Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2441, 2442, 2443, 2444, 2445, 2446, 2447 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Ik heb een guestarticle geschreven voor Alive At Night over mijzelf, being underrated, AVIO en mijn kijk op de scene van tegenwoordig.

Het leek mij een mooi platform om mijn mening eens te geven over wat er allemaal gaande is. Op social media mis ik erg de nuance en met een lang artikel kan ik eindelijk eens aangeven hoe ik er over denk! :thumbsup:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
https://Aeros.lnk.to/AerosAAN


Ontzettend goed geschreven, helemaal mee eens ook. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Ik heb een guestarticle geschreven voor Alive At Night over mijzelf, being underrated, AVIO en mijn kijk op de scene van tegenwoordig.

Het leek mij een mooi platform om mijn mening eens te geven over wat er allemaal gaande is. Op social media mis ik erg de nuance en met een lang artikel kan ik eindelijk eens aangeven hoe ik er over denk! :thumbsup:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
https://Aeros.lnk.to/AerosAAN



:worship: :worship: :worship:
De spijker op z'n kop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel waarheid in één artikel! Hoop echt dat de stijgende lijn van melodieuze muziek met ballen (wat je meer ziet) zich doorzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Being underrated...

Beetje oppervlakkig om zelf te zeggen niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Being underrated...

Beetje oppervlakkig om zelf te zeggen niet?

Aan de ene kant wel, aan de andere kant moet ik kunnen zeggen wat de meeste van mijn fans tegen mij zeggen, denk je ook niet? Ik wil voor mezelf op kunnen komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor jezelf opkomen is prima, maar door "yo ik ben underrated" te zeggen krijg je mijn inziens een beetje hetzelfde als een Typhoon die zegt dat 'ie meer boekingen verdient omdat er een bepaalde groep is die z'n muziek helemaal het einde vindt. Het klinkt gewoon een beetje apart als je het over jezelf zegt, klinkt lichtelijk 'arrogant' (bij gebrek aan een beter woord). Dat neemt niet weg dat ik het in jouw geval wel met je eens ben en ik eigenlijk geen idee hebt hoe je het beter over jezelf kan zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Voor jezelf opkomen is prima, maar door "yo ik ben underrated" te zeggen krijg je mijn inziens een beetje hetzelfde als een Typhoon die zegt dat 'ie meer boekingen verdient omdat er een bepaalde groep is die z'n muziek helemaal het einde vindt. Het klinkt gewoon een beetje apart als je het over jezelf zegt, klinkt lichtelijk 'arrogant' (bij gebrek aan een beter woord). Dat neemt niet weg dat ik het in jouw geval wel met je eens ben en ik eigenlijk geen idee hebt hoe je het beter over jezelf kan zeggen.

Helemaal met je eens. Ik ben echter wel van mening dat als je mijn artikel leest je ziet dat ik het totaal niet arrogant bedoel maar meer als een eye opener + argumenten waarom. Ik heb het daarbij ook niet alleen over mijzelf maar ook over collega's die in het zelfde schuitje zitten ^^

Mensen die mij niet kennen zullen dit wellicht alsnog (onterecht) opvatten als arrogant, maar je kan nooit iedereen blij maken. Door mijn mond te houden of slechts een beknopte "haat richting de scene" post te doen zoals er al zo veel doen, schiet niemand er iets mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Denza heeft getekend bij Dirty Workz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 16:51 
 
Hardtraxx Addict

Franske schreef:
AerosNL schreef:
Ik heb een guestarticle geschreven voor Alive At Night over mijzelf, being underrated, AVIO en mijn kijk op de scene van tegenwoordig.

Het leek mij een mooi platform om mijn mening eens te geven over wat er allemaal gaande is. Op social media mis ik erg de nuance en met een lang artikel kan ik eindelijk eens aangeven hoe ik er over denk! :thumbsup:

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
https://Aeros.lnk.to/AerosAAN



:worship: :worship: :worship:
De spijker op z'n kop!


Dit x100 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwahhh, vind het artikel niet zo sterk eerlijk gezegd. Hoofdzakelijk komt het artikel op mij over als zelfpromotie en praten naar de mond van een publiek, meer dan als echt je mening.

Ik snap je frustraties best, maar je kunt een publiek niet kwalijk nemen dat ze de 'underrated' muziek niet kennen. Misschien (waarschijnlijk) is het probleem dat 'je' het zelf niet goed genoeg aan de man brengt en/of is je product niet interessant genoeg voor de mainstream :)

Ik hoop het van harte voor je dat je opgepikt wordt door de mainstream trouwens, ik vind dat je leuke nummertjes maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het artikel nog niet gelezen (ga het zo meteen eens doen) maar in mijn ogen is Aeros echt een van de meest ondergewaardeerde nieuwe producers. Past perfect bij AVIO, maar ben wel benieuwd wat het met zijn bekendheid gedaan zou hebben als het DWX of Scantraxx was geweest met dezelfde nummers. Dat had het allemaal veel makkelijker gemaakt denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical en Hard Driver zitten in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

De strekking van het verhaal is natuurlijk helder. We schreeuwen allemaal dat we een fatsoenlijke middenweg willen in hardstyle. De artiesten zijn er wel maar diezelfde mensen gaan vervolgens weer vrolijk los op warface, radical en laten de artiesten met middenweg, voor wat het is.
Geloof me dat gaat ook voorlopig niet veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Sound Rush

Citaat:
Are you ready for Sound Rush PROMOMIX 2016?!


:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De strekking van het verhaal is natuurlijk helder. We schreeuwen allemaal dat we een fatsoenlijke middenweg willen in hardstyle. De artiesten zijn er wel maar diezelfde mensen gaan vervolgens weer vrolijk los op warface, radical en laten de artiesten met middenweg, voor wat het is.
Geloof me dat gaat ook voorlopig niet veranderen.


Maar wat heb je als simpele bezoeker dan voor invloed? Massaal tracks kopen van Aeros? Het zijn toch de organisaties die de line-ups samenstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 23:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Broken Balance schreef:
Being underrated...

Beetje oppervlakkig om zelf te zeggen niet?

Aan de ene kant wel, aan de andere kant moet ik kunnen zeggen wat de meeste van mijn fans tegen mij zeggen, denk je ook niet? Ik wil voor mezelf op kunnen komen ;)


Dat zijn je fans inderdaad, daar kan je het van verwachten. Maar voor mij persoonlijk steek je er niet op een manier bovenuit waardoor ik jou echt underrated zou noemen.

Als ik zelf een artiest underrated artiest zou moeten aanwijzen zou ik zeggen Demi Kanon, Sound Rush, Phuture Noize, Audiofreq, Geck-O, Phrantic, Vazard. Die hebben allemaal grotere unieke aspecten die in mijn ogen een groter publiek verdienen. En daarbij zeg ik alvast dat ik geen die hard fan of volger ben van de meeste in die rij.

Ik gun bijvoorbeeld een Noisecontrollers echt het grootste publiek als je echt ziet wat die man allemaal uit zijn studio laat komen. Dat is iemand waarvan je zou zeggen dat is een vertegenwoordiger van hardstyle, zo is hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 01:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
AerosNL schreef:
Broken Balance schreef:
Being underrated...

Beetje oppervlakkig om zelf te zeggen niet?

Aan de ene kant wel, aan de andere kant moet ik kunnen zeggen wat de meeste van mijn fans tegen mij zeggen, denk je ook niet? Ik wil voor mezelf op kunnen komen ;)


Dat zijn je fans inderdaad, daar kan je het van verwachten. Maar voor mij persoonlijk steek je er niet op een manier bovenuit waardoor ik jou echt underrated zou noemen.

Als ik zelf een artiest underrated artiest zou moeten aanwijzen zou ik zeggen Demi Kanon, Sound Rush, Phuture Noize, Audiofreq, Geck-O, Phrantic, Vazard. Die hebben allemaal grotere unieke aspecten die in mijn ogen een groter publiek verdienen. En daarbij zeg ik alvast dat ik geen die hard fan of volger ben van de meeste in die rij.

Ik gun bijvoorbeeld een Noisecontrollers echt het grootste publiek als je echt ziet wat die man allemaal uit zijn studio laat komen. Dat is iemand waarvan je zou zeggen dat is een vertegenwoordiger van hardstyle, zo is hardstyle.


Als je mijn artikel goed leest zie je dat het niet alleen om mij of mijn "level van underrated" gaat. Een aantal van andere voorbeelden die jij noemt noem ik ook in het artikel. Smaken verschillen altijd dus de ene zal mij underrated vinden, de ander niet. Ik wil niet arrogant over komen maar wat je ook over jezelf zegt als artiest kan altijd tegen je gebruikt worden alsof je een groot ego heb.

Het probleem is dan ook wat underrated inhoudt. Te weinig fans? Te weinig kopers van tracks? Te weinig boekingen? Een combi hiervan? Ben je underrated als je tracks heel dik klinken, terwijl je werkt met een wildstylez soundbank of ripkicks? Ben je al underrated als één persoon dat vindt?

Ik denk dat er geen pure definitie is waar iedereen het mee eens is, daar gaat het ook totaal niet om hier. Wat ik met mijn artikel naar buiten wilde brengen via mijn eigen ervaringen en voorbeelden is puur MIJN mening, MIJN kijk en gevoel over de scene, maar dat is ook hoe heel veel collega's van mij er over denken.

Ik steek veel liefde, tijd en passie in hardstyle en dat doen bizar veel mensen. Ik wil geen arrogantie over mezelf heen brengen of beweren dat ik beter ben dan wie dan ook. Ik wil alleen mijn mening kunnen geven over het hele issue, spreken voor wat veel collega's ook denken en dat risico van arrogante attitude dan maar nemen. Ik vind het belachelijk dat veel artiesten hun mond niet durven open te trekken over onrecht/hypocrisie/controverse in de scene, omdat ze bang zijn voor kritiek van fans, haters of grote namen die mogelijk op de tenen getrapt zijn.

En over Noisecontrollers, beweer ik ergens in het artikel dat ik het hem niet gun? :P

Ik denk dat je de essentie van het artikel verkeerd opvat :) Ik ben weliswaar degene die aan het woord is en ik heb het over mijn ervaringen, maar dit waar een onwijs grote groep artiesten op dit moment mee zit en dus schreef ik dit artikel als eye opener naar het publiek wat hier niet veel van weet. Zelf beweren dat ik underrated ben is een behoorlijk zware uitspraak, maar ik denk dat als ik niets zeg er helemáál niets zal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nieuwe Scantraxx website: http://www.scantraxx.com/

Wat een kutsite zeg.
Bij artists zie je alle artiesten die ooit bij Scantraxx hebben gezeten, maar niet de huidige artiesten.
Zelfde geldt voor labels
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Letterlijk overgenomen van de oude site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

''Denza tekent bij Dirty Workz''

Door Hard News 16 maart 2016

De pas 23-jarige Nederlandse Denza, die luistert naar de naam Dimitri van Bronswijk, maakt nu onderdeel uit van de Dirty Workz familie. Op 30 maart wordt zijn eerste release ‘Hands Up’ al uitgebracht op het label. Denza werd in 2013 ontdekt door Marcel Woods van 2-Dutch en tekende voor het platenlabel Dutch Master Works. Bovendien stond hij in 2014 op Defqon.1 Festival en bracht hij de track ‘Memories’ uit op X-Bone Records.

Bron: http://www.hardnews.nl/denza-tekent-dirty-workz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

D-Emzy schreef:
''Denza tekent bij Dirty Workz''

Door Hard News 16 maart 2016

De pas 23-jarige Nederlandse Denza, die luistert naar de naam Dimitri van Bronswijk, maakt nu onderdeel uit van de Dirty Workz familie. Op 30 maart wordt zijn eerste release ‘Hands Up’ al uitgebracht op het label. Denza werd in 2013 ontdekt door Marcel Woods van 2-Dutch en tekende voor het platenlabel Dutch Master Works. Bovendien stond hij in 2014 op Defqon.1 Festival en bracht hij de track ‘Memories’ uit op X-Bone Records.

Bron: http://www.hardnews.nl/denza-tekent-dirty-workz/


Op de vorige pagina..Bedankt man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
Verhaal


Ik ben het met je eens dat een gedurfd statement sneller iemand naar een artikel zou trekken, maar ik zie je de claim, in mijn ogen, niet helemaal rectificeren in je artikel door te zeggen dat het allemaal relatief is. Meer redenen waarom je het zou zijn.

En ik claim ook niet dat jij Bas het niet gunt, ik zeg alleen dat dat in mijn ogen echt het voorbeeld is van iemand die al zijn fame verdient en aan de top hoort te staan.

In mijn ogen is underrated makkelijk te definiëren. Een artiest die boven het gemiddelde niveau produceert en/of draait (kwaliteit en/of originaliteit) en daar niet genoeg aandacht (fans & boekingen) mee krijgt. Het niveau kan je bepalen door te kijken wat de mensen met het zelfde aantal fans en boekingen produceren.

Dus in mijn ogen is bij NC het aantal fans & boekingen evenredig aan zijn kwaliteit en originaliteit. En bij anderen is het weer dat ze minder fans hebben terwijl ze veel kwaliteit hebben, zoals een Phuture Noize imo. En je hebt dus ook dat men veel fans heeft terwijl ze troep produceren zoals een Typhoon of 3 Da Hard Way imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
D-Emzy schreef:
''Denza tekent bij Dirty Workz''

Door Hard News 16 maart 2016

De pas 23-jarige Nederlandse Denza, die luistert naar de naam Dimitri van Bronswijk, maakt nu onderdeel uit van de Dirty Workz familie. Op 30 maart wordt zijn eerste release ‘Hands Up’ al uitgebracht op het label. Denza werd in 2013 ontdekt door Marcel Woods van 2-Dutch en tekende voor het platenlabel Dutch Master Works. Bovendien stond hij in 2014 op Defqon.1 Festival en bracht hij de track ‘Memories’ uit op X-Bone Records.

Bron: http://www.hardnews.nl/denza-tekent-dirty-workz/


Op de vorige pagina..Bedankt man


Geen dank :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 14:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
nog een verhaal

Ik denk dat we te veel van mening verschillen over een aantal zaken om hier uit te komen :P Ik hoop dat je de kern van het artikel in ieder geval begrijpt want daar gaat het mij om, de rest is allemaal een kwestie van smaak en voorkeur. Hier wou ik t bij laten ;)
Vorige  1 ... 2441, 2442, 2443, 2444, 2445, 2446, 2447 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen