joey schreef:
Het stemmen voor de DJ Mag Top 100 weer begonnen is?


toch maar even gestemd :) 1. Brennan Heart 2. Atmozfears 3. KSHMR 4. Headhunterz 5. Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Joey schreef:
Het stemmen voor de DJ Mag Top 100 weer begonnen is?


Pff! Word er een beetje moe van als elk artiest elke dag er iets over gaat posten..


algemeen/dj-mag-top-100-2016-t56036.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 12 november komt The Prophet met een speciaal feest om te vieren dat hij al 30 jarig in het vak zit.
All aboard the hype train: "hiervoor nodigt hij ook een handjevol artiesten uit die weg zijn gedreven van de hardstyle scene."

hard news

nou, laat maar komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:16 
 

Headhunterz kunnen we alvast noteren dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden Headhunterz zijn acties de laatste paar weken ook een soort stuntje zijn om hoog in de DJ MAG top 100 te eindigen? :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Op 12 november komt The Prophet met een speciaal feest om te vieren dat hij al 30 jarig in het vak zit.
All aboard the hype train: "hiervoor nodigt hij ook een handjevol artiesten uit die weg zijn gedreven van de hardstyle scene."

hard news

nou, laat maar komen


Hard News is ook een ster in hypes op gang brengen hoor, deze hele zin is nergens in de communicatie te vinden xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zouden Headhunterz zijn acties de laatste paar weken ook een soort stuntje zijn om hoog in de DJ MAG top 100 te eindigen? :x :x


Nog niet eens zo over gedacht, maar dat zou inderdaad wel heel goed mogelijk zijn.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 00:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard News als betrouwbare bron nemen idd.

Sommige mensen snappen niet dat ze dit soort dingen juist neerzetten om een hype te creëren. Zo wordt hun bericht populairder, dus meer aandacht en meer geld. Hard News is hier heel goed in.

Wat hun zeggen staat nergens idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2016 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hard News als betrouwbare bron nemen idd.

Sommige mensen snappen niet dat ze dit soort dingen juist neerzetten om een hype te creëren. Zo wordt hun bericht populairder, dus meer aandacht en meer geld. Hard News is hier heel goed in.

Wat hun zeggen staat nergens idd.


Het kan best waar zijn, de organisator van heeft zeer weinig likes op facebook dus kan het voor hun een handige set zijn om Hard News een bericht over het feest te laten plaatsen om zo veel meer bekend van het feest te krijgen, het zou niet de eerste keer zijn dat Hard News een grote primeur naar buiten zou brengen (ze waren bijvoorbeeld de eerste die op sociale media zeiden dat Partyraiser de decibel mainstage ging afsluiten, wat ook zo bleek te zijn).
Vorige  1 ... 2478, 2479, 2480, 2481, 2482, 2483, 2484 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen