Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Rowanbass wrote:
Royvn_ wrote:Maten van mij die op de vriendencamping van defqon stonden mee hebben gedaan met die wedstrijden en daar 37 (aantal personen waarmee ze op de vriendencamping staan) vrienden camping tickets voor defqon 2017 mee hebben gewonnen.

Niemand kwam opdagen dus waren zij automatisch de winnaars.
Prijs werd idd uitgereikt door Hans Kazan.
Wij waren met 34 man en er kwamen wel mensen. Een aantal teams in de finale en moesten op de zondag 3 tokens verzamelen in de Blue de Black en the Big chill. Daarna naar Hans Kazan toe en voilà, 34 vriendencamping tickets gewonnen voor volgend jaar!
Juah dat bedoelde ik, was beetje verdraaid :p
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Rowanbass wrote:
Royvn_ wrote:Maten van mij die op de vriendencamping van defqon stonden mee hebben gedaan met die wedstrijden en daar 37 (aantal personen waarmee ze op de vriendencamping staan) vrienden camping tickets voor defqon 2017 mee hebben gewonnen.

Wij waren met 34 man en er kwamen wel mensen. Een aantal teams in de finale en moesten op de zondag 3 tokens verzamelen in de Blue de Black en the Big chill. Daarna naar Hans Kazan toe en voilà, 34 vriendencamping tickets gewonnen voor volgend jaar!
Heb Bob nog nooit zo buiten adem gezien later op de UV, hij had er nog steeds zwaar mee :lol:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
ErikZ wrote:
Rowanbass wrote:

Heb Bob nog nooit zo buiten adem gezien later op de UV, hij had er nog steeds zwaar mee :lol:
Goed dat jullie zo hard rende, want kort erna kwamen de andere teams aangesprint (allen bekaf haha).
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Unkind heeft wellicht/waarschijnlijk getekend bij Spoontech Records.
Unkind wrote:DREAMS COME TRUE!
I signed with one of the most important label in the raw scene!!
Can you guess which one?
Hij bevestigt zelf in de comments dat het niet om Gearbox gaat. Vazard liked zijn pagina en heeft een track van hem gedraaid op Defqon. Ik ben benieuwd in ieder geval.
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
... Headhunterz vermoedelijk zijn kop heeft kaalgeschoren en dat dit een legitieme statement is dat hij per direct weer terug komt in de Hardstyle scene?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lunatic wrote:... Headhunterz vermoedelijk zijn kop heeft kaalgeschoren en dat dit een legitieme statement is dat hij per direct weer terug komt in de Hardstyle scene?
:lol:

Ja jong

Toen hij een Justin Bieber kapsel nam was het ook een duidelijk statement dat hij op jonge meisjes viel
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Lunatic wrote:... Headhunterz vermoedelijk zijn kop heeft kaalgeschoren en dat dit een legitieme statement is dat hij per direct weer terug komt in de Hardstyle scene?
Meer wat voor in het hype train topic :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik vind het absoluut geen aannemelijke argumentatie. :')
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Image

Het lijkt me wat te weinig voor al zn haar :D
Maar t zou wel vet zijn als hij t heeft gedaan :thumbsup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Minus Militia:
We’re gonna release an EP!
Including our track MASTERS!
Chain Reaction:
A remix of one of my tracks✔️
Brand new Chain track mash up✔️
Collab @Artifact_NL on It's way✔️ New solo in the pipeline ✔️

On a roll.....
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
hurricane wrote:
Image

Het lijkt me wat te weinig voor al zn haar :D
Maar t zou wel vet zijn als hij t heeft gedaan :thumbsup:
Hij heeft na Defqon duidelijk gezegd dat ie dat niet gaat doen, komt jij met deze onzin :lol:
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Apr 2019
Er een bass protocol spoontech special, main concern afscheidsfeestje komt?

* bid met me mee dat dit niet in september/oktober is.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Crippled wrote:Er een bass protocol spoontech special, main concern afscheidsfeestje komt?

Afgelopen jaar was de Spoontech special op 28 november, verwacht hem nu dus ook in dat weekend. Daarnaast staat er in de aankondiging ook 'deze winter'.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Basshunterzz wrote:
Crippled wrote:Er een bass protocol spoontech special, main concern afscheidsfeestje komt?

Afgelopen jaar was de Spoontech special op 28 november, verwacht hem nu dus ook in dat weekend. Daarnaast staat er in de aankondiging ook 'deze winter'.
Als het maar niet een week later tijdens pandemonium is, want dan ga ik echt huilen :cry:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik denk dat hun wel weten wat Winter is, dus zal het wel eind December <-> Februari wezen.
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Broken Balance wrote:Ik denk dat hun wel weten wat Winter is, dus zal het wel eind December <-> Februari wezen.
Maar dit is toch de 'final year' voor main concern, dus ik verwacht niet dat het dan volgend jaar wordt
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Op Fb zeiden ze op 13 febuari "in exactly one year" bij hun aankondiging dus zal wel ervoor zijn.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Magnetron wrote:Minus Militia:
We’re gonna release an EP!
Including our track MASTERS!
Chain Reaction:
A remix of one of my tracks✔️
Brand new Chain track mash up✔️
Collab @Artifact_NL on It's way✔️ New solo in the pipeline ✔️

On a roll.....
The Machine remix van Out With A Bang!
Hardtraxxer
739 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
https://www.instagram.com/p/BHXD5gmAh_K ... eadhunterz

...Headhunterz wél zijn haar heeft gemillimeterd.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
haha halve hardstyle wereld komt klaar door het kale bolletje van Heady.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Wat kunnen mensen toch ongelofelijk complot denken zeg. :lol:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
De wensen van mensen nemen het gevoel voor realisme af.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago

Al is het op dinsdag middag 14:00uur ik ben er bij.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Het feest zal in de winter gegeven worden. Ik gok als laatste Main Concern optreden dus zal wel in november/december zijn.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
MelvinFR wrote:Het feest zal in de winter gegeven worden. Ik gok als laatste Main Concern optreden dus zal wel in november/december zijn.
De winter begint pas op 21 december he ;)