Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2477, 2478, 2479, 2480, 2481, 2482, 2483 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nutty Traxx
Citaat:
Who is ready for this???
A new sub label NTraxx Black coming very soon featuring some of the finest producers Nutty T, ConnecteD, Renegade System, Side E-Fect and the return of DJ Sam Punk and much more.
This label will be dedicated to the earlier sounds much like Saifam but with a modern and fresh touch combining dark experimental sounds of gated kicks, tech and hardstyle with the in house producers doing their own aliases plus some all new aliases.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
De wensen van mensen nemen het gevoel voor realisme af.


Mua, kan me er wel iets bij voorstellen dat sommige het denken. Zeker als hij ook nog eens random quotes als "Still bringing you the music that comes from within" gaat posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zamble schreef:
De wensen van mensen nemen het gevoel voor realisme af.


Mua, kan me er wel iets bij voorstellen dat sommige het denken. Zeker als hij ook nog eens random quotes als "Still bringing you the music that comes from within" gaat posten.

Vrij logische redenatie inderdaad. Heady liet ook zijn haar staan op het moment dat hij zich meer ging richten op andere genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Het marketing team achter heady vervuld echt geweldig werk.
Ook al doet hij het niet voor het geld, en hoeft hij dat ook niet, dit is wel marketing technische de beste stunt die je kan uithalen.

Geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het marketing team achter heady vervuld echt geweldig werk.
Ook al doet hij het niet voor het geld, en hoeft hij dat ook niet, dit is wel marketing technische de beste stunt die je kan uithalen.

Geniaal.

Mee eens. Niets is toevallig wat er de afgelopen week is gedaan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Nutty Traxx
Citaat:
Who is ready for this???
A new sub label NTraxx Black coming very soon featuring some of the finest producers Nutty T, ConnecteD, Renegade System, Side E-Fect and the return of DJ Sam Punk and much more.
This label will be dedicated to the earlier sounds much like Saifam but with a modern and fresh touch combining dark experimental sounds of gated kicks, tech and hardstyle with the in house producers doing their own aliases plus some all new aliases.


Heel erg benieuwd wat dit gaat brengen! Zou enorm welkom zijn dit soort sounds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het marketing team achter heady vervuld echt geweldig werk.
Ook al doet hij het niet voor het geld, en hoeft hij dat ook niet, dit is wel marketing technische de beste stunt die je kan uithalen.

Geniaal.


Absoluut waar!
Zullen ze iemand van de marketing afdeling van Heineken hebben geplukt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 12:16 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz op snapchat zegt dat hij een collab doet met iemand waar hij al vaker mee gewerkt heeft en ook zijn favoriet is, misschien wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Headhunterz op snapchat zegt dat hij een collab doet met iemand waar hij al vaker mee gewerkt heeft en ook zijn favoriet is, misschien wildstylez?

Precies waar ik ook aan dacht toen ik die snapvideo gisteren zag. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben wel al vaker in de studio samen gezeten de afgelopen tijd? Kwam alleen niets uit zover
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ze hebben wel al vaker in de studio samen gezeten de afgelopen tijd? Kwam alleen niets uit zover


Ze wilden toen ook wat voor WS' album doen maar kwam er niet van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 14:50 
 

ik hoop nog steeds dat ze beide versies van down with the hardstyle eens gaan releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 16:59 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
ik hoop nog steeds dat ze beide versies van down with the hardstyle eens gaan releasen


Hoop ik ook ja. Die is zo lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Headhunterz op snapchat zegt dat hij een collab doet met iemand waar hij al vaker mee gewerkt heeft en ook zijn favoriet is, misschien wildstylez?


Lijkt mij eerder Technoboy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:00 
 

iMark schreef:
Millard Fillmore schreef:
Headhunterz op snapchat zegt dat hij een collab doet met iemand waar hij al vaker mee gewerkt heeft en ook zijn favoriet is, misschien wildstylez?


Lijkt mij eerder Technoboy.


is er al een een headhunterz & technoboy collab geweest?

Edit TNT & Headhunterz - Synergy >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The prophet dus :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
The prophet dus :surrender:

Hij zegt op snap niet heel duidelijk dat hij daar een collab mee maakt. Maar het zal denk ik dan wel zo zijn :P
Ben benieuwd, kan wel mooi worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom moet alles wat Headhunterz doet tegenwoordig aan Hardstyle gekoppeld worden? :lol:
Kan toch net zo goed een House naam zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 20:49 
 
Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
ik hoop nog steeds dat ze beide versies van down with the hardstyle eens gaan releasen

Sws, maar die radio edit kan je opzich ook wel inmixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik hoop nog steeds dat ze beide versies van down with the hardstyle eens gaan releasen

Sws, maar die radio edit kan je opzich ook wel inmixen


of zelf een simpele intro voor zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:20 
 

moet ie wel een beetje goede kwaliteit zijn en dat lukt alleen met de credible mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.instagram.com/p/BHfbd3yh6xB ... theprophet

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2016 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

HEADY & PROPPY, graag!! :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha het zal toch niet gebeuren, Headhunterz die na zijn terugkeer op Defqon nu ook weer Hardstyle gaat maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 00:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zo te zien zitten ze beiden in een restaurant, en ze zetten precious moments erbij. Dus waarschijnlijk zijn ze gewoon wat aan praten over vroeger. Maar zo staat de snap heel slim geplaatst waardoor het 10000x zo veel aandacht krijgt.

Illuminati confirmed.

Als je goed leest bij wat Headhunterz in z'n eerste post na Defqon zette, zei hij
"I want you all to know that despite the fact that I have taken a new direction and that it's important for me to be committed to that, I will never ever forget where I came from."

Aka, ik ben nog steeds 100% bezig met mijn nieuwe richting maar zal nooit vergeten waar ik vandaan kom.
Kortom hij is gewoon nog steeds het de zelfde muziek bezig alleen hij zal wellicht eens een extra hardstyle plaatje er op gooien.
Vorige  1 ... 2477, 2478, 2479, 2480, 2481, 2482, 2483 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen