Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2469, 2470, 2471, 2472, 2473, 2474, 2475 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Mijn hemel...

Afbeelding


Fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 20:40 
 

nice :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n nietszeggende act. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Fixed.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
TheJoker schreef:

Citaat:
‘Ik ken hem van een sessie in New York, omdat ik voor best veel grote artiesten uit de EDM-wereld produceer...'


Hahaha! xd


Wait what? Daar heb ik dus echt keihard overheen gelezen :huh: Iemand meer info?


Naja verbaast me niks. Code Black heeft ook wat house nummers op Spinnin' Records staan zei die. Dus verbaast me niks als die mensen, die veel meer kunnen dan alleen hardstyle produceren, ook house nummers maken en ze desnoods verkopen. Aangezien ze er zelf niks mee kunnen. Want ja, als jij als hardstyle dj house eruit gooit "kuch headhunterz kuch" dan krijg je mega haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 11:11 
 

Naar mijn idee speelt ook de emotie in de muziek een beetje een rol dat raw snel 12/13 gevonden word. De meeste raw platen zijn puur gemaakt om gwn flink te beuken en komt vrij weinig emotie bij kijken. Bij euforisch platen heb je (ik sowieso) vrij vaak dat een plaat je nog wel eens emotioneel weet te raken. Omdat zulke platen op je emotie spelen word je het ook veel minder snel zat en wil je er juist meer van horen dan een plaat waar je alleen maar even op beukt en waar verder niks bij komt kijken qau gevoel en dergelijke.

B-front bijvoorbeeld legt vaak nog wel die portie gevoel, emotie en sfeer in zijn platen en de meeste mensen hier kunnen daar ook maar geen genoeg van krijgen. Neemt niet weg dat B-front al geruime tijd de zelfde sounds en formules gebruikt om zijn tracks te maken en op te bouwen. Dit is inpincipe niks vernieuwender meer dan wat Digital Punk doet maar dat wordt je wel zat en wat B-front doet niet.

Ik denk dat in werkelijkheid het verschil in 12/13 tussen euforisch en raw helemaal niet eens zo groot is. Je hebt aan beide kanten artiesten die vernieuwend zijn en je hebt ook aan beide kanten artiesten die eigenlijk niks nieuws brengen. Omdat raw tegenwoordig zo populair is zie je dat die 12/13 dj's ook erg veel geboekt worden waar dat aan de euforische kant niet het geval is. Doordat je deze heren vaker op stage ziet staan krijg je al sneller het idee dat de raw vrij 12/13 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is 12/13?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is 13/12?


13 december?

OT: wat Sander zegt kan ik me heel erg in vinden. het gelukkige gevoel in mn buik kan ik wel krijgen van euforische hardstyle, niet van raw. terwijl ik goeie raw ook goed kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 11:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SVB schreef:
De meeste raw platen zijn puur gemaakt om gwn flink te beuken en komt vrij weinig emotie bij kijken.


Dan heb je mij nog nooit zien janken bij iedere Warface plaat... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 11:46 
 

TheJoker schreef:
SVB schreef:
De meeste raw platen zijn puur gemaakt om gwn flink te beuken en komt vrij weinig emotie bij kijken.


Dan heb je mij nog nooit zien janken bij iedere Warface plaat... :cry:

van het lachen zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ook zijn we er nogal goed in om te haten op hypes.

Overigens vind ik het wat apart om het verschil direct op emotie te gooien, dat is gewoon persoonsgebonden.
Als voorbeeld kijk ik een Delete VIP set op Qapital een half uur lang met kippenvel, een ander walgt ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht van Neroz:
Bron: Facebook Neroz

''Dear fans,

I know it's been quiet around me for the past months, no activity on social media (Facebook, Twitter, Instagram) and therefore i'm coming with an update;

At first i would like to thank you all for the support you gave me during the last period (fans, artists, friends, goldfish) thanks for all the messages and massive support!
But i need to clear things up right now because people starting to question things.

The good news: I got 4 cool gigs coming up!

sa 18-06 Neroz | Stereo Sunday Pre Party @ het Moment - VENRAY, NL
su 10-07 till 27-07 | Resident @ Qountdown Mallorca, ESP
sa 05-08 Neroz | NATURE ONE@ Raketenbasis Pydna - Kastellaun, DE
sa 17-09 Neroz | Immunity@ Sportpark De Wieen - Venray, NL

The best news:
I'm cured from the lyme disease (as far as the doctors and blood tests can tell) ,so Hurray!
The bad news:
Ever since i got sick with the lyme disease i started losing interest in producing Hardstyle. I doubt it has something to do with the disease, but it happened afterwards.
As you may udnerstand i cannot force myself into producing something pure gold, because quality is ALWAYS over quantity (always). That has always been important to me.
Perhaps it's the lack of inspiration, perhaps it's the lack of interest in the music itself, perhaps a combination of both.. at this point, i'm not so sure.

These couple of months ahead will have a few bookings as you can see above, but i also will be intending some festivals as a guest, perhaps this will boost my interest and inspiration.. who knows right? it has been too long the last time i did that.
Although i'm still producing, it's not hardstyle at the moment and i cannot promise anyone that i will be on a short period. I'm not saying i quit producing hardstyle but i'm figuring out what kind artist i would like to become.
Massive shout out to Dirty Workz and Structure Agency for giving me this time to think about future plans.
Considering my latest track "Machinegun":
This track WILL be released, i promise to finish it as soon as possible, even if that means i'll have to force my a*s to the studio.
This is not a goodbye, this is just an update..

Greetings,

Your "Man of God"

Steven''
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 18:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Citaat:
Collabing today with a quite surprising legend. Out of the box
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Noisecontrollers
Citaat:
Collabing today with a quite surprising legend. Out of the box


Audiofreq misschien?

https://www.facebook.com/audiofreqdj/videos/1197494230281798/

Audiofreq schreef:
Noisefreq in full effect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 12:58 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 13:39 
 

dus wze verhuizen naar een plaats die er naast ligt :huh: oke nuttig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dus wze verhuizen naar een plaats die er naast ligt :huh: oke nuttig

Haha wat is dit nou voor reactie joh. Lekker zeiken terwijl je onwetend bent wat de motivatie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dus wze verhuizen naar een plaats die er naast ligt :huh: oke nuttig


Lijkt me handiger dan verhuizen naar Roemenië ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
jeffrey2107 schreef:
dus wze verhuizen naar een plaats die er naast ligt :huh: oke nuttig

Haha wat is dit nou voor reactie joh. Lekker zeiken terwijl je onwetend bent wat de motivatie is.

Deze keerl staat al heel lang op de negeerlijst, deef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears geeft 75 usb sticks weg met unreleased tracks : :woot:
Hopelijk komen we te weten welke dat dan zijn
En nog beter zou zijn dat er "ergens" op het internet terecht komen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2016 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Atmozfears geeft 75 usb sticks weg met unreleased tracks : :woot:
Hopelijk komen we te weten welke dat dan zijn
En nog beter zou zijn dat er "ergens" op het internet terecht komen -.-


Dat gaat volgens mij echt wel gebeuren hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2016 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Naar mijn idee speelt ook de emotie in de muziek een beetje een rol dat raw snel 12/13 gevonden word. De meeste raw platen zijn puur gemaakt om gwn flink te beuken en komt vrij weinig emotie bij kijken. Bij euforisch platen heb je (ik sowieso) vrij vaak dat een plaat je nog wel eens emotioneel weet te raken. Omdat zulke platen op je emotie spelen word je het ook veel minder snel zat en wil je er juist meer van horen dan een plaat waar je alleen maar even op beukt en waar verder niks bij komt kijken qau gevoel en dergelijke.

B-front bijvoorbeeld legt vaak nog wel die portie gevoel, emotie en sfeer in zijn platen en de meeste mensen hier kunnen daar ook maar geen genoeg van krijgen. Neemt niet weg dat B-front al geruime tijd de zelfde sounds en formules gebruikt om zijn tracks te maken en op te bouwen. Dit is inpincipe niks vernieuwender meer dan wat Digital Punk doet maar dat wordt je wel zat en wat B-front doet niet.

Ik denk dat in werkelijkheid het verschil in 12/13 tussen euforisch en raw helemaal niet eens zo groot is. Je hebt aan beide kanten artiesten die vernieuwend zijn en je hebt ook aan beide kanten artiesten die eigenlijk niks nieuws brengen. Omdat raw tegenwoordig zo populair is zie je dat die 12/13 dj's ook erg veel geboekt worden waar dat aan de euforische kant niet het geval is. Doordat je deze heren vaker op stage ziet staan krijg je al sneller het idee dat de raw vrij 12/13 is.



Dat kan voor iemand ook een gevoel geven. Ik heb persoonlijk niks met zweverige Hardstyle als ik een drukke/stress periode heb gehad. Dat geeft voor mij geen voldoening, ik zie Raw als een uitlaatklep. Even alles eruit gooien en ja hoe harder en lomper hoe beter. Dan maar de hele dag 13 in een dozijn tracks aan moeten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 10:50 
 
Artiest

Nieuwe show van The Funky Cat is up! :)

hardtrance/the-funky-cat-hosted-by-geck-o-episode-09-t55678.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
, ik zie Raw als een uitlaatklep. Even alles eruit gooien en ja hoe harder en lomper hoe beter. Dan maar de hele dag 13 in een dozijn tracks aan moeten horen

Hier hoor ik ook bij. :thumbup:
Vorige  1 ... 2469, 2470, 2471, 2472, 2473, 2474, 2475 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen