Is niet meer de vriendin van Solutio, your argument is invalid.tjakevladze wrote:Feroxx is de vriendin van Solutio. Dus ghost-gehalte zal wel weer aanwezig zijn, gelukkig wel van een goede producer dan!Twanneke wrote:Loud One? Feroxx? Nooit van gehoord. Laatstgenoemde ziet er niet lelijk uit overigens.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Heeft nu met de befaamde Wianda.
Hoi Wianda
Hoi Wianda
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ik vond defector altijd vet, als dit zijn nieuwe alias is gun ik het hem wel. Setjes van hem vond ik op superbash vaak wel goedExterkate wrote:Loud One zijn alias hiervoor was Defector. Hij bracht zo nu en dan wel eens een track uit, klonk altijd wel oke maar vond het niet heel speciaal. Hij brak ook maar niet door volgens mij. Ben toch benieuwd hoe Q-Dance bij zo'n jongen komt ineensTwanneke wrote:Loud One? Feroxx? Nooit van gehoord. Laatstgenoemde ziet er niet lelijk uit overigens.
Thanks.Nemesyz wrote:Is niet meer de vriendin van Solutio, your argument is invalid.tjakevladze wrote:Feroxx is de vriendin van Solutio. Dus ghost-gehalte zal wel weer aanwezig zijn, gelukkig wel van een goede producer dan!Twanneke wrote:Loud One? Feroxx? Nooit van gehoord. Laatstgenoemde ziet er niet lelijk uit overigens.
-
K
JezusErikZ wrote:Luister dan hier maar naar want het is om te huilen
Nope, zolang het maar te marketen valt. De naam 'Raw Alliance' zegt het eigenlijk ook al. Ondertussen worden bepaalde talenten die daadwerkelijk een eigen sound hebben gecreëerd en kwalitatieve producties neerzetten gewoon keihard genegeerd door Q-dance. Er zijn maar een paar uitzonderingen hierop die bij dat NEXT programma zitten.Kiloknaller wrote:JezusErikZ wrote:Luister dan hier maar naar want het is om te huilenKwalitatief ver onder de maat en 0,0 eigen sound! Maar goed of dat tegenwoordig nog wat uitmaakt?....
daarover gesproken, 18 april ben ik aan de beurtpim0412 wrote: Over NEXT

Is ook geen probleem idd. Nu je het zegt ook in een Neroz plaat. Scherp hoor YouriYouri wrote:En in een Neroz plaat.corneelwr wrote:Hé die vocalen zitten ook in Delete - Beheaded![]()
Maar goed, het wordt in die plaat nergens spannend, zoals verwacht.Maja, zie daar niet echt een probleem in. Gebeurd vaker met vocals.
AerosNL wrote:daarover gesproken, 18 april ben ik aan de beurtpim0412 wrote: Over NEXT![]()
Toevallig de premiere van unstoppable
Zeker wetenjaron123 wrote:![]()
Toevallig de premiere van unstoppable
gaat zeker aan dan
. Wanneer komt de de 2e podcast op soundcloud? heb hem gemist vrijdag 
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Coone en Psyko Punkz misschien een Disrespect 2.0 gaan maken
bron: Dronken filmpje van Coone op fb
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
-
S
Best wel een vette plaat eigenlijk.
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Wist niet waar ik het anders kwijt moest..Jordi wrote:Geen wist je dat in ieder geval.
Stel je vraag:Partofthehard wrote:Wist niet waar ik het anders kwijt moest..Jordi wrote:Geen wist je dat in ieder geval.
Neem aan dat je Mono Stereo AVIO bedoelt? Volgens mij hebben we die voor vrijdag 8 april gepland staan! Duurt niet lang meer dusMeneerEend wrote:Wanneer komt de de 2e podcast op soundcloud?
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Disrespect was toch Hhz & Pp?hardstyle007 wrote:Coone en Psyko Punkz misschien een Disrespect 2.0 gaan maken