Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2480, 2481, 2482, 2483, 2484, 2485, 2486 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:04 
 

Wist je dat: Sylence een Anthem maakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Wist je dat: Sylence een Anthem maakt :D

Cool voor hem! :D benieuwd voor welk feest dan. Een Amerikaans feest of Europees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Wist je dat: Sylence een Anthem maakt :D


Ja, voor Outlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Headhunterz met Brennan heart is.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Headhunterz met Brennan heart is.. :innocent:


Wens ze bij deze heel veel liefde en geluk samen, niet achter die 2 gezocht maar he wie ben ik om te oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fusionmania schreef:
Headhunterz met Brennan heart is.. :innocent:


Wens ze bij deze heel veel liefde en geluk samen, niet achter die 2 gezocht maar he wie ben ik om te oordelen


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
'Morgen 10 uur naar dezelfde plaat luisteren op Awakenings. #ZinIn'

Zo werkt dat niet he, al kan het voor een buitenstaander wel zo lijken. Toch denk ik dat voor een buitenstaander iets er beter uit kan zien als een beetje saai dan kinderachtig.

Daveytl schreef:
Ik ga liever naar een techno-feest dan dat ik naar Public Enemies, die act van The Prophet en dat soort ongein moet gaan. Oprotten met al die live-acts die niks speciaals doen en geen enkele vorm van originaliteit laten zien.

Dat was een grappie. En laat Jurheinenslamtek het maar niet horen! Eens met live-acts standpunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alphaverb is bezig met een remix van Aeros - Subculture
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dark Pact
Citaat:
ANNOUNCEMENT

As some of you may have noticed I am no longer a part of The Wishlist agency. I want to thank everything that Platinum Agency, Headliner Entertainment and The Wishlist Agency have done for me. I have seen some amazing events, stages and things while I was a part of their team and will never forget those moments.

But the time has come now to move on to a different chapter. From this point on I will do my own bookings (contact at [email protected]). So I'm asking all my fans and members of The Pact to please spread the word. Share this, like this, show it to your grandma. Whatever you do, it doesn't matter, but please help me to still ensure spots at amazing events to perform for you guys! Without you, there's no me and I want to thank you all for your continous support! Music is my passion and life. I will continue to make music and drop down awesome sets at events for you all!

‪#‎AlwaysPartOfThePact‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dan, ook hij gedumpt net als Festuca :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lekker dan, ook hij gedumpt net als Festuca :/

Idd, word je niet opgepakt door het grote publiek dan moet je er uit lijkt het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:
Inderdaad, wat moet je als buitenstaander wel niet van deze kinderachtige wannabe meuk denken :lol:.

'Ik ga morgen weer lekker naar een Chinees die taarten het publiek in tieft toe, dat hardstyle is echt kinderachtig.'

of

'Morgen 10 uur naar dezelfde plaat luisteren op Awakenings. #ZinIn'

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dark Pack
Citaat:
ANNOUNCEMENT

As some of you may have noticed I am no longer a part of The Wishlist agency. I want to thank everything that Platinum Agency, Headliner Entertainment and The Wishlist Agency have done for me. I have seen some amazing events, stages and things while I was a part of their team and will never forget those moments.

But the time has come now to move on to a different chapter. From this point on I will do my own bookings (contact at [email protected]). So I'm asking all my fans and members of The Pact to please spread the word. Share this, like this, show it to your grandma. Whatever you do, it doesn't matter, but please help me to still ensure spots at amazing events to perform for you guys! Without you, there's no me and I want to thank you all for your continous support! Music is my passion and life. I will continue to make music and drop down awesome sets at events for you all!

‪#‎AlwaysPartOfThePact‬


Zo jammer dit. En dan wel potentie zien in Unresolved >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is een hard wereldje, blijkt maar weer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spijtig... Weer een bevestiging dat de scene scheef in mekaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Niet ook dark pact weg, ik zie hem overigens wel ergens anders belanden.
End of line recordings of nightbreed Zou er goed aan doen hem op te pikken. (most wanted agency)

En dat Unresolved houdt echt niet lang stand. Als festuca al gedumpt is dan wacht Unresolved binnen een jaar het zelfde lot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat zo'n kans bij een agency van die grootte ook veel geld wordt ingehouden omdat hun je gewoon inkopen bij organisaties. Misschien doen Dark Pact en Festuca hier meer aan en houden ze zo meer over om dan later wel opgepakt te worden en zo meer fee over te houden.

Kan ook gewoon zijn dan het contract niet is verlengd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Ik denk dat zo'n kans bij een agency van die grootte ook veel geld wordt ingehouden omdat hun je gewoon inkopen bij organisaties. Misschien doen Dark Pact en Festuca hier meer aan en houden ze zo meer over om dan later wel opgepakt te worden en zo meer fee over te houden.

Kan ook gewoon zijn dan het contract niet is verlengd.

Als festuca en dark pact met voorbedachte rade weg gingen waren ze wel beter voorbereid en had dark pact niet gevraagd om zelfs je oma in contact te brengen met hem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Het draait tegenwoordig ook niet meer alleen om je producties maar ook om de rest van het totaal plaatje (zoals image en fanbase), denk dat dit bij Unresolved best een grote rol speelt. Ook al zullen velen hier het daar wel mee oneens zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2016 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
TiMOTHYb schreef:
'Morgen 10 uur naar dezelfde plaat luisteren op Awakenings. #ZinIn'

Zo werkt dat niet he, al kan het voor een buitenstaander wel zo lijken. Toch denk ik dat voor een buitenstaander iets er beter uit kan zien als een beetje saai dan kinderachtig.

Daveytl schreef:
Ik ga liever naar een techno-feest dan dat ik naar Public Enemies, die act van The Prophet en dat soort ongein moet gaan. Oprotten met al die live-acts die niks speciaals doen en geen enkele vorm van originaliteit laten zien.

Dat was een grappie. En laat Jurheinenslamtek het maar niet horen! Eens met live-acts standpunt

Mis ik iets? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het draait tegenwoordig ook niet meer alleen om je producties maar ook om de rest van het totaal plaatje (zoals image en fanbase), denk dat dit bij Unresolved best een grote rol speelt. Ook al zullen velen hier het daar wel mee oneens zijn. :P

Denk dat veel activiteit op social media ook een rol speelt tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godver dat is zonde van Dark Pact, vind zen setjes altijd heerlijk.
Helaas blijft het wel wachten op die ene hit die bij iedereen aanslaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Basshunterzz schreef:
Het draait tegenwoordig ook niet meer alleen om je producties maar ook om de rest van het totaal plaatje (zoals image en fanbase), denk dat dit bij Unresolved best een grote rol speelt. Ook al zullen velen hier het daar wel mee oneens zijn. :P

Denk dat veel activiteit op social media ook een rol speelt tegenwoordig.


Klopt, zoiets hoort tot het totaalplaatje wat ik benoemde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 02:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als dit betekent (wat ik vermoed) dat Dark Pact minder boekingen krijgt, zou ik dat zeer jammer vinden. Leuke producties en leuke setjes altijd! Ik vind hem juist heel veel potentie uitstralen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz op facebook

Citaat:
Wherever the journey goes from here, what happened two weeks ago will go with me.


https://www.facebook.com/Headhunterz/ph ... =3&theater

Aangezien alles wat heady op facebook zet tegenwoordig wel een WJD waard is :P
Vorige  1 ... 2480, 2481, 2482, 2483, 2484, 2485, 2486 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen