Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2427, 2428, 2429, 2430, 2431, 2432, 2433 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
patrickjeb schreef:
Ja, want het ligt aan het label of je iemand goed vind


Bij sommige fanboys zou je het bijna wel zeggen ja :lol:


En toch zit er wel iets van waarheid in. Tegenwoordig is het verschil in tussen oude spoontech releases van warface en hedendaagse EOL releases toch te zien?
Warface gaat weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Dark Pact is eigenlijk weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Zo nog tig voorbeelden van andere producers die voor een labelswitch kiezen om ook van stijl te veranderen, of producers die van stijl veranderd zijn en daarna voor een labelswitch te kiezen. Het is jammer maar wel de waarheid dat veel producers zichzelf in hokjes wegzetten, waardoor je dit dus krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar de vraag is, als warface bij spoontech was gebleven en al zn EOL releases op spoontech waren gereleased. Hadden de spoontech fanboys (mochten die er zijn) het dan beter geslikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik had de reacties op warface wel willen lezen als die bij spoontech bleef. Dan had onderandere the joker vast allang z'n hand in de broek gehad zo spannend dat ie het zou vinden.


...want ik ben echt een Spoontech fan?

Trek het even door: ik ben een echte Raw fan, of wacht... überhaupt een Hardstyle fan?

Toch?

Wist je dat ... ik gewoon geen Warface fan ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Maar de vraag is, als warface bij spoontech was gebleven en al zn EOL releases op spoontech waren gereleased. Hadden de spoontech fanboys (mochten die er zijn) het dan beter geslikt?


Dat klopt ook, daarom ook "iets van waarheid" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
RTM93 schreef:
Ik had de reacties op warface wel willen lezen als die bij spoontech bleef. Dan had onderandere the joker vast allang z'n hand in de broek gehad zo spannend dat ie het zou vinden.


...want ik ben echt een Spoontech fan?

Trek het even door: ik ben een echte Raw fan, of wacht... überhaupt een Hardstyle fan?

Toch?

Wist je dat ... ik gewoon geen Warface fan ben?

Iedereen die hier een dag mee leest weet dat jij geen warface fan bent. Maar dit is een wist je dat topic dus je mening blijven recyclen hoort daar niet bij.

Dit wilde ik er enkel nog over kwijt. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TheJoker schreef:
RTM93 schreef:
Ik had de reacties op warface wel willen lezen als die bij spoontech bleef. Dan had onderandere the joker vast allang z'n hand in de broek gehad zo spannend dat ie het zou vinden.


...want ik ben echt een Spoontech fan?

Trek het even door: ik ben een echte Raw fan, of wacht... überhaupt een Hardstyle fan?

Toch?

Wist je dat ... ik gewoon geen Warface fan ben?

Iedereen die hier een dag mee leest weet dat jij geen warface fan bent. Maar dit is een wist je dat topic dus je mening blijven recyclen hoort daar niet bij.

Dit wilde ik er enkel nog over kwijt. :aww:


Als je even terugleest in plaats van lukraak dingen plaatst, dan zou je zien dat er blijkbaar toch nog echt iemand is die dit niet weet, en die praat ik ook graag even bij. Zo hoort dat bij een community.

Hopelijk pakt jouw volgende poging beter uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Norther66 schreef:
patrickjeb schreef:
Ja, want het ligt aan het label of je iemand goed vind


Bij sommige fanboys zou je het bijna wel zeggen ja :lol:


En toch zit er wel iets van waarheid in. Tegenwoordig is het verschil in tussen oude spoontech releases van warface en hedendaagse EOL releases toch te zien?
Warface gaat weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Dark Pact is eigenlijk weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Zo nog tig voorbeelden van andere producers die voor een labelswitch kiezen om ook van stijl te veranderen, of producers die van stijl veranderd zijn en daarna voor een labelswitch te kiezen. Het is jammer maar wel de waarheid dat veel producers zichzelf in hokjes wegzetten, waardoor je dit dus krijgt.


Maar itt Warface krijgt Dark Pact wel positieve reacties op zijn tracks hier. Een labelswitch kan wijzen op een stijl verandering, maar bepaalt echt niet of iemand "gehaat" wordt of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Nee wacht het klinkt meer als dat ongemakkelijke stemmetje van de NOS LuckyTV filmpjes

Haha mee eens. :lol:

"Vandaag was een spannende dag." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Blear schreef:
Norther66 schreef:


Bij sommige fanboys zou je het bijna wel zeggen ja :lol:


En toch zit er wel iets van waarheid in. Tegenwoordig is het verschil in tussen oude spoontech releases van warface en hedendaagse EOL releases toch te zien?
Warface gaat weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Dark Pact is eigenlijk weg bij spoontech en gaat iets toegankelijker produceren. Zo nog tig voorbeelden van andere producers die voor een labelswitch kiezen om ook van stijl te veranderen, of producers die van stijl veranderd zijn en daarna voor een labelswitch te kiezen. Het is jammer maar wel de waarheid dat veel producers zichzelf in hokjes wegzetten, waardoor je dit dus krijgt.


Maar itt Warface krijgt Dark Pact wel positieve reacties op zijn tracks hier. Een labelswitch kan wijzen op een stijl verandering, maar bepaalt echt niet of iemand "gehaat" wordt of niet...[/quote]

Nee dat is ook zo, daarom is het dus ook krom. Op die plek zijn het dus inderdaad fanboys die de artiest nog meer in een hoek drijven en zo de hokjes uitbreiden. Het blind staren op label en releases is jammer genoeg al een tijdje aan de gang naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Audiofreq is een raw track aan het maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens, hij kwam met een album toch? Die man produceert als een malle en geluiden waarvan je niet eens wist dat ze bestonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Audiofreq is wat de scene nodig heeft imo :thumbsup: . Ik vind vrijwel al zijn producties vet.
Zag dat hij laatst met een jare 80 break bezig was ofzo. Super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
"Ik heb altijd open kaart gespeeld. Ja, ik heb een ghostproducer. Wat mensen er van vinden, moeten ze zelf weten. Fuck it!" aldus Youri (Warface) ‪#‎Dancefair2016‬


Bij deze nog een bevestiging dat het gewoon nog steeds zo is. Positief dat ze er zo open over zijn imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears zei op Dancefair dat Hardwell meer met Hardstyle wilde doen. De collab met hem was ook "gewoon hardstyle" en zelf heeft Hardwell ook een solo, die was volgens mij al bekend. (Heb hem zelf nog niet gehoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Atmozfears zei op Dancefair dat Hardwell meer met Hardstyle wilde doen. De collab met hem was ook "gewoon hardstyle" en zelf heeft Hardwell ook een solo, die was volgens mij al bekend. (Heb hem zelf nog niet gehoord)

Klopt, dacht dat ik hem hier ook een keer voorbij zag komen. Typisch een Hardwell track met een HS kick. Niet echt bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Citaat:
"Ik heb altijd open kaart gespeeld. Ja, ik heb een ghostproducer. Wat mensen er van vinden, moeten ze zelf weten. Fuck it!" aldus Youri (Warface) ‪#‎Dancefair2016‬


Bij deze nog een bevestiging dat het gewoon nog steeds zo is. Positief dat ze er zo open over zijn imo :)


Ik was er niet bij maar ik hoor van meerdere mensen dat Warface dit helemaal niet zo heeft gezegd, hij zei alleen dat veel mensen DENKEN dat hij een ghost heeft.

Overigens reageerder Warface net zelf op de facebookpost: 'Zoals Marco aangeeft dit was mijn quote : Mensen hebben altijd iets te zeiken over een ghostproducer dit en dat, wij hebben vanaf het begin open kaart gespeeld. mensen moeten zelf weten wat ze ervan vinden, fuck it.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sub Sonik bezig is met een Darude-sandstorm remix?
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 00:14 
 
Hardtraxxer

Crippled schreef:
Sub Sonik bezig is met een Darude-sandstorm remix?
:lol:


Vertel je dan wel het hele verhaal?

Na een post over een aankomende remix die ik ga maken.
Reageerde veel mensen op fb met darude - sandstorm..
Voor de grap gereageerd als deze post 1000 likes bereikt maak ik een remix.
Had nooit verwacht dat het gehaald zou worden.
Ik ben een man van mn woord dus nu moet ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: serieus benieuwd hoe die remix gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


zo maar dan met sub sonik kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 11:38 
 
Hardtraxxer

De collab van Da tweekaz en Frequencerz is af en gister voor het eerst gedraaid!
Iemand toevallig iets opgenomen of beelden tegengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er kwam helemaal geen collab aldus Da Tweekaz, Freqz waren gewoon op bezoek toen de foto gemaakt werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Er kwam helemaal geen collab aldus Da Tweekaz, Freqz waren gewoon op bezoek toen de foto gemaakt werd

Frequencerz hebben op Instagram gepost dat die collab gedraaid is. :') Dus je kan wel zeggen dat het niet zo is maar zij weten het alsnog beter dan jij. Hij heet overigens Full Control als we de hashtags mogen geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zeg dat er dan gewoon bij, ik ging gewoon uit van de screenshot in het Medium Rare topic

Is ook zooo moeilijk om gewoon even een bron op te geven
Vorige  1 ... 2427, 2428, 2429, 2430, 2431, 2432, 2433 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen