Cringe, waarom "verzinnen" mensen toch zo'n namen...klapstoel wrote:The Radical Fist
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Demi Kanon zit in de studio met Audiotricz.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Niet heel gek toch, ze willen niet een totaal onbekend nieuwe naam dus combineren ze.Hard Invasion wrote:Cringe, waarom "verzinnen" mensen toch zo'n namen...klapstoel wrote:The Radical Fist
Wordt die track ook echt onder die naam uitgebracht dan??RTM93 wrote:Niet heel gek toch, ze willen niet een totaal onbekend nieuwe naam dus combineren ze.Hard Invasion wrote:Cringe, waarom "verzinnen" mensen toch zo'n namen...klapstoel wrote:The Radical Fist
Ik dacht echt dat een Hard News die naam gwn verzonnen had. Snap niet wat er verkeerd is met "Angerfist & Radical Redemption" dan.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Heb het artikel niet gelezen ofzo. Ik ging ervan uit dat wat hier Gepost werd al geverifieerd was. 
Erg benieuwd. Gouden combinatie, want ik vind eigenlijk alle collabs wel geslaagd.klapstoel wrote:Angerfist en Radical Redemption (aka The Radical Fist) maken het Airforce One anthem
Snap ook niet waar de conclusie vandaan komt dat het een combinatie-anthem is.
Het zouden ook zomaar 2 anthems voor de verschillende stijlen/stages kunnen zijn.
Het zouden ook zomaar 2 anthems voor de verschillende stijlen/stages kunnen zijn.
-
HHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
De naam 'The Radical Fist' is een flauwe grap van onze kant. Het was niet de bedoeling dat dit serieus zou worden opgepakt.
Excuses daarvoor
Excuses daarvoor
The Anger Redemption. Klinkt wel iets beter toch? 
Ik stem voor Daniel & Joachim.Parvuz wrote:The Anger Redemption. Klinkt wel iets beter toch?
Rangercal Fistdemption klinkt ook wel catchy...Parvuz wrote:The Anger Redemption. Klinkt wel iets beter toch?
En dan geen flauwe grappen gaan maken over fisten stelletje pubers.
-
S

-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Nouja, Titan heeft z'n collab met Thyron gedraaid in een b2b set met B-Front. Wel wat anders.
Nee hoor, ze hebben ook zijn nieuwe solo-plaat gedraaid.PNXRMX wrote:Nouja, Titan heeft z'n collab met Thyron gedraaid in een b2b set met B-Front. Wel wat anders.
Staat in de beschrijving op dat Instagram-filmpje.
Sorry, helemaal gelijk. Maar ik vermoed dan wel dat Titan die draaide.pecola-tje wrote:Nee hoor, ze hebben ook zijn nieuwe solo-plaat gedraaid.PNXRMX wrote:Nouja, Titan heeft z'n collab met Thyron gedraaid in een b2b set met B-Front. Wel wat anders.
Kutski en Darren Styles een Sound Rush track remixen
Bron: Twitter Kutski
Bron: Twitter Kutski
Afgaan op wat Thyron aangeeft is sowieso al naief, het was gewoon Titan. B-Front heeft over het algemeen alleen maar eigen werk gedraaid & Titan heeft aardig wat andere artiesten gesupport. Als je een beetje nadenkt snap je ook wel dat Thyron dit post zodat het lijkt alsof er ''niks meer aan de hand is''.pecola-tje wrote:Nee hoor, ze hebben ook zijn nieuwe solo-plaat gedraaid.PNXRMX wrote:Nouja, Titan heeft z'n collab met Thyron gedraaid in een b2b set met B-Front. Wel wat anders.
toch denk ik dat een groot aantal mensen het al ''vergeten'' is
Jaa dat zal wel.. zeker in deze tijd, er is ondertussen erg veel verandert in het raw-wereldje. Toch kan het vanuit Thyron zn kant geen kwaad om nog even te laten zien dat zijn platen gedraaid zijn in een set van o.a. B-Front
Steeds als ik die naam lees denk ik aan een ski die niet zo best meer functioneert..Bowlingbal wrote: Bron: Twitter Kutski
HARDSTYLE LIEFHEBBERS OPGELET:
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar 5-8 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over de toekomst van Hardstyle en haar producten.
Wil jij een bijdrage leveren aan de toekomst en ontwikkeling van de scene? Bezoek jij regelmatig Hardstyle feesten en heb jij vrijdag 22 April van 15.00 tot 17.00 niks in je agenda staan? Meld je dan nu aan via: support@hardstyle.com en laat je stem horen!
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar 5-8 mensen die het leuk vinden om te brainstormen over de toekomst van Hardstyle en haar producten.
Wil jij een bijdrage leveren aan de toekomst en ontwikkeling van de scene? Bezoek jij regelmatig Hardstyle feesten en heb jij vrijdag 22 April van 15.00 tot 17.00 niks in je agenda staan? Meld je dan nu aan via: support@hardstyle.com en laat je stem horen!
Dj Thera vs Geck-o nostalgiefilmpje:
View on Facebook
Lekker terug in de tijd, praten over eerste performances, tracks, en natuurlijk hun aankomende 1,5-uurs Theracords & Therabyte classics set op The Funky Cat #2
Event page TFC#2: https://www.facebook.com/events/1903100686583070/
View on Facebook
Lekker terug in de tijd, praten over eerste performances, tracks, en natuurlijk hun aankomende 1,5-uurs Theracords & Therabyte classics set op The Funky Cat #2
Event page TFC#2: https://www.facebook.com/events/1903100686583070/
-
K
Sephyx met Hardwell in de studio zit