Da Tweekaz & Code Black collab
Bron: Snapchat
Bron: Snapchat
Fusionmania wrote:Max Enforcer en Wildstylez in de studio zitten
Niemand zit hier toch op te wachten. Is er echt nog serieuze belangstelling voor Zatox in Nederland?Hard Invasion wrote:Zatox komt met een album.
Bron: https://www.facebook.com/djzatox/videos ... 727141064/
Hoort toch nog eentje bij, kan ff niet op de naam komen..?Royvn_ wrote:Radical, Angerfist, Crypsis, Dyprax en Bloodcage samen als Denekamps Gespuis Airforce Festival gaan afsluiten
Ja MC Prozac, maar dat is BloodcageRTM93 wrote:Hoort toch nog eentje bij, kan ff niet op de naam komen..?Royvn_ wrote:Radical, Angerfist, Crypsis, Dyprax en Bloodcage samen als Denekamps Gespuis Airforce Festival gaan afsluiten
Was verder al inderdaad tijdje bekend. Kijk erg naar denekamps gespuis uit. Eerste keer live mee maken.
Oh kan wel, was fucking hard op the one man army!RTM93 wrote:Hoort toch nog eentje bij, kan ff niet op de naam komen..?Royvn_ wrote:Radical, Angerfist, Crypsis, Dyprax en Bloodcage samen als Denekamps Gespuis Airforce Festival gaan afsluiten
Was verder al inderdaad tijdje bekend. Kijk erg naar denekamps gespuis uit. Eerste keer live mee maken.
Ik gok Sub Sonik.JB12394 wrote:E-force een remix heeft gemaakt van Sub Sonik - MF Psycho..
Open The Gates heeft ook een remix gekregen maar hij mocht nog niet zeggen van wie de remix is.
Zou het vet vinden als MF Psycho tegelijk met de remix gereleased wordt.JB12394 wrote:E-force een remix heeft gemaakt van Sub Sonik - MF Psycho..
Open The Gates heeft ook een remix gekregen maar hij mocht nog niet zeggen van wie de remix is.
Typisch DP in welke periode? De laatste tijd vind ik hem dus weer heel interessante producties hebben. Sta op zich ook wel open voor een DP remix hiervan.yowan wrote:Open The Gates remix op intents gehoord, klonk wat mij betreft als typisch Digital Punk
Basshunterzz wrote:https://www.instagram.com/p/BGkgJDYvkSN/?taken-by=dj_kataklism
Typhoon heeft zijn naam verandert naar DJ Kataklism en komt nu met de hashtag #RawKore