Unresolved ook naar Platinum, zie instagram: https://www.instagram.com/unresolvedmedia/Khadber wrote:Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.
Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Oei dat kunnen een aantal hartraxxers maar moeilijk verkroppen zo vermoed ik.Seneeq wrote:Unresolved ook naar Platinum, zie instagram: https://www.instagram.com/unresolvedmedia/Khadber wrote:Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.
Een nieuwtje voor mij, misschien ook voor de rest: Sound Rush zit nu bij Platinum Agency zie ik op hun soundcloud.
Wasted Penguinz:
So a Wasted Penguinz album it is
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Unresolved op QlimaxSeneeq wrote:Unresolved ook naar Platinum, zie instagram: https://www.instagram.com/unresolvedmedia/Khadber wrote:Tja, je ziet dat je relatief snel kan klimmen in deze scene, dus logisch.
iRon wrote:Wasted Penguinz:
Mag toch hopen dat het beter wordt dan wistfullness
Album nummer 73 dit jaar. Netjes.
-
S
Mijn dag is goediRon wrote:Wasted Penguinz:
Maar die hele 'spraakmakende post' van die gast van WP was dus een publiciteitsstunt om alle aandacht weer even op hun te richten vlak voor ze een album aankondigen... slim! tenminste zo komt het op mij over..
Mwah neuh denk het niet, denk dat die frustratie wel oprecht was.
Zou hun album altijd een luisterbeurt geven, hoop dat ze me dit keer wat meer boeien dan het vorige album!
Zou hun album altijd een luisterbeurt geven, hoop dat ze me dit keer wat meer boeien dan het vorige album!
dit dus, al heb ik er veel meer vertrouwen in nuRickzel wrote:hoop dat ze me dit keer wat meer boeien dan het vorige album!
Gegroeid de laatste tijd? De heren hebben nog steeds dezelfde sound als 3 jaar terug, dat was het hele punt juist in zijn FB post omdat het zo hypocriet is. Denk dat je ze verward met Da Tweekaz..E-rik wrote:dit dus, al heb ik er veel meer vertrouwen in nuRickzel wrote:hoop dat ze me dit keer wat meer boeien dan het vorige album!de heren zijn enorm gegroeid de laatste tijd
kijk er in ieder geval naar uit
Ben benieuwd! Hopen dat de kicks wel gewoon fatsoenlijk klinken, heb ik me wel al eens eerder aan gestoord bij WP 
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
D-Block & S-Te-Fan wrote:Proud to announce we are producing both anthems for @wishoutdoor this year! #DBSTF #dblockstefan #wishoutdoor

-
S
Supervet!
-
KHardtraxxer
- 329 posts member since 2014
- last seen 1 day ago
Hun anthems zijn altijd wel vet ! Komt helemaal goed. 
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Vet idee! 2 verschillende genres, 2 verschillende anthems zelfde producers 
Echt benieuwd of je in de 2 tracks de sounds terug kunt horen
Dat ze bij 'elkaar' horen zegmaar
Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Dacht het zelfde toen ik het zagsonnebloem wrote:Ran-D op snapchat van B2S, decibel anthem?
Ran-D heeft prima anthems gemaakt. Luister The Hunt nog regelmatig. Decibel anthem by Ran-D klinkt goed.
The hunt is toch een van zn beste platen imo