Als iets kut is, is het kut. Dat heeft niks met een label te maken.Norther66 wrote:Maar de vraag is, als warface bij spoontech was gebleven en al zn EOL releases op spoontech waren gereleased. Hadden de spoontech fanboys (mochten die er zijn) het dan beter geslikt?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Titan een nieuw album gaat maken ontrent zijn nieuwe live act
Bron: Titan FB
Da Tweekaz
7 min. ·
There's been rumours about us collaborating with Frequencerz lately.. Guess what? They are absolutely true wink-emoticon #MediumRare #FullControl #TweekaFreqz
Bron: Facebook Da Tweekaz
7 min. ·
There's been rumours about us collaborating with Frequencerz lately.. Guess what? They are absolutely true wink-emoticon #MediumRare #FullControl #TweekaFreqz
Gelukkig staat dat niet al een paar posts boven je.Echo wrote:Da Tweekaz
7 min. ·
Op de dancefair hebben de freqz hun collab met da tweekaz ook laten horen tijdens hun panel
De openingstrack van hun nieuwe album en hun collab met hard driver werden ook afgespeeld
De openingstrack van hun nieuwe album en hun collab met hard driver werden ook afgespeeld
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Het is meer de vraag wie er dit jaar geen album gaat doen.Ivey Jones wrote:Titan een nieuw album gaat maken ontrent zijn nieuwe live act
Ik heb nog geen plannenBasshunterzz wrote:Het is meer de vraag wie er dit jaar geen album gaat doen.
Ik wil bij deze ook even mededelen dat ik nog geen plannen heb voor een album, wel losse producties!
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Lange Frans nog een nieuwe versie heeft gemaakt van 'Het Land Van', jammer dat Deetox nergens wordt genoemd.
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/lange- ... -land-van/
http://www.lindanieuws.nl/nieuws/lange- ... -land-van/
Misschien om het simpele feit dat Deetox hier helemaal niks mee te maken heeft?
Weer berichten verwijderd. Meer wist je datjes, minder nutteloze berichten. Bvd 
Er meer dan 1 collab komt tussen atmozfears en hardwell
Atmozfears wrote: So.. Are you excited yet?
What if I told you.. There's more than one? @hardwell
Ik reageerde op sandstorm, dat is toch gewoon on topic? Discussiëren heet dat.Magnetron wrote:Weer berichten verwijderd. Meer wist je datjes, minder nutteloze berichten. Bvd

Atmozfears:
So.. Are you excited yet?
What if I told you.. There's more than one?
Stond idd ook maar 2 posts boven je, snap dan dat je het mist
Rustig aan he Stefan Coooolaaaa, lezen is erg moeilijk!
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Mark with a K in de studio met Warface.. jeetje.

Of word dit zo´n DJ Potato plaat?
Edit: Ik snap die collabs van tegenwoordig echt niet meer. Pak nou Da Tweekaz en Frequencerz. Ligt niet voor de hand en is voor de euforieliefhebbers een hele leuke plaat maar ik bespeur er niks van Freqz in. En dan collabs als Psyko Punkz en E-Force, ik ben erg sceptisch over wat dat gaat opleveren. Als dat al niet ''vaag'' is gaat Warface collabs doen met Destructive Tendencies en nu dus Mark with a K. Wtf zeg..
Last edited by yowan on 16 Feb 2016 16:37, edited 2 times in total.
-
KHardtraxxer
- 329 posts member since 2014
- last seen 11 hours ago
Raar gedoe. Moeten we nu een plaat verwachten met MWAK kicks en warface screeches. Anyway, ik ben hier wel benieuwd naar.
Dat is toch vele malen interessanter dan de zoveelste Warface & High Voltage (ik noem maar wat) collab. Kijk maar bijvoorbeeld wat er uit een collab tussen Frontliner en RR kan rollen. Wacht het gewoon ff af 
Idd, juist interessant dat het aparte combinaties zijn. Zo brengt het wat meer diversiteit met zich mee en kunnen er verrassende tracks uitkomen!
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Een dikke plus voor aparte collabs
!