Dit is Hardtraxx, hier mag je geen foutjes maken!!! Dat weet je toch wel!?D-Emzy wrote:Geen dankErikZ wrote: Op de vorige pagina..Bedankt man
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
http://nos.nl/op3/artikel/2093264-voor- ... artje.html
Paylogic en Ticketswap gaan samenwerken (eindelijk!)
Geweldig nieuws! Ik koop denk ik 70% van m'n tickets via ticketswap, en toch is het elke keer weer zweten bij het scannen van de tickets.Khadber wrote:http://nos.nl/op3/artikel/2093264-voor-veel-festivals-koop-je-vanaf-vandaag-veilig-een-tweedehandskaartje.html
Inderdaad geweldig nieuws! Toch wel een geruststelling als je kaarten via ticketswap moet kopen.
Zal dit niet een mogelijk nadeel kunnen hebben op de verkoop van kaarten? Kan mij voorstellen dat mensen nu helemaal wachten met het kopen van een kaart, deze goedkoper proberen te vinden op Ticketswap omdat ze toch zeker weten dat ze binnen komen.Joey wrote:Inderdaad geweldig nieuws! Toch wel een geruststelling als je kaarten via ticketswap moet kopen.
Ik ben nooit zenuwachtig geweest na het kopen van een kaart op ticketswap... ken ook geen verhalen van mensen die niet binnen kwamen... jullie wel dan?
Hmm, maar is dat nu al van kracht dan? Als ik bij ticketswap ga kijken bij tickets voor Defqon en Rebirth, staat er geen "Secure Swap" logo bij. Bij bijvoorbeeld 7th Sunday zie ik dit wel.
Maar als dit dus straks bijv. ook met Defqon is, (feesten van Q en B2s) , dan kan die samenwerking met Viagogo dus ook de prullenbak in lijkt me.
Edit: En het valt mij ook op dat bijv. Wish en Intents geen Paylogic meer hebben, maar zijn overgestapt naar Ticketscript. (Weet iig van Wish zeker dat ze dat eerst wel hadden).
Maar als dit dus straks bijv. ook met Defqon is, (feesten van Q en B2s) , dan kan die samenwerking met Viagogo dus ook de prullenbak in lijkt me.
Edit: En het valt mij ook op dat bijv. Wish en Intents geen Paylogic meer hebben, maar zijn overgestapt naar Ticketscript. (Weet iig van Wish zeker dat ze dat eerst wel hadden).
-
H
Exterkate wrote:Nu had ik zelf vorig jaar op Defqon wel het probleem dat ik één week na de officiële kaartverkoop één kaart verkocht had. Op de dag van Defqon zelf had ik alle tickets uitgeprint en meegenomen. Pas toen we bij de ingang waren schoot het mij ineens binnen dat ik één ticket had verkocht. Vervolgens was het met slecht bereik een hele klus om via de Ticketswap app er achter te komen welk barcode ik had verkocht.
Dat kan toch niet met Ticketswap? Dan wordt je oude ticket ongeldig gemaakt, dacht ik.Hardist wrote:Exterkate wrote:Nu had ik zelf vorig jaar op Defqon wel het probleem dat ik één week na de officiële kaartverkoop één kaart verkocht had. Op de dag van Defqon zelf had ik alle tickets uitgeprint en meegenomen. Pas toen we bij de ingang waren schoot het mij ineens binnen dat ik één ticket had verkocht. Vervolgens was het met slecht bereik een hele klus om via de Ticketswap app er achter te komen welk barcode ik had verkocht.![]()
Goed om te lezen, er zijn ook mensen die dat dus niet boeit en die gewoon naar binnen zouden zijn gegaan met zo'n verkocht ticket.
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Het is echt een totaal ander bedrijf geworden en ze zijn echt een nieuwe weg ingeslagen. Deze website ziet er iet professioneel uit, ze richten zich vooral op jongere producers en schrijven nu hun berichten in het Nederlands. Apart.Basshunterzz wrote:Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/
Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.
Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.
Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Misschien moet je je automatische vertaler uitzetten, ik zie op de eerste drie pagina's van 'News' drie berichten in het Nederlands.Jambekkiee wrote:Het is echt een totaal ander bedrijf geworden en ze zijn echt een nieuwe weg ingeslagen. Deze website ziet er iet professioneel uit, ze richten zich vooral op jongere producers en schrijven nu hun berichten in het Nederlands. Apart.Basshunterzz wrote:Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/
Dat geldt alleen bij evenementen waarbij met 'Secure Swap' wordt gewerkt. Binnenkort dus ook Paylogic evenementen.Chroman wrote:Dat kan toch niet met Ticketswap? Dan wordt je oude ticket ongeldig gemaakt, dacht ik.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Zitten ze al een tijdjeKhadber wrote:Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.
Wasted Penguinz Facebook:

Zou tof zijnNew Wasted Penguinz album, yes/no?
Ze zijn afgelopen jaar productie technisch gezien verbetert. Dus zou wel leuk zijnhurricane wrote:Wasted Penguinz Facebook:
Zou tof zijnNew Wasted Penguinz album, yes/no?
Hardwell zijn UMF set afsloot met zijn nieuwe hardstyle plaat:
View on YouTube
Vanaf 56:10 ongeveer.
View on YouTube
Vanaf 56:10 ongeveer.
Zit eigenlijk wel goed in elkaar. Melodieus, niet heel speciaal verder maar wel een geinige plaat.
Dat het een rip kick is, jammer dan
9/10 gebruiken alle dj's Samples om het een en ander op te vullen of te gebruiken dus.
Om een house dj daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets
Dat het een rip kick is, jammer dan
Om een house dj daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets
* en producer die tot de wereldtop behoort, moet je ook je eigen kick kunnen maken.Nuracore wrote: Om een house dj* daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets
Maar dan heb je ook echt geen tijd om maandenlang aan hardstyle kicks te gaan werken, vooral niet als t niet je main ding is. Juist voor dit soort gevallen zijn die sample kicks gewoon handig. Laat producers lekker uitstapjes maken zonder dat ze daar onrealistisch veel tijd aan kwijt zijn.Delt-A wrote:* en producer die tot de wereldtop behoort, moet je ook je eigen kick kunnen maken.Nuracore wrote: Om een house dj* daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets
Lol jij denkt dat wanneer HS dj's een hardcore tool gaan maken eerst maand lang een HC kick gaan maken ? Komt gewoon uit een soundbank hoorDelt-A wrote:* en producer die tot de wereldtop behoort, moet je ook je eigen kick kunnen maken.Nuracore wrote: Om een house dj* daar nou op af te straffen voor misschien wel een eenmalig iets
Distortion knopje wat verder open draaien ;P
Ik las superveel negatieve reacties over HW zn plaatje, moet zeggen dat ik het niet bepaald beroerd vond klinken en misschien ook wel beter dan de gemiddelde plaat uit de HS scene.
Kan mezelf ook zo ergeren aan die mensen die dan van die onzinnige reacties plaatsen onder hardnews posts. Lees jezelf eerst even in
Kan mezelf ook zo ergeren aan die mensen die dan van die onzinnige reacties plaatsen onder hardnews posts. Lees jezelf eerst even in