Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
gave trailer, erg mooi gedaan, leuke track ook 
die trailer is echt vet, ik ben benieuwd naar het album
provehito wrote:gave trailer, erg mooi gedaan, leuke track ook
Inderdaad een hele gave trailer. Zullen vast wel een aantal leuke platen op staan weer 
Daveytl wrote:Inderdaad een hele gave trailer. Zullen vast wel een aantal leuke platen op staan weer
Atmozfears is bezig met een nieuwe track (?)
View on Facebook
View on Facebook
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Thera album is er sowieso weer een om aan te schaffen. 
-
MHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2015
- last seen Mar 2017
E-force zit in de studio met Bass Chaserz, nieuwe collab
Bron : fb bass chaserz
Bron : fb bass chaserz
Benieuwd naar die Endymion ft Phuture Noize plaat
Who was erg lekker
D-Block & S-Te-Fan zijn een hardstyle remix aan het maken van Parnassia volgens hun snapchat
Last edited by Jeffrey2107 on 24 Jan 2016 16:03, edited 1 time in total.
Wie??jeffrey2107 wrote:Parnassia
Basterjaxx & DBSTF - Parnassiayowan wrote:Wie??jeffrey2107 wrote:Parnassia
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
De teller staat inmiddels op 1637 euro'sInsain wrote:... Geck-O een crowdfunding project heeft opgestart zodat er een videoclip van Tripper gemaakt kan worden?
Er is nu al €195,- opgehaald door 3 mensen, en ze hebben 3.000 nodig binnen 20 dagen
http://cinecrowd.com/tripper
Leuk filmpje van A-Lusion
View on YouTube
View on YouTube
Ken nog een leuker filmpje van A-Lusion. Maar die is al van youtube af 
-
KHardtraxxer
- 329 posts member since 2014
- last seen 19 hours ago
Wat voor filmpje is het danHenk-Jan wrote:Ken nog een leuker filmpje van A-Lusion. Maar die is al van youtube af
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 22 days ago
De videoclip van Start Living. Was op zn zachtst gezegd genant.Keeptrying wrote:Wat voor filmpje is het danHenk-Jan wrote:Ken nog een leuker filmpje van A-Lusion. Maar die is al van youtube af
Maar zoals hierboven word gezegd is ie al van YouTube af.
Er al een maand geen nieuwe activiteiten zijn geweest omtrent het Q-dance kanaal op Soundcloud. Als trouwe volger van dit kanaal (met oa Magic Show) vraag ik me af of iemand hier meer van weet?
Technische problemen. Zullen wel het limiet bereikt hebben aan aantal uploads ofzo. Ze doen nu alles uploaden op Mixcloud:Quellas wrote:Er al een maand geen nieuwe activiteiten zijn geweest omtrent het Q-dance kanaal op Soundcloud. Als trouwe volger van dit kanaal (met oa Magic Show) vraag ik me af of iemand hier meer van weet?
https://www.mixcloud.com/q_dance/