Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2468, 2469, 2470, 2471, 2472, 2473, 2474 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
En steek lekker je kop in het zand meneer Fabian maar Raw is wel degelijk vier a vijf stappen groter momenteel qua fanbase dan de mainstream. Dus ga eens lekker bij jezelf te rade voor je andere bij b2s de schuld geeft.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.


HAHA nee.

Een Noisecontrollers & Wildstylez zijn alsnog groter dan een Warface en een Radical Redemption

RTM93 schreef:
Lekker makkelijk de Raw bashen net als wasted penguins maar de mainstream meuk is nog eentoniger en slapper dan 5 dagen oude koffie.


Ja dan pak je er ook een. Als ik heel MiM pak lijkt ook alles op elkaar en is het bovendien ook nog eens allemaal gejat van Angerfist. En dan mag je je indenken dat de hele raw bijna op die sound is gebouwd, van hardcore want Warface was ook eens een hardcore producer. Dus ja, Wasted Penguinz mag dan een eentonige sound hebben maar die hebben ze tenminste zelf gemaakt. Net als een Da Tweekaz bijvoorbeeld.

En op artiesten gebaseerd zit er in de algehele mainstream nog steeds meer variatie dan de algehele raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Jongens, kom op. Knock Out is afgelast, omdat B2S zijn zaken niet op orde had. De battles die er altijd waren zijn dit jaar vervangen voor 'gewone' b2b setjes. Slechte marketing en het concept veranderen hebben Knock Out kapot gemaakt. B2S geeft vervolgens de schuld aan de euphorische HS terwijl het probleem echt bij hen lag. Dit is ook precies wat ik lees bij Brennan Heart.

RTM93 schreef:
Lekker makkelijk de Raw bashen net als wasted penguins maar de mainstream meuk is nog eentoniger en slapper dan 5 dagen oude koffie.

RTM93 schreef:
En steek lekker je kop in het zand meneer Fabian maar Raw is wel degelijk vier a vijf stappen groter momenteel qua fanbase dan de mainstream. Dus ga eens lekker bij jezelf te rade voor je andere bij b2s de schuld geeft.

Holy shit. Hoe diep zit dit je wel niet?

Ach enige wat ik het laatste half jaar hoor is huilie huilie van bepaalde artiesten, ook wildstylez bijv. Deze jongens verdienen dan nog wel genoeg in het buitenland. Maar de scène loopt daar ook wel jaren achter. Ze moeten gewoon eens bij hunzelf te rade gaan zoals ik al zei. Enige wat de hele fucking scène doet is vingertje wijzen maar een enkeling die er daadwerkelijk wat aan probeert te doen. En diezelfde artiesten zwijgen die pogingen dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij huil jij nu het hardst hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:
En steek lekker je kop in het zand meneer Fabian maar Raw is wel degelijk vier a vijf stappen groter momenteel qua fanbase dan de mainstream. Dus ga eens lekker bij jezelf te rade voor je andere bij b2s de schuld geeft.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.


HAHA nee.

Een Noisecontrollers & Wildstylez zijn alsnog groter dan een Warface en een Radical Redemption


Alleen is de interactie veel meer bij RR en WF, waardoor het natuurlijk groter lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Knap hoe je door wat loze statements de boel helemaal om kunt draaien. B2S is eindverantwoordelijk voor het totale falen van het KO-concept. Brennan Heart was zowel in 2014 als in 2011 een artiest die volop aan het concept meedeed. Nu geeft hij aan dat ze door het concept te verwerpen de boel hebben laten klappen en wil jij het weer op een ellendecore vs mainstream discussie gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.


Ik doel ook meer op dingen waarvan we nu niet eens wisten dat ze bestonden, soort van onmogelijke geluiden. Er is vast wel een producer die wat van dit soort dingen om weet te zetten in geluid, en hierdoor wat vernieuwing krijgen. Om weer even terug te vallen op de docu: CTR ALT DLT van NC bijv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.


Ja want alleen je kick laten afspelen zonder screech/melodie wat dan ook is vernieuwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
PNXRMX schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.


Ja want alleen je kick laten afspelen zonder screech/melodie wat dan ook is vernieuwend.


Als we het nu toch over nieuwe/'onmogelijke' geluiden hebben, zou ik Delete zeker benoemen. Ik denk dat menig producer zich afvraagt hoe bijvoorbeeld Delete zijn kicks maakt. Illusionisme mis ik een beetje in de hardstyle; je hoort een enorm vette sound of kick en je vraagt je af: 'hoe maakt hij dat toch? '.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.

Je bedoelt ruimte in het spectrum. Omdat er het liefst zo min mogelijk omheen moet? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
PNXRMX schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Die vernieuwing zit allemaal aan de raw kant - daar heb je eigenlijk veel meer vrijheid qua kicks.


Ik doel ook meer op dingen waarvan we nu niet eens wisten dat ze bestonden, soort van onmogelijke geluiden. Er is vast wel een producer die wat van dit soort dingen om weet te zetten in geluid, en hierdoor wat vernieuwing krijgen. Om weer even terug te vallen op de docu: CTR ALT DLT van NC bijv.


Laatste keer dat ik zoiets meemaakte was toen ik voor het eerst Chain Reaction - The Record Breaking hoorde op Hard Bass 2013 en ik dacht dat het een nieuwe Thera plaat was >.< , gelukkig heeft hij dat niet té vaak meer gebruikt daarna, maar op dat moment was dat wel even een uniek kickje.

Heeft verder weinig met deze discussie te maken, maar hee... lekker afdwalen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart heeft volkomen gelijk met zijn statement over KO. Kan me nog goed herinneren in het feest topic van KO dat iedereen al commentaar had op het nieuwe concept en dat heeft de das omgedaan. Over de raw hardstyle ben ik het ook eens. Ik hoop ook zo snel mogelijk dat die rage voorbij gaat. De euforische hardstyle vind ik op dit moment sinds 4 jaar ook weer heel interessant en ik vermaak me hier prima op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:00 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Alleen een andere invalshoek zou al zoveel verschil maken, denk bijvoorbeeld aan vorig jaar Solar. Vind dat NCBM wel echt goed bezig is op dit moment. Zelfde geldt voor Phuture Noize aan de andere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rutgerrrw schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Alleen een andere invalshoek zou al zoveel verschil maken, denk bijvoorbeeld aan vorig jaar Solar. Vind dat NCBM wel echt goed bezig is op dit moment. Zelfde geldt voor Phuture Noize aan de andere kant.

Er komen nog zeker interessante tracks van de raw kant. Phuture Noize & Prefix & Density doen het dit jaar echt heel goed. Of course natuurlijk houd ik nog van de platen die Spoontech released, verder ook benieuwd naar de nieuwe platen van D&R. Want daar hoor je echt heel weinig van terwijl die volop bezig zijn. Daar komt binnenkort ook een lading tracks vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Alleen een andere invalshoek zou al zoveel verschil maken, denk bijvoorbeeld aan vorig jaar Solar. Vind dat NCBM wel echt goed bezig is op dit moment. Zelfde geldt voor Phuture Noize aan de andere kant.


Precies dit! Kijk ook uit naar het Audiofreq album, heb zoveel snippets voorbij horen komen op zn snapchat, van elk genre, subgenre, alles daarbuiten, etc. Die man denkt ook echt wel out of the box. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:44 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Rutgerrrw schreef:
sonnebloem schreef:
Eens, alleen wacht ik nog wel op echt iets nieuws in de scene, aan beide kanten. Een kick die jezelf niet voor kan stellen of een andere geluid. Net zoals ze zeggen in de NC docu, dat een producer zover voor loopt met andere nieuwe geluiden waarvan de anderen niet eens weten hoe ze het moeten maken.


Alleen een andere invalshoek zou al zoveel verschil maken, denk bijvoorbeeld aan vorig jaar Solar. Vind dat NCBM wel echt goed bezig is op dit moment. Zelfde geldt voor Phuture Noize aan de andere kant.


Precies dit! Kijk ook uit naar het Audiofreq album, heb zoveel snippets voorbij horen komen op zn snapchat, van elk genre, subgenre, alles daarbuiten, etc. Die man denkt ook echt wel out of the box. :cool:


Audiofreq heb ik zelf wat minder mee, maar het kan maar zo zijn dat op dat album ineens een paar hele vette platen komen te staan. Vind Phuture Noize en P&D wel echt een heerlijke stijl hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:


Citaat:
‘Ik ken hem van een sessie in New York, omdat ik voor best veel grote artiesten uit de EDM-wereld produceer...'


Hahaha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:

Citaat:
‘Ik ken hem van een sessie in New York, omdat ik voor best veel grote artiesten uit de EDM-wereld produceer...'


Hahaha! xd


Wait what? Daar heb ik dus echt keihard overheen gelezen :huh: Iemand meer info?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik ook benieuwd naar. Zo zie je maar dat Hardstyle producers ver voorop lopen op het gebied van producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens The Joker doet Brennan Heart niks zelf en steelt ie alles.

Ik moet zeggen er is boven mij enorm veel Rawstyle verdedigd... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 16:25 
 

sonnebloem schreef:
TheJoker schreef:

Citaat:
‘Ik ken hem van een sessie in New York, omdat ik voor best veel grote artiesten uit de EDM-wereld produceer...'


Hahaha! xd


Wait what? Daar heb ik dus echt keihard overheen gelezen :huh: Iemand meer info?


#1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jack of Sound sound een stambeeld verdiend? :loving:

https://www.facebook.com/MashupJack/vid ... 951316152/

Wat een baas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn hemel...

Afbeelding
Vorige  1 ... 2468, 2469, 2470, 2471, 2472, 2473, 2474 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen