Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2429, 2430, 2431, 2432, 2433, 2434, 2435 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Experimentele collab dat zeker :D
Mark heeft in het verleden kwalitatief toch wel de betere jump/tek platen gemaakt, benieuwd wat ze uit de studio laten rollen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:
Titan een nieuw album gaat maken ontrent zijn nieuwe live act

Bron: Titan FB


Het is meer de vraag wie er dit jaar geen album gaat doen.

Misschien dat het album van Nolz ook dit jaar af is. Moet wel goed worden, is ie al zo'n 3 jaar mee bezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mc Nolz & Act of Rage samen in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Basshunterzz schreef:
Ivey Jones schreef:
Titan een nieuw album gaat maken ontrent zijn nieuwe live act

Bron: Titan FB


Het is meer de vraag wie er dit jaar geen album gaat doen.

Misschien dat het album van Nolz ook dit jaar af is. Moet wel goed worden, is ie al zo'n 3 jaar mee bezig :)

Aangezien er nog geen discussietopic is: zou iemand mij de toegevoegde waarde van een album van een MC uit kunnen leggen? Ik zou zelf de teksten van MC's niet echt als baanbrekend zien, dus vraag me af wat het in godsnaam toevoegt in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
wootum schreef:
Basshunterzz schreef:

Het is meer de vraag wie er dit jaar geen album gaat doen.

Misschien dat het album van Nolz ook dit jaar af is. Moet wel goed worden, is ie al zo'n 3 jaar mee bezig :)

Aangezien er nog geen discussietopic is: zou iemand mij de toegevoegde waarde van een album van een MC uit kunnen leggen? Ik zou zelf de teksten van MC's niet echt als baanbrekend zien, dus vraag me af wat het in godsnaam toevoegt in de scene.

Geld & ego
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een beetje beweging op het podium, een DJ staat natuurlijk maar vast op 1 plek. Iemand die een beetje over het podium beweegt en het publiek opzweept (niet alleen door tekst) maakt het allemaal wat meer een show ofzo denk ik.

Niet dat ik er ooit maar 1 seconde van mee krijg, maar de MC is toch ook wel onderdeel van een show. (Da Syndrome met z'n moves, of gehannes met vlammenwerpers en weet ik veel wat).

En voor een DJ is het ook vaak wel fijn als er iemand met een microfoon is die de boel een beetje bezig kan houden als er technische problemen zijn. Hoort er ook wel bij natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu omschrijf je wat een MC toevoegt, ik vroeg specifiek naar een album van een MC. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2016 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nu omschrijf je wat een MC toevoegt, ik vroeg specifiek naar een album van een MC. :P


HAHA nou dit was er weer een hoor. Lezen blijft soms extreem lastig voor mij :cool:

Nee een album van een MC voegt geen fuck toe nee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een MC betekent het extra aandacht, wat meer in de spotlight staan, mogelijkheid tot speciale acts. Voor de luisteraar, tja. Als je die MC vet vindt, nice, als je die MC kut vindt, kun je meteen een hoop zooi vermijden. Zie het als compilatie CD met een MC als thema ipv een feest. Ik zou het in principe helemaal geen slecht idee vinden, ware het niet dat ik geen enkele MC in de hardstyle echt goed vind in tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nu omschrijf je wat een MC toevoegt, ik vroeg specifiek naar een album van een MC. :P


CD 4 (speciaal album op die CD) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2016 21:14 
 
Hardtraxxer

Bioweapon dit jaar op emporium staat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 08:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Bioweapon dit jaar op emporium staat :clap:


Hopelijk brengen ze ook BRK3 weer in leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
hardstyle007 schreef:
Bioweapon dit jaar op emporium staat :clap:


Hopelijk brengen ze ook BRK3 weer in leven!


Bij mijn weten is dat alleen Sam
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 12:57 
 
Hardtraxxer

Al die aparte collabs. Ik zie een prima Knock Out line up ontstaan.. Oh nee wacht, dat concept is naar de klote geholpen.

Mark with a K VS Warface
Psyko Punkz VS E-Force
Da Tweekaz VS Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pontuz Bergman (1/2 Wasted Penguinz)

Citaat:
Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Pontuz Bergman (1/2 Wasted Penguinz)

Citaat:
Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.


Hier heeft hij natuurlijk een punt. Maar het blijft altijd een beetje een wankel verhaal of je dit als artiest moet roepen. (Ik zeg ja)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op dat 'ik stop ermee' gejank na heeft ie een groot punt, al verkondigen we dat hier al jaren.

Alleen dat 'And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it' geldt echt niet voor de mensen die die rawcore muziek vet vinden, die gaan euforische hardstyle echt niet missen. Dus daar heb je ook alleen de liefhebbers van euforische hardstyle mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus omdat hij een bepaalde substroming niks aan vindt, en die substroming toevallig heel populair is, wil hij de hele scene maar uit? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Pontuz Bergman (1/2 Wasted Penguinz)

Citaat:
Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.


Zegt degene die in 6 jaar tijd ongeveer 5 daadwerkelijk verschillende tracks heeft gemaakt, en dan nog ~100 variaties op die tracks. Ja, jouw softe, flauwe, faux-diepe hardstyle: dat is de enige echte hardstyle. Volgens mij zijn er nog genoeg artiesten over die euphorische hardstyle maken, en genoeg publiek dat daar behoefte aan hebt. Dat de hype-gevoelige massa nu weer iets anders heeft gevonden wat ze leuk vinden, wat niet meer jouw ding is, dat moet je gewoon aan zien komen.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat Pommer zegt inderdaad. Je hebt alleen de euphoric hardstyle liefhebbers ermee.
Ben het verder wel volledig met hem eens, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Hardstyle draaien op 158bpm.. Doe normaal zeg... (Jayson payne en consorten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

True, Henny de SoldierMillitant 4.0 zal geen traan laten wanneer hij besluit te nokken.

Maar daarom is het juist zo'n wankel iets, het publiek waar het aan is gericht boeit dit niks, het publiek waar het niet aan is gericht boeit het veel. Het statement zou vanuit die "A" Artiesten zelf moeten komen, al begrijp ik ook wel dat ze dit proberen uit te melken. Het is daarom maar goed dat er altijd nog wat artiesten zijn die toch anders denken dan het alles kapot gebeuren. Neem B-Front, Phuture Noize, Thera etc.

Maar vraag en aanbod, zo is het en blijft het. Veel vraag naar alles kapot platen, zorgt voor veel aanbod in alles kapot platen. Weinig vraag naar euforie? Weinig aanbod in euforie? (dit geldt natuurlijk dan voor die artiesten die onder het label Raw geplakt worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
AvixDJ schreef:
Pontuz Bergman (1/2 Wasted Penguinz)

Citaat:
Okay, I really need to get something of my chest remember this is my opinion, I'm not going against anyone here to begin with.. But Im really thinking of leaving the Hardstyle scene, just because I can't stand the RAW music, it's so fucking overrated and it's not even music anymore and people call it hardstyle. It should be something like "industrial hardcore" or some shit, cause some guys play it at 158 BPM at events anyway. Sounds the same.... It's getting really fucking tough especially when the A names just sit back and do nothing to change the sound. I mean come on.. I know time changes and bla bla, YES I get that. But there's no joy in the music anymore, all fucking tunes goes something like this: "IM GONNA KILL YOU WITH MY FIST MOTHERFUCKER" GANG GANG GANG, "insert 5 year old kick rolls"... Something needs to fucking change.. WHERES THE MELODIES????? Where's the actual music????? Cause if nothing's gonna change -> I'm Out! And people can complain when the Euphoric hardstyle sound disappears and wonder what happen to it. Long live hardstyle.


Hier heeft hij natuurlijk een punt. Maar het blijft altijd een beetje een wankel verhaal of je dit als artiest moet roepen. (Ik zeg ja)


Huilie. Ik vind het niet mooi en dus is het geen muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja allemaal leuk en waar wat hij zegt, maar volgens mij is onder andere hijzelf verantwoordelijk voor het creëren van de hedendaagse RAW. Ik deel de mening dat er heel weinig innovatie in de RAW is, maar de RAW hype is volgens mij onder andere ontstaan omdat de grote namen van 5 jaar geleden de hardstyle steeds toegankelijker probeerde te maken. heel veel breaks, heel veel nietszeggende vocals, en heel veel melodien die je net zo goed in de house kon gebruiken. De hardstyle werd steeds meer house in plaats van hardstyle. als tegengeluid daarop is de RAW Hype ontstaan. Dus als hij zo graag de hardstyle terug wil hebben waar hij van houdt dan hadden ze jaren terug geen house muziek onder een hardstyle label moeten maken maar gewoon bij die sound blijven. Daarnaast doet hij nu net of er geen ruimte is voor euphoric hardstyle. Ook dat is huilen met de kraan open. los van of je hun muziek kan waarderen of niet maar volgens mij doen jongens als bass modulators, atmozfears, max enforcer, Noisecontrollers (DUH) coone, enz. het prima en hebben die elke week een drukke agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:58 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Dus omdat hij een bepaalde substroming niks aan vindt, en die substroming toevallig heel populair is, wil hij de hele scene maar uit? :/


Het zal voornamelijk de frustratie zijn dat de raw hardstyle feesten als paddestoelen uit de grond schieten terwijl de "mainstream" een ondergeschoven kindje aan het worden is. Iets met boekingen en geld verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
Ja allemaal leuk en waar wat hij zegt, maar volgens mij is onder andere hijzelf verantwoordelijk voor het creëren van de hedendaagse RAW. Ik deel de mening dat er heel weinig innovatie in de RAW is, maar de RAW hype is volgens mij onder andere ontstaan omdat de grote namen van 5 jaar geleden de hardstyle steeds toegankelijker probeerde te maken. heel veel breaks, heel veel nietszeggende vocals, en heel veel melodien die je net zo goed in de house kon gebruiken. De hardstyle werd steeds meer house in plaats van hardstyle. als tegengeluid daarop is de RAW Hype ontstaan. Dus als hij zo graag de hardstyle terug wil hebben waar hij van houdt dan hadden ze jaren terug geen house muziek onder een hardstyle label moeten maken maar gewoon bij die sound blijven. Daarnaast doet hij nu net of er geen ruimte is voor euphoric hardstyle. Ook dat is huilen met de kraan open. los van of je hun muziek kan waarderen of niet maar volgens mij doen jongens als bass modulators, atmozfears, max enforcer, Noisecontrollers (DUH) coone, enz. het prima en hebben die elke week een drukke agenda.

Jij , jou mag ik.
Ik deel deze mening 100% en ik wil er nog even bij voegen dat het een grote jankbal is want omdat je iets niet leuk vind ga je maar een heel subgenre aanvallen en daarmee je collega's
Hij is gewoon jaloers dat opkomende 'talenten' meer boekingen hebben dan hij.
Laat hem zelf eens innoveren inderdaad. WP is al 4 jaar het zelfde en geen flikker aan op een feest.
Ik heb al 2x een uur mee gemaakt maar je staat langer stil in hun set dan dat je beweegt en daar ga ik niet voor naar een feest.

/rant.
Vorige  1 ... 2429, 2430, 2431, 2432, 2433, 2434, 2435 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen