Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2467, 2468, 2469, 2470, 2471, 2472, 2473 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 08:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Lennard95 schreef:

Nee bedankt. Wil je een setje gaan luisteren, moet je vervolgens eerst 2 minuten naar een zaaddodende reclame van Delta LLoyd of Kruidvat gaan kijken. Ik hou niet van die commerciele rommel, doe mij maar gewoon soundcloud.


Betalen kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 11:40 
 
Hardtraxxer

http://www.youredm.com/2016/03/25/room- ... d-service/

Soundcloud wordt ook betalend binnenkort dus het is een beetje van twee kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Lennard95 schreef:

Nee bedankt. Wil je een setje gaan luisteren, moet je vervolgens eerst 2 minuten naar een zaaddodende reclame van Delta LLoyd of Kruidvat gaan kijken. Ik hou niet van die commerciele rommel, doe mij maar gewoon soundcloud.

Webplayer + Adblock gebruiken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

verkleed partij alarm

joepieee

https://www.youtube.com/watch?v=re3s3PSj3OQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wickedminds.IT :nono:

logo heeft ook wel wat weg van DT logo, niet dat het gerelateerd is, maar viel me op
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wickedminds.it staat geregistreerd op de naam Stefano Soprani, oftewel DJ Dek, en DJ Dek is weer bekend van Noize Suppressor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat het vreselijk gaat falen. Opbokken met die inspiratieloze meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Als het net zo'n succes wordt als scary clowns hoor je daar niets meer van binnekort :lol: :whistle:




--


italianen...
:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel amateuristischer gaat het niet worden, 'scary clowns' wat een inspiratieloze kut naam/act ook echt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Veel amateuristischer gaat het niet worden, 'scary clowns' wat een inspiratieloze kut naam/act ook echt :lol:

Net als Killer Clown?;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/artist/67979:TerrorClown
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clowns zijn kut.

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Rickzel schreef:
Veel amateuristischer gaat het niet worden, 'scary clowns' wat een inspiratieloze kut naam/act ook echt :lol:

Net als Killer Clown?;)


Ja best een inspiratieloos bedacht natuurlijk, dat hij toevallig wel wat kon neemt niet weg dat het enorm niet-origineel is natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 16:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laten we maar verder met wist je datjes gaan ipv het over clowns te hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja jongens, genoeg geclownd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 10:01 
 
Artiest

Er vanavond een nieuwe episode komt van NEXT op Q-Dance radio!
Meer dan 20 tracks in een uurtje (oud en nieuw, zoals jullie gewend zijn van mijn setjes) en een aantal nieuwe tracks die voor het eerst in HQ te luisteren zullen zijn! :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Er vanavond een nieuwe episode komt van NEXT op Q-Dance radio!
Meer dan 20 tracks in een uurtje (oud en nieuw, zoals jullie gewend zijn van mijn setjes) en een aantal nieuwe tracks die voor het eerst in HQ te luisteren zullen zijn! :D :D


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Is dit dan ook de verklaring waarom een feest zoals Knock Out niet door is gegaan?

Dat heeft weer een andere reden volgens Brennan Heart. ‘Nee, dat komt doordat er iemand bij die organisatie zat die marketingtechnisch zijn school niet heeft afgemaakt. Dat durf ik hardop te zeggen, want ze hebben een domme keuze gemaakt door het bericht eruit te gooien dat het afgelast is. Zij dragen hierdoor wel bij aan de raw overkill. Maar de marketing en het artwork voor Knock Out was echt superslap. De uitdaging die we een paar jaar geleden hadden, toen we nog supervette battles hadden en gave dingen deden, was er niet meer. Zij gooiden het over de boeg van de artiesten en over die van de muziekstromingen, dat het daar aan zou liggen dat het feest niet doorgaat. Dat vind ik echt schandalig.

Sterke reactie. Helemaal mee eens.

Ben benieuwd naar het album, als ik over de jaren heen kijk heeft hij toch nog een hele hoop dikke platen gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet helemaal mee eens. De euforische hardstyle van tegenwoordig vind ik zo saai.
Random melodieën, uitgemolken kicks die al jaren hetzelfde zijn.
Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen (Noisecontrollers) maar 9/10 pakt het me niet.
Early vind ik wel tof, 2012+ zegt me absoluut niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het niet perse gaat over 'wat is er nou beter', dat is voor iedereen persoonlijk. Maar wat hij vertelt over de blunders van B2S bij KO en het feit dat het enorm oneerlijk verdeeld is qua podiumplaatsen ben ik het absoluut mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is niet dat de euforische hardstyle de laatste jaren zo aantrekkelijk is. Random melodieën inderdaad, synths die 20x herbruikt worden met slappe bromkicks + moonpitchkickzsz bij iedere track. Al wordt er de laatste tijd wel weer vaker terug gegrepen naar de oude sound, wat alleen maar valt te beamen. Verder slaat ie de spijker wel op z'n kop wat betreft K.O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 07:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker makkelijk de Raw bashen net als wasted penguins maar de mainstream meuk is nog eentoniger en slapper dan 5 dagen oude koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 08:01 
 
Hardtraxx Veteran

En steek lekker je kop in het zand meneer Fabian maar Raw is wel degelijk vier a vijf stappen groter momenteel qua fanbase dan de mainstream. Dus ga eens lekker bij jezelf te rade voor je andere bij b2s de schuld geeft.

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gedeeltelijk met hem eens. B2s had het absoluut door moeten laten gaan, al was het om een statement te maken dat het hen minder interesseert veel winst te maken en toch voor de muziek gaan. Andere kant, ja, kost klauwen met geld. Ga zo het gehele interview even lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2016 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, kom op. Knock Out is afgelast, omdat B2S zijn zaken niet op orde had. De battles die er altijd waren zijn dit jaar vervangen voor 'gewone' b2b setjes. Slechte marketing en het concept veranderen hebben Knock Out kapot gemaakt. B2S geeft vervolgens de schuld aan de euphorische HS terwijl het probleem echt bij hen lag. Dit is ook precies wat ik lees bij Brennan Heart.

RTM93 schreef:
Lekker makkelijk de Raw bashen net als wasted penguins maar de mainstream meuk is nog eentoniger en slapper dan 5 dagen oude koffie.

RTM93 schreef:
En steek lekker je kop in het zand meneer Fabian maar Raw is wel degelijk vier a vijf stappen groter momenteel qua fanbase dan de mainstream. Dus ga eens lekker bij jezelf te rade voor je andere bij b2s de schuld geeft.

Holy shit. Hoe diep zit dit je wel niet?
Vorige  1 ... 2467, 2468, 2469, 2470, 2471, 2472, 2473 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen