https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... =2&theater
Radical live op facebook, bezig met zn remix voor crypsis.
Radical live op facebook, bezig met zn remix voor crypsis.
MelvinFR wrote:Er een nieuwe Tijdmachine editie komt op Komingsnacht.
En hij is voor een heel klein stukje te horen op Bass Modulators hun snapchatbloemkool wrote:Noisecontrollers & Bass Modulators hebben een nieuwe track af.
Bron: Noisecontrollers snapchat
Die melodie (van wat ik ervan kan horen) klinkt echt sick!ThaBomba. wrote:En hij is voor een heel klein stukje te horen op Bass Modulators hun snapchat
Omdat ik al een stukje hoorde op snapchat wat best lekker wasPaultheone wrote:Wat is daar 'SkiggyRapz18 wrote:Radical Redemption een remix aan het maken is van Crypsis - Highest Pressure![]()
Bron: Snapchat' aan? Bij de gedachte hiervan schieten de tranen al in me ogen.
Leuk om te zien dat heady nogsteeds hardstyle draaitLast weekend at club Fabrik in Madrid I met my hero once again! Such an amazing guy and was very happy to witness the last 30 mins of his set, which was the purest Hardstyle! "
Phuture Noize - Robots To The System (Delete Remix)Delete wrote:2 new remixes to premiere at #HARDBASS!!
Can you guess which artists I've remixed and which tracks? (Hints in pic!)
#HB16 #Delete16

Heel erg benieuwd naar deze tweeMitzinator wrote:
Phuture Noize - Robots To The System (Delete Remix)
Warface & Titan - Chainsaw (Delete Remix)
Franky wrote:Heel erg benieuwd naar deze tweeMitzinator wrote:
corneelwr wrote:Franky wrote:Heel erg benieuwd naar deze tweeMitzinator wrote:
Zat eraan te komen, wel leuk want die jongen heeft veel talent. Zonde om dat te laten vergaan vanwege een paar domme fouten. Hopelijk heeft hij ervan geleerd.Fothermucker wrote:Thyron bij Gearbox
Ja, hij heeft er vast enorm veel van geleerd, net als de vorige keren :')tjakevladze wrote:Zat eraan te komen, wel leuk want die jongen heeft veel talent. Zonde om dat te laten vergaan vanwege een paar domme fouten. Hopelijk heeft hij ervan geleerd.Fothermucker wrote:Thyron bij Gearbox
Hard Attakk wrote:Okay we decided to give a track away for free... which one should it be?