Dj Adaro
Morgen als free download op mn Soundcloud!

Dj Adaro
Morgen als free download op mn Soundcloud!

Cyber wrote:Cyber x Deetox x Vodka
Goodtimes

Wie?Seneeq wrote:MVTATE, een van de 'mysteries' van de Defqon line-up, is het nieuwe alias van Notoriouz. Hij heeft vandaag ook de Q-Dance snapchat overgenomen.
View on Facebook
Indyy wrote:Wie?Seneeq wrote:MVTATE, een van de 'mysteries' van de Defqon line-up, is het nieuwe alias van Notoriouz. Hij heeft vandaag ook de Q-Dance snapchat overgenomen.
View on Facebook
View on YouTubeErikZ wrote:Push projectje van Q, 1 van de NEXT mensen, uit mijn hoofd een Zweed
View on YouTubeSeneeq wrote:heb ook een collab met Ecstatic gehoord die erg vet klinkt maar kan hem zo snel niet vinden.
Ik vind MVTATE eerder raw en afgezaagd aan doen dan Notoriouz eigenlijk.Seneeq wrote:Kan best aardige plaatjes maken, heb ook een collab met Ecstatic gehoord die erg vet klinkt maar kan hem zo snel niet vinden. Gok dat de naamswijziging logisch te verklaren is omdat hij euforisch produceert en Notoriouz erg raw en afgezaagd aan doet, en daarnaast lijkt op bv. Notorious Two e.a.
Nee zijn naam is veranderd omdat het teveel op Notorious BIG Lijkt. Notorious two zal daar ook problemen mee krijgen denk k.pim0412 wrote:Ik vind MVTATE eerder raw en afgezaagd aan doen dan Notoriouz eigenlijk.Seneeq wrote:Kan best aardige plaatjes maken, heb ook een collab met Ecstatic gehoord die erg vet klinkt maar kan hem zo snel niet vinden. Gok dat de naamswijziging logisch te verklaren is omdat hij euforisch produceert en Notoriouz erg raw en afgezaagd aan doet, en daarnaast lijkt op bv. Notorious Two e.a.Ik denk dat hij als Notoriouz gewoon niet goed van de grond kwam, en nu met Notorious Two erbij zorgt dat alleen maar voor verwarring als je nog maar een onbekende naam bent. Een nieuwe act op de DQ lineup zorgt natuurlijk voor speculatie en interesse, waardoor hij nu wel in de belangstelling is komen te staan. Doel bereikt dus.
Headhunterz ook, maar na een paar jaar heeft niemand het daar meer over (als ie daadwerkelijk doorbreekt)OutsideSpacer wrote:Maar dan nog, 'MVTATE' klint XTRA-xtra raw vierkant beuken(in mijn hoofd dan iig)
Waar begin je in hemelsnaam aan.PvO Hardstyle wrote:Chain Reaction een remix heeft gemaakt van Zany & The Beholder - Euphoria.
Pieter Heijnen: Awesome! Getting ready for our collab, mate?
iRon wrote:... Vazard een collab gaat beginnen met Thera?![]()
Thera's reactie op studiobericht van Vazard op Facebook:
Pieter Heijnen: Awesome! Getting ready for our collab, mate?
Dit moet wel echt zalig worden!pim0412 wrote:iRon wrote:... Vazard een collab gaat beginnen met Thera?![]()
Thera's reactie op studiobericht van Vazard op Facebook:
Pieter Heijnen: Awesome! Getting ready for our collab, mate?Zeer benieuwd!
Klopt, hele vette plaat. 1 van de platen die mij hardstyle hebben doen luisteren.phoenix wrote:Disrespect was toch Hhz & Pp?hardstyle007 wrote:Coone en Psyko Punkz misschien een Disrespect 2.0 gaan maken
bron: Dronken filmpje van Coone op fb
View on Facebookphoenix wrote:Disrespect was toch Hhz & Pp?hardstyle007 wrote:Coone en Psyko Punkz misschien een Disrespect 2.0 gaan maken
bron: Dronken filmpje van Coone op fb