Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2442, 2443, 2444, 2445, 2446, 2447, 2448 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

D-Emzy schreef:
ErikZ schreef:
Op de vorige pagina..Bedankt man

Geen dank :kiss2:

Dit is Hardtraxx, hier mag je geen foutjes maken!!! Dat weet je toch wel!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 19:16 

Hardtraxxer

Sounnd Rush promo mix ! :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 09:25 

Hardtraxx Veteran

http://nos.nl/op3/artikel/2093264-voor- ... artje.html
Paylogic en Ticketswap gaan samenwerken (eindelijk!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 12:01 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
http://nos.nl/op3/artikel/2093264-voor-veel-festivals-koop-je-vanaf-vandaag-veilig-een-tweedehandskaartje.html
Paylogic en Ticketswap gaan samenwerken (eindelijk!)

Geweldig nieuws! Ik koop denk ik 70% van m'n tickets via ticketswap, en toch is het elke keer weer zweten bij het scannen van de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 13:03 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad geweldig nieuws! Toch wel een geruststelling als je kaarten via ticketswap moet kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 14:07 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Inderdaad geweldig nieuws! Toch wel een geruststelling als je kaarten via ticketswap moet kopen.

Zal dit niet een mogelijk nadeel kunnen hebben op de verkoop van kaarten? Kan mij voorstellen dat mensen nu helemaal wachten met het kopen van een kaart, deze goedkoper proberen te vinden op Ticketswap omdat ze toch zeker weten dat ze binnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 14:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nooit zenuwachtig geweest na het kopen van een kaart op ticketswap... ken ook geen verhalen van mensen die niet binnen kwamen... jullie wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 17:09 

Hardtraxx Addict

Hmm, maar is dat nu al van kracht dan? Als ik bij ticketswap ga kijken bij tickets voor Defqon en Rebirth, staat er geen "Secure Swap" logo bij. Bij bijvoorbeeld 7th Sunday zie ik dit wel.

Maar als dit dus straks bijv. ook met Defqon is, (feesten van Q en B2s) , dan kan die samenwerking met Viagogo dus ook de prullenbak in lijkt me.

Edit: En het valt mij ook op dat bijv. Wish en Intents geen Paylogic meer hebben, maar zijn overgestapt naar Ticketscript. (Weet iig van Wish zeker dat ze dat eerst wel hadden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 17:26 

Exterkate schreef:
Nu had ik zelf vorig jaar op Defqon wel het probleem dat ik één week na de officiële kaartverkoop één kaart verkocht had. Op de dag van Defqon zelf had ik alle tickets uitgeprint en meegenomen. Pas toen we bij de ingang waren schoot het mij ineens binnen dat ik één ticket had verkocht. Vervolgens was het met slecht bereik een hele klus om via de Ticketswap app er achter te komen welk barcode ik had verkocht.

:thumbsup: :thumbsup: Goed om te lezen, er zijn ook mensen die dat dus niet boeit en die gewoon naar binnen zouden zijn gegaan met zo'n verkocht ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 18:11 

Hardtraxx Veteran

Hardist schreef:
Exterkate schreef:
Nu had ik zelf vorig jaar op Defqon wel het probleem dat ik één week na de officiële kaartverkoop één kaart verkocht had. Op de dag van Defqon zelf had ik alle tickets uitgeprint en meegenomen. Pas toen we bij de ingang waren schoot het mij ineens binnen dat ik één ticket had verkocht. Vervolgens was het met slecht bereik een hele klus om via de Ticketswap app er achter te komen welk barcode ik had verkocht.

:thumbsup: :thumbsup: Goed om te lezen, er zijn ook mensen die dat dus niet boeit en die gewoon naar binnen zouden zijn gegaan met zo'n verkocht ticket.

Dat kan toch niet met Ticketswap? Dan wordt je oude ticket ongeldig gemaakt, dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 22:56 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/

Het is echt een totaal ander bedrijf geworden en ze zijn echt een nieuwe weg ingeslagen. Deze website ziet er iet professioneel uit, ze richten zich vooral op jongere producers en schrijven nu hun berichten in het Nederlands. Apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 08:59 

Hardtraxx Veteran

Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.

Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 10:46 

Hardtraxx Veteran

Jambekkiee schreef:
Basshunterzz schreef:
Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/

Het is echt een totaal ander bedrijf geworden en ze zijn echt een nieuwe weg ingeslagen. Deze website ziet er iet professioneel uit, ze richten zich vooral op jongere producers en schrijven nu hun berichten in het Nederlands. Apart.

Misschien moet je je automatische vertaler uitzetten, ik zie op de eerste drie pagina's van 'News' drie berichten in het Nederlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 13:04 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Dat kan toch niet met Ticketswap? Dan wordt je oude ticket ongeldig gemaakt, dacht ik.

Dat geldt alleen bij evenementen waarbij met 'Secure Swap' wordt gewerkt. Binnenkort dus ook Paylogic evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 14:48 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.

Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.

Zitten ze al een tijdje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 21:26 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz Facebook:

Citaat:
New Wasted Penguinz album, yes/no?

Zou tof zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 21:38 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Wasted Penguinz Facebook:

Citaat:
New Wasted Penguinz album, yes/no?

Zou tof zijn ^^

Ze zijn afgelopen jaar productie technisch gezien verbetert. Dus zou wel leuk zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 10:55 

Hardtraxx Addict

Hardwell zijn UMF set afsloot met zijn nieuwe hardstyle plaat:

Vanaf 56:10 ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 11:23 

frontliner kick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 13:32 

Hardtraxx Veteran

Zit eigenlijk wel goed in elkaar. Melodieus, niet heel speciaal verder maar wel een geinige plaat.
Dat het een rip kick is, jammer dan :P 9/10 gebruiken alle dj's Samples om het een en ander op te vullen of te gebruiken dus.

Om een house dj daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 15:10 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Om een house dj* daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets :P

* en producer die tot de wereldtop behoort, moet je ook je eigen kick kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 15:38 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
Om een house dj* daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets :P

* en producer die tot de wereldtop behoort, moet je ook je eigen kick kunnen maken.

Maar dan heb je ook echt geen tijd om maandenlang aan hardstyle kicks te gaan werken, vooral niet als t niet je main ding is. Juist voor dit soort gevallen zijn die sample kicks gewoon handig. Laat producers lekker uitstapjes maken zonder dat ze daar onrealistisch veel tijd aan kwijt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 22:12 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:

Lol jij denkt dat wanneer HS dj's een hardcore tool gaan maken eerst maand lang een HC kick gaan maken ? Komt gewoon uit een soundbank hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 02:01 

Hardtraxx Veteran

Distortion knopje wat verder open draaien ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2016 09:54 

Hardtraxx Veteran

Ik las superveel negatieve reacties over HW zn plaatje, moet zeggen dat ik het niet bepaald beroerd vond klinken en misschien ook wel beter dan de gemiddelde plaat uit de HS scene.

Kan mezelf ook zo ergeren aan die mensen die dan van die onzinnige reacties plaatsen onder hardnews posts. Lees jezelf eerst even in :/
Vorige  1 ... 2442, 2443, 2444, 2445, 2446, 2447, 2448 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen