Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2419, 2420, 2421, 2422, 2423, 2424, 2425 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:46 
 

soundcloud pro unlimited?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer. -.-

Ben zelf niet zo'n fan van Mixcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou goed zijn als mixcloud een wat breder publiek zou bereiken. Handige service imo, gezien alle problemen met copyright op soundcloud. Uiteindelijk moet het toch allemaal 'legaal', en totdat soundcloud die licenties heeft verkregen is dat niet realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zeg die The voice from within klinkt fijn hoor, dikke melodie! hoop dat die midintro vanaf 0:55 erin zit, dan zou het voor t eerst sinds Second Identity zijn dat ik weer iets vets vind van A-Lusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na aandringen van The Venator bij Jor-D heeft hij nu de toestemming én de mogelijkheid om reviews te plaatsen in de betreffende sectie. Daardoor is mijn review van Frequencerz & Titan - Getting Off, die al een paar maandjes op de plank lag, nu hierr te lezen :) Dit zal niet een wekelijks iets worden, maar er zullen er zeker nog meer volgen. Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Na aandringen van The Venator bij Jor-D heeft hij nu de toestemming én de mogelijkheid om reviews te plaatsen in de betreffende sectie. Daardoor is mijn review van Frequencerz & Titan - Getting Off, die al een paar maandjes op de plank lag, nu hierr te lezen :) Dit zal niet een wekelijks iets worden, maar er zullen er zeker nog meer volgen. Enjoy!

Bij deze ben je ook gelijk genomineerd voor Member Of The Year 2016. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:05 
 
Hardtraxx Crew

Zygoma schreef:
Bij deze ben je ook gelijk genomineerd voor Member Of The Year 2016. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Zygoma schreef:
Bij deze ben je ook gelijk genomineerd voor Member Of The Year 2016. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig, Bouke :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Leuk filmpje van A-Lusion

A-Lusion, toch wel een apart geval. Echt bazen tracks gemaakt en misschien muzikaal gezien wel één van de betere producers van de 'oude' garde. Maar toch is zijn carrière nooit echt sky high gegaan. Zou het te maken hebben met zijn ietwat sullige uitstraling? Hoe je het ook wendt of keert, blijft toch wel een held. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen de scene zich (helaas) toch wel aan het opsplitsen was zijn hij en scope dj sowieso een beetje uit de gratie geraakt en hebben ze volgens mij de voorkeur gegeven aan een carrière buiten de muziek ipv in de muziek. Al moet ik zeggen dat hij nog steeds druk is met muziek productie en allerlei andere multimediagerelateerde dingen. Hij geeft zelfs producerlessen (4 tot 8 uur). Maar het is zeer zeker jammer inderdaad, zijn oude plaatjes gaan vandaag de dag nog altijd "harder" dan van bijvoorbeeld Regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 16:20 
 
Hardtraxxer

Blear schreef:
Toen de scene zich (helaas) toch wel aan het opsplitsen was zijn hij en scope dj sowieso een beetje uit de gratie geraakt en hebben ze volgens mij de voorkeur gegeven aan een carrière buiten de muziek ipv in de muziek. Al moet ik zeggen dat hij nog steeds druk is met muziek productie en allerlei andere multimediagerelateerde dingen. Hij geeft zelfs producerlessen (4 tot 8 uur). Maar het is zeer zeker jammer inderdaad, zijn oude plaatjes gaan vandaag de dag nog altijd "harder" dan van bijvoorbeeld Regain.


A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit) (L) die knalt altijd zo hard live! Alsof er bommen afgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gaat inderdaad bi-zar hard live. Fucking vette track ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja en kicks uit Drummer Beat, Guidelinez, Talk Iz Tomorrow niet te vergeten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Blear schreef:
Toen de scene zich (helaas) toch wel aan het opsplitsen was zijn hij en scope dj sowieso een beetje uit de gratie geraakt en hebben ze volgens mij de voorkeur gegeven aan een carrière buiten de muziek ipv in de muziek. Al moet ik zeggen dat hij nog steeds druk is met muziek productie en allerlei andere multimediagerelateerde dingen. Hij geeft zelfs producerlessen (4 tot 8 uur). Maar het is zeer zeker jammer inderdaad, zijn oude plaatjes gaan vandaag de dag nog altijd "harder" dan van bijvoorbeeld Regain.


A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit) (L) die knalt altijd zo hard live! Alsof er bommen afgaan.

Blear schreef:
Ja en kicks uit Drummer Beat, Guidelinez, Talk Iz Tomorrow niet te vergeten :worship:



:worship: :worship: :worship: :worship: Gouden plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwste track van A-lusion, https://www.facebook.com/alusion/videos ... 646792444/ , is de 1e sinds jaren die ik weer vet vind van hem. Echt met zijn oudere sounds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
De nieuwste track van A-lusion, https://www.facebook.com/alusion/videos ... 646792444/ , is de 1e sinds jaren die ik weer vet vind van hem. Echt met zijn oudere sounds :D


Wat klinkt dit dik zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:05 
 

Dat klinkt echt veelbelovend zeg! Stukken beter dan voorgaande tracks :woot: Ik had alleen graag gezien dat hij de 2e climax net een iets andere twist had gegeven :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt prima zo op het eerste gehoor, benieuwd wat ie met dat outrootje op t einde gaat doen. Kerel lijkt ook echt op Barney van how I met your mother trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz en Ran-D maken collab
Bron: Ran-D Facebook

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone & Hard Driver weer in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het album van DJ Thera vanaf nu te pre-orderen valt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
Het album van DJ Thera vanaf nu te pre-orderen valt ^^


http://www.fromthehard.com/a-43139714/a ... e-new-era/

Dan is het handig om de link erbij te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2016 19:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wist je dat ik nu een rode naam heb?

Info: mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637-200.html#p1573320
Vorige  1 ... 2419, 2420, 2421, 2422, 2423, 2424, 2425 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen